Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos saa udella ni pärjääkö tääl kukaa ni hyvi et sais välis nostellakki jotai rahoja?? :D itelä pyörii sama raha eestaas ja lopuks sit ees.
Nyt on menossa 5.vuosi kun pelaan pääasiassa vain SM-liigan ja Änärin ja laitan kaikki vedot taulukkoon. Joskus käytän noiden kanssa jotain hyvää vihjettä/kohdetta muista sarjoista apuna. Olen laittanut nuo taulukkoon joka vuosi ja aina on jäännyt plus merkkinen tulos. Viime keväänä piti kotiutella neljältä toimistolta rahoja. Ja kaikille jätin sitten viellä pesämunat tälle syksylle.(jotka nyt jo kohta käytetty + olen avannut bonusten takia pari uutta) eli nyt menee huonosti mutta joka syksy on mennyt pieleen ja sitten joululta on kääntynyt homma. Kotiutetuista rahoista aina puolet laitan tilille jolla maksan laskuja +elämistä. Toinen puoli sitten aina turhuuteen> viskit,matkat,harrastukset jne jne ja siirrän rahaa veikkaukselle.
Jos sitten lasketaan vakio/moniveto/keno/lotto ja satunnaiset muut rivit veikkaukselle niin olen kattanut noilla vedonlyönti rahoilla nämä ja sitten näistä on sattunut pari hyvää moniveto sekä vakio voittoa. Joten olen hieman voitolla kun puhutaan viiden vuoden ajasta.

Lukko-TPS 1-3 joko se oli siinä? Onneksi ei ole kuin yhdessä tuplassa lukko. Jotenkin siitä jäi niin epävarma olo että jätin pelaamatta.
Pelasin jo huomiselta kalpan sekä Jokereiden voittoa chicagon kanssa tuplina. Bwin oli jo julkaissut kertoimet. Muilla ei oikein viellä kertoimet olleet houkuttelevia.

Ja Hpk kanssa johdossa mitä minä tuolla ylempänä sanoin...

Looking good :)

18.11.2011 17:30 Jokerit - Kärpät (1X2)
2
4.10
Keskeneräinen
18.11.2011 17:30 JYP - HPK (1X2)
2
6.55
Keskeneräinen

2-5 lukko-tps
Ja nyt jyp nousee 1-1. Mitenhän tulkitaan nuo vedot ensimmäisen erän kohdalta kun 17.00 tuli tauko palohälytyksen takia.

Epäilen kyllä noita tps:n ja hpk:n voittoja. No niinhän niissä nyt käy jos mä pelaan reilua voittoa Jypille sekä Lukon voittoa. Aika pieniä kertoimia tarjotaan ennakkosuosikeille. Joko pitää etsiä jotain yllätystä tai sitten panostaa enempi että jotain tiliä tekisi tänä iltana.

No se oli siinä. Onneksi jäi pienelle tämä ilta kun hieman epäilytti. Mutta rohkeat pelasi oikeaa ja vieras voittojen kierros oli. Onnea voittajille. Joko olette hannu hanhia tai tosi tietäjiä sillä olitte vastoin kaikkia markkinoita. Odottelen teiltä lisää vihjeitä....

Kannattaisi näemmä luottaa vaistoonsa näissä veikkauksissa..... pyörittelin jo tuolla Veikkauksen sivuilla triplaa jossa oisi ollu TPS,Kärpät ja HPK, mutta ajattelin sitte että taidan sijoittaa nuo rahat johonki varmempaan kohteeseen :jahas: kerroin ois muistaakseni ollu vain jotain 95.
Toivottavasti tuo Ässät pitäsi tuon kahden maalin johdon niin tulisi edes muutama hilu

Kärpät HPK combolla kerroin 26. Ei tosi ollut kun 4e panos, mutta onhan tuokin taas pelirahaa, kun kassaa oli jäljellä 150e

Vedin tietysti muitakin lappuja, yhteensä 3, eli säkällä toi otettiin kiinni

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom