Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eilinen ei nyt ihan putkeen menny, onneksi phoenix palautti tilanteen melko breakeveniks. täksi illaksi voisi jotain pientä viritellä tottenham-chelsea peliin kun ajattelin ton kuitenkin kattoa.

ei oo pariin päivään päässy ees omillee, ehkä puolet panoksesta takas tai alle, eli todellaki hanurista koko touhu!
Elikäs koitetaa tota chelseaa ja jos osuu ni kaikki nakotaan yöksi nääsvillelle tai rangersil

itellä on mennyt yllättävän hyvin tämä vedonlyönti huomioiden etten ole tänä vuonna seurannut paljoakaan sarjoja joista lyön vetoa ja muutenkin tehnyt tosi vähän "taustatutkimusta" kohteista. olen tossa nelisen kuukautta sitten avannut tilin bet365:lle ja sen jälkeen lyönyt siellä 214 vetoa, palautusprosentti 105 mihin olen erittäin tyytyväinen.

Taas jäi yhdestä kiinni kunnon voitto mutta kuten ennenkin niin tuplat sekä triplat. Oikeastaan harmittaa kun joka paikassa oli taas tuota liverin voittoa hehkutettu ja sen sitten otin kaveriksi ihan vaan muiden vihjeiden perusteella. Nyt kun kohteita on vähempi niin 1-2 lappua per/pvä olen pelannut ja hyvin on nousujohteista tilien kasvu.
22.12.2011 01:30
Chicago Blackhawks - Montreal Canadiens H(0 - 1.5)
5 - 1
1
2.70 Voitto

22.12.2011 01:30
Dallas Stars - Philadelphia Flyers (1X2)
1 - 4
2
2.45 Voitto

21.12.2011 21:00
Wigan Athletic - Liverpool (1X2)
0 - 0
2
1.51 Häviö

21.12.2011 21:00
Queens Park Rangers - Sunderland (1X2)
2 - 3
2
2.65 Voitto

IMO loistava kohde tänään tottenham-chelsea under 5.0 yellow cards 1.86 @ betsson.

-Ottelun tuomari antanut keskimäärin 4.1 korttia per peli.
-Tottenham ottanut 6 korttia, 7 kotiottelussa.
-Chelsea ottanut 20 korttia, 8 vierasottelussa (näistä korteista 7 tuli ottelussa QPR:rrää vastaan, joten ilman sitä keskimäärin 1,86 korttia / vieraspeli).

Itse löin ko. kohdetta isosti singlenä ja tuplana rangerssin kanssa

Oli eilisen lapulla tämän päivän Ajax - AZ ja peli keskeytettiin 1-0 tilanteessa . Mitenköhän veikkaus tässä menettelee? Lappu toistaiseksi avoimissa kohteissa...

IMO loistava kohde tänään tottenham-chelsea under 5.0 yellow cards 1.86 @ betsson.

-Chelsea ottanut 20 korttia, 8 vierasottelussa (näistä korteista 7 tuli ottelussa QPR:rrää vastaan, joten ilman sitä keskimäärin 1,86 korttia / vieraspeli).

hyvät perustelut...tartuin tähän ja kaveriksi nashville-columbus+1 1 2.65...columbus liigan paskin jengi...tuplan kerroin 4.77

Djurgården-aik 1, sinkkuna.

Tottenham-chelsea 2
Nashville-columbus 1

Näillä mennään, en jaksa enempää perustella, mutta odotus on että osuu (kuten aina..)!

Miten muuten noissa tuplissa menee toi systeemi, kun pitää olla vähintään 3 kohdetta, joista saa mennä yksi väärin.
Mutta jos pelaankin 4 kohdetta tai enemmän tuplana, jolloin hintakin nousee, mutta mikä ton idea oikein on?
Voisiko joku valaista minulle...

Olen huono selittämään asioita, mutta yritetään.

Tahdot pelata esim. HPK:ta, Jokereita, KalPaa ja Ässiä tuplina keskenään. Voit tehdä laput HPK+Jokerit 1e panoksella, HPK+KalPa 1e panoksella, HPK+Ässät 1e panoksella, Jokerit+KalPa 1e panoksella, Jokerit+Ässät 1e panoksella ja KalPa+Jokerit 1e panoksella. Tai sitten vain pelata em. joukkueet tuplajärjestelmän euron panoksella, hintaa tulee samat kuusi euroa (6 riviä x panoksesi), jolloin tuplajärjestelmä sisältää samat laput, pääset vaan huomattavasti pienemmällä vaivalla iskiessäsi ne tuplajärjestelmään.

edit. Ja niitä vinkkejä tahdoit, niin tässä tulee varmasti päivän paras vinkki! Jätä se Veikkauksella pelailu ja tee jonnekkin ulkomaiselle tili! :)

Jos omistaa funktiolaskimen niin nCr-painikkeella saa laskettua, kuinka monta kombinaatiota (eli vetoja tässä tapauksessa) kokonaiskohteiden määrästä saa tehtyä. Esim. jos nyt pelaat vaikka 4 kohdetta tuplina ristiin niin yhteensä erilaisia 2 kohteen kombinaatioita noista neljästä kohteesta saa 4nCr2, joka antaa tulokseks 6 kappaletta. Vastaavasti 5nCr3 on 10 eli 5 kohteesta saa triploja ristiin jo 10 kappaletta.

Jos sitten vaikka tosta 5 kohteen triplajärjestelmästä menee 4 kohdetta oikein, niin oikein menneitä vetoja on 4nCr3 eli 4 kappaletta. 3 kohdetta oikein luonnollisesti 1 tripla oikein, alle 3 kohdetta oikein niin ei tuu tietenkään mitään.

4 korttia, meininki lets go!

Nyt vaan rangerit voittoon ja muu änärikierros kuosiin niin ois jeba. Onneksi tämän päivä on jo voitollinen vaikkei änäristä tulis mitään koska vedin tota melko over betillä.

Mitä helvettiä. Columbus tehnyt kymmenessä minuutissa neljä maalia Nashvilleä vastaan. Rinne saanu akuutin romahduksen. Tähän taitaa vedot kusta nyt sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom