Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Green baylle 1,10-1,12 kerroin? Onko tossa nyt järkee.

Noup... mutta kun katsoo tarkasti niin esim. nordicbetillä oli -12,5 päivällä jossain 2tietämillä ja itse sain viellä 1,92. Ja tais suorakin olla jossain korkeampi.

Ja juuri noilla ensin julkaistuilla kertoimilla monesti olen tehny sen rahan ja sitten ne laskevat nopeesti.

Green Bay Packers -12,5 - Minnesota Vikings 1 @1.95 (ei mitään hajua mikä kerroin tuolle tasotukselle on hyvä)
Winnipeg-Tampa X @4.00

Tuplana 7.80 ja 50€

toi 1.95 on ilmeisesti hyvä kerroin tolla 12,5 tasotuksella. itse en kovinkaan perehtynyt ole amerikkalaiseen jalkapalloon mutta näin mulle väitettiin.

Green Bay voitti 45-7, joten oikein hieno vihje. :thumbs:

Tänään panostetaan Irlannin vähintään kahden maalin voittoon Virosta. Irlanti voitti vieraissa 0-4 ja nyt Virolta puuttuu siinä pelissä ulosajettu topparikaksikko. Lisäksi Virolta on poissa myös sen ykköshyökkääjä. Eiköhän Irlanti hoida tämänkin useamman maalin erolla ja jatka tästä EM-kisoihin.

Green Bay voitti kunnolla sekä Philadelphia Flyers -1,5 2 meni oikein. Tampa meni pieleen. Mutta viellä pelsut,hifk ja kalpa tuplista jälejellä. Jo tuolla ekalla tuplalla omat pois.
Eilen jo alkoi olla huhuja että Ilveksellä porukkaa poissa ja ilmeisesti on joten Kärppien -1,5 vedot on laskussa ja nyt kannattaa pelata ne pois jos jostain viellä löytyy pelattavaa.

Kokeillaampas vähän eksoottisempia lätkäpelejä.:)

NLA, Norjan elitserien ja Serie A:

GE Servette - Davos 2
Lillehammer - Vålerenga 1
Asiago - Valpusteria 1
10,61

NLB ja Slovakian extraliiga:

Basel - HC Ajoie 1
Hk Skp Poprad - Hk 36 Skalica 2
Hkm Zvolen - Hc Kosice 2
12,62

En ole pahemmin seurannut noita liigoja, ja vedot on tehty sarjataulukon ja kuntopuntarin perusteella. Kertoimet kuitenkin ihan kohallaan.

Jyp -1
Kärpät -1
sekä New York Rangers nyt tuplina lapulle. Veikkauksella olisi nuo 2 ekaa 0,5 paremmalla kertoimella mutta ulkomailla sitten taas tuo NYR on 2,20 joten vedot sinne.
NYR on puntarin kärjessä sekä liigassakin kärkipäässä. NYI on taas rämpinyt pitkin kautta. Keskinäisetkin ottelut viimevuosilta 12-7

Vaikka Hifkiä kannatankin niin itse pelaisin kyllä tänään Lukon voittoa. Jotenkin tuntuu, että kun Peltonen,Granlund,Pesonen ja Matikainen on ollut maajoukkueen mukana niin lepoa ei ole tullut tarpeeksi + joukkue tuskin on kauheasti ehtinyt reenata yhdessä. IFK:lta paljon pakkeja poissa, ja uusi ruotsalainenkin sai tällin viikonloppuna.

Vaikka Hifkiä kannatankin niin itse pelaisin kyllä tänään Lukon voittoa. Jotenkin tuntuu, että kun Peltonen,Granlund,Pesonen ja Matikainen on ollut maajoukkueen mukana niin lepoa ei ole tullut tarpeeksi + joukkue tuskin on kauheasti ehtinyt reenata yhdessä. IFK:lta paljon pakkeja poissa, ja uusi ruotsalainenkin sai tällin viikonloppuna.

Itsellänikin kävi tämä mielessä, mutta en usko lukon joukkueen voittavan varsinaisella peliajalla, joten laittaisin
pelin päättyvän tasapeliksi, jolloin kerroin olisi hieman isompi!

Mutta kun kerran oon menossa katsomaan sen matsin, joten lukko
tekee heti alkuun yhden maalin ja lopuksi lukko tietenkin voittaa... :jahas:

Illalle taas varmaa lappua ja pitkästä aikaa veikkaukselta:

(Triplana)
Blues - Pelicans X 4,05
TPS - JYP 2 1,85
HIFK - Lukko X 4,75
Kärpät - Ilves X 4,80
Kokonaiskerroin: 35,58 - 92,34
Rivimäärä: 4, panos: 5,00 €
Suurin mahdollinen voitto: 1030,30 €
Maksettu: 20,00 €

Portugali-bosnia+1 1 2.10...ihme on jos ei kotonaan voita roimasti...bosnia aikaslailla kotiriippuvainen jengi
italia-uruguay 1 2.05...kotona italia hakee väsyneen 1-0 voiton
tanska-suomi puoliaika x 2.60 ekan puoliajan voi sinnitellä
tanska-suomi+1 1 2.20...jos tanska ei lepsuile peli päättyy 2-0 3-0 3-1...

Huoh, hyvältä näyttää mutta tuo kärpät-ilves peli sitten varmaan menee pieleen kun sitä tuli pelattua vähän joka suuntaan. Onhan se selvää että kärpät menee häviämään liigan jumbolle ja viellä sellaiselle "kakkos" kokoonpanolle. No jääkiekossa on mahdollista tapahtua mitä vaan....

Kuinka paljon porukka täällä on voitolla/häviöllä? (arvio)

Kuinka isoihin summiin ootte päässyt käsiksi? ihan mielenkiinnosta utelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom