Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
eilinen oli hyvä päivä. senatorsin voitto nosti päivän reilusti plussalle. harkinnan alla oli myös sharks ja detroit, onneksi näitä ei tullut kokeiltua. tänään mulla vetämässä moniveto ja tietenkin viking lotto :D on tossa yks pitkävetokin joka ei varmasti osu, ässät-1, lyon, new jersey devils tripla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
viritin: saipa,liverpool,everton tuplan. hokki,leki,k-vantaa,sapko tuplatripla. taitaa panosta olla alle euro per rivi. käytin erikoistaktiikkaa ja valitsin kahdesta sen isomman kertoimen... coppa italiaan ois ilmeisesti kannattanu soveltaa tätä samaa, chievo johtaa 1-0 ja hyviä paikkoja ovat ryssiny jo useempia

Manchester City+1 - Liverpool 2

Käytin Nordicbetin kympin riskittömän vedon tohon. Liverpool aloitti sen verta vahvasti, että päätin koittaa.

^
No vituiks meni. Oli äärinmäisen paskaa seurattavaa, kun Liverpool puolusti koko toisen puoliajan eikä yrittänyt hyökätä nimeksikään, eikä saaneet yhtään laukausta aikaan. hohhoijaa.

Veikkaukselta löytyi NHL:ään (ensimmäistä kertaa?) yhden maalin voitto-kohteet, joissa siis yli 7 kertoimet.

Eli siis samat kun Tontzailla, Washigton ja New Jersey molemmat yhdellä tai molemmat väh. kahdella niin tulee vähän jotani hiluja :)

Eilen ei ollut kunnolla pelattavaa. Pelasin toki ässien voiton sekä NJD ja WSH voiton. No Wsh meni oikein joten tämä arpa ei voita...

Ei saatana! Eilen kusi unibetin superscore man cityn nollille, ja nyt näyttäis kusevan se yks ainoa veto tänään kun Djurgardens kusee kolmannen eränsä.

Jos sitä änäriä sitten yöksi..

Voi saatanan nordicbet miten helvetis tuolta saa rahat pihalle, passista on lähetetty jo kuva että tietävät oikean henkilön kyselevän rahoja.

Pitääkö mun perkele nyt vielä alkaa todistella vielä nämä (Todistus asuinpaikasta
Todistus maksusta) ???
Saatana kun kyrpii, ei voitto rahaa ole kuin 100e mutta nuo kyrvät ei sitä vie.

nyt tietoja miten tuosta paska firmasta saa rahat pihalle, asiakaspalvelu ei ole vastannut mitää sen jälkee kun kertoivat esim kuvan passista riittävän, tuo jälkeen 3-4 viestiä lähettänyt ei vastausta.

Voi saatanan nordicbet miten helvetis tuolta saa rahat pihalle, passista on lähetetty jo kuva että tietävät oikean henkilön kyselevän rahoja.

Pitääkö mun perkele nyt vielä alkaa todistella vielä nämä (Todistus asuinpaikasta
Todistus maksusta) ???
Saatana kun kyrpii, ei voitto rahaa ole kuin 100e mutta nuo kyrvät ei sitä vie.

nyt tietoja miten tuosta paska firmasta saa rahat pihalle, asiakaspalvelu ei ole vastannut mitää sen jälkee kun kertoivat esim kuvan passista riittävän, tuo jälkeen 3-4 viestiä lähettänyt ei vastausta.
Nykyään sama homma lähes joka pelifirmassa. Olen itsekkin joskus kysellyt pelifirmoilta, että jos turvallisuus on niille NIIN tärkeää, niin miksi näitä tietoja ei kysytä jo talletusvaiheessa? Ota vaikka kameralla kuva niistä dokumenteista tai screenshotilla, ja lähetä sinne. Ei auta itkut aspaan.

Perjantai lotto 2eurolla

1Ampumahiihto, naisten pika Nove MestoNeuner - Mäkäräinen 1 _ _ 1,75 - -
5TsSKA M - Dinamo R _ _ 2 - - 2,55
6Ilves - TPS _ _ 2 - - 2,95
10KalPa - Pelicans 1 _ _ 2,00 - -
14Jokerit - HPK _ _ 2 - - 5,90
21JYP - HIFK _ _ 2 - - 3,35
55Florida - Pittsburgh 1 _ _ 2,20 - -
56Buffalo - Toronto 1 _ _ 2,20 - -
Kokonaiskerroin: 2518,67

Nykyään sama homma lähes joka pelifirmassa. Olen itsekkin joskus kysellyt pelifirmoilta, että jos turvallisuus on niille NIIN tärkeää, niin miksi näitä tietoja ei kysytä jo talletusvaiheessa? Ota vaikka kameralla kuva niistä dokumenteista tai screenshotilla, ja lähetä sinne. Ei auta itkut aspaan.

Milläs tuo asuinpaikan todistaa, käyköhän palkka kuitti, siinä kun osoite näkyy?

Muutama sinkku kokeilu illaksi

jyp-hifk 2, 3.35
peliitat-jyp akatemia 2, 3.40
loviisa-koovee 1, 2.70

Peliitat-jyp akat mielenkiintoinen peräpään taisto, molemmilla tappioputkea päällä. Vieraissa toki vaikeampaa putkea katkaista mutta myllykoski maalilla niin kokeillaan. Loviisa tällä kaudella aika hyvä ollu kotonaan, vaikka koovee toki ennakkosuosikki.

Veikkauksella ainakin onnistuu helposti, parilla klikkailulla rahat pelitililtä omalle tilille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom