Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Töllöstä viimeöistä ufc:tä, koneelta lätkää ja samalla koitan lukea kolmea eri vihjefoorumia ja opetella miten tätä harrastusta pitäs harrastaa että jäis edes joskus jotain käteen...
Taidan keittää pannullisen kahvia, tässä voi vierähtää :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikista eniten vituttaa suunnattomasti se, että mä olin itse sitä mieltä, että varmoja kohtaita on detroitin ja san josen voitto, ja saatana niitä en laittanut kun vedin torontoa isolla, tai no 50 sinkku detroitille, mut ei paljon lämmitä.. Ja nehän sius päätty 4-1, ja 4-2, joten oikein olis menny, vittusaatana!

Itse uskoisin seuraavan yön NHL pelit vieravoittoiseksi...
Taidan laittaa itse muutaman:
Philadelphia - Carolina [2] 3,50
Montreal - Boston [2] 2,15 - Bostonin pelit ovat päättyneet suurin maalein bostonin hyväksi. Tulosvetoa 6-2 bostonille.
Hyvä tuplaus mahdollisuus rahoilleen!
Kerroin yhteensä 7,52 ja 10 euron panos

Hyvällä prosentilla kyllä osunut, kun tolla riskittömällä 50e alottelin ja nyt about 400e pelitilillä. Vieläkun malttais rauhassa keräillä..

Ens yönä näyttäs olevan hhvä kierros

Hyvällä prosentilla kyllä osunut, kun tolla riskittömällä 50e alottelin ja nyt about 400e pelitilillä. Vieläkun malttais rauhassa keräillä..

Ens yönä näyttäs olevan hhvä kierros

Vilu, kun sulla on osunut niin hyvällä prosentilla viime aikoina nuo vedot, niin haluaisitko antaa pientä vinkkiä yön NHL-kierrokselle? ;)

Sanokaas muutama varma kohde tän päivän peleistä, joilla saisi n. 4-6 kertoimen. Ite kattelin pitsburghia ja philadelphia, ainakin mutta änäristä ei kauhean paljin itellä ole tietoa!

Bostonilla aikamoinen vauhti, 8 voittoa takana. Voisi olla hyvä kohde. Samoin Washingtonilla vaikeaa, Phoenixia voisi kokeilla.

Boston hävinnyt tällä kaudella molemmat pelit Montrealia vastaan. Montreal voitti Rangerssin puhtaasti 4-0 pari päivää sitten, joten vähän kiikun kaakun tuo kohde. Vois jopa kokeilla Montrealia, koska nyt on hyvä paikka katkaista Bostonin putki...ehkä. Ite vetäisin Flyerssia ja Penguinssia varmoina (ehkä jopa tasotuksilla). Varauksella myös Dallasia ja Washingtonia. Joten vetäkää ihmeessä toistepäin. :D

Pens painaa hurmiossa, jos ja kun Crosby tekee tänään comebackin. Pelituntuma on varmasti olematon, mutta tuo varmasti apua mentaalipuolelle. Eipä tosta tosin pahemmin kerrointa irtoa Saarelaisia vastaan ellei pelaa tasoituksella.

Vilu, kun sulla on osunut niin hyvällä prosentilla viime aikoina nuo vedot, niin haluaisitko antaa pientä vinkkiä yön NHL-kierrokselle? ;)

Mä en oo NHL ja sm-liigaa seurannut oikeestaan ikinä, joten multa ei kannata vinkkejä kysellä. Vedän vaan 3kohdetta fiiliksen mukaan tuplana ja tuntuu hyvällä todennäköisyydellä niistä ainakin 2 aina osuvan.. olen siis ihan sunnuntaipelaaja

Mä en oo NHL ja sm-liigaa seurannut oikeestaan ikinä, joten multa ei kannata vinkkejä kysellä. Vedän vaan 3kohdetta fiiliksen mukaan tuplana ja tuntuu hyvällä todennäköisyydellä niistä ainakin 2 aina osuvan.. olen siis ihan sunnuntaipelaaja

Heh, vaikka itse jääkiekkoa seuraan erittäin aktiivisesti, niin osumatarkkuus on lähinnä miinuksen puolella. :)

Pyrintö - ToPo 2 3,60. kannattaa kokeilla muutamalla juurolla, hyvä kerroin. tasotusvetonaki, Pyrintö - ToPo + 7 2 1.90

edit. veikkauksella vissii parhaat kertoimet tähä

Vilu, onko tuo 50 euron riskitön veto totta? Eli jos ihan tuon takia haluasin kokeilla 50 eurolla
jonkun nhl kohteen, ja se menisi pieleen, niin saanko sen 50 euroa takaisin mukisematta?
Ja taas toisinpäin, jos voitan, niin saanko kotiuttaa rahani ilman minkäänlaista kierrästystä yms...? ;)

nonii eli se olis sitten pelitili täytettävä jos nääkin kusee:
tuplana ja triplana:
Jokerit-Tappara (2) 6.25
Lukko-Blues (2) 2.60
Saipa-HIFK (2) 1.90
TPS-Kalpa (2) 2.00
kaikenlaisia kokonais kertoimia se heitteli mutta kyllä 3 pitäis osua että jonkinlaista voittoo tulis.

sitten nhl
Pittsburgh-Islanders+1.5 (1) 2.30 eiköhän toi crosby saa faninsa ja joukkueensa sellatteesen hurmioon että voitto tulee. muutenkin ihan eri tasoset porukat.

Suositut

Back
Ylös Bottom