Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millasilla kassoilla porukka pelailee täällä? Ite lähin tos kuukaus sitte 50 eurol ja nytten kasassa 250e, periaatteen vuoks aijon kohta ottaa omani pois ja jatkaa pelaamista voitoilla.

50e laitoin eilen pelitilille ja enempää en aatellu laittaa. Mahdollisia voittoja nostelen jos niitä sattuu tulemaan.

^ Itse pelailen enintään 10e panoksilla, kun en viitsi laittaa isompaa...
...Koska näköjään suurinosa laittaa Phillyn voittajaksi Torontoa vastaan, joten laitan Toronton voittajaksi.
Ollaan kaikki varmasti todettu tämä ilmiö: Kaikki hehkuttaa esim. Jokerit voittajaksi, jolloin se varmasti häviää
ja kaikki häviää rahansa! :D
Joten tänä iltana voitan varmasti!

Pelaan niin harvoin, että en pidä erillistä pelikassaa. Seuraan kyllä urheilua ja vihjesivustoja silti päivittäin. Löytyy pelitunnukset ainakin 10 eri bookkerille ja kun hyvä kohde tulee vastaan, niin korttitalletuksella rahat pelitilille parissa sekunnissa. Panos aina 100 tai 200 €, mikä ei ole paljon, kun normitahti on tyyliin 1-5 vetoa/kk.

Sitä ei pitäisi jäädä miettimään liian pitkään, mitä kohteita pistäisi ja katsoa samalla mitä muut on laittamassa,
sillä en enää tiedä minkä nhl joukkueen puolesta pelaisi... Laittaisiko sitä Floridan puolesta hieman isomman
panoksen vai pienemmän panoksen ja kaksi kohdetta! :jahas:

^ Ihan perus.

Ite heittelin sillon tällön vetoja ärrällä käydessä. Hetki sitten pistin veikkaukselle massia ja nyt vkl laitoin 80e nordicbetille. Sai 100% talletusbonuksen. Nyt on jäljellä ~40 euroa ja 5-10 euron panoksilla eteenpäin.

^ Itse pelailen enintään 10e panoksilla, kun en viitsi laittaa isompaa...
...Koska näköjään suurinosa laittaa Phillyn voittajaksi Torontoa vastaan, joten laitan Toronton voittajaksi.
Ollaan kaikki varmasti todettu tämä ilmiö: Kaikki hehkuttaa esim. Jokerit voittajaksi, jolloin se varmasti häviää
ja kaikki häviää rahansa! :D
Joten tänä iltana voitan varmasti!

Hah, tasuri tulossa!

ite en kyllä koskaan laittais floridalle.
on vaan niin pirun heikko porukka mun mielestä. (vaikka tällä kaudella kohtuu hyvin pelannukki)
washingtonille vaan joka peliin vaikka heikko kerroin oliskin. tulee pitemmän päälle hyvin takasin.

ite en kyllä koskaan laittais floridalle.
on vaan niin pirun heikko porukka mun mielestä. (vaikka tällä kaudella kohtuu hyvin pelannukki)
washingtonille vaan joka peliin vaikka heikko kerroin oliskin. tulee pitemmän päälle hyvin takasin.

Florida kyllä kuuluu sinne alempaan kastiin, mutta on kyllä pelannut hyvin. Ja Montreal on voittanut vain yhden ottelun ja sekin oli Winnipegiä
vastaan. Ja kuusi ottelua hävinnyt, joten tämän vuoksi juuri pähkäilenkin...

Pelastin tossa päivällä Unibetilt Floridan 2,26 kertoimel, jatkoaika ja rankit mukana. Niin tasasia noi NHL-matsit, että ristin vaara on aiheellinen usein. Vahva usko, että Florida tän vie. Pienehköllä laitoin.

Huomenna sit mahdollisesti SaiPaa kehiin, vaikka Lintner nyt ei pelaakaan. Pitää pohtia. Irtois kertoimel 2.00. Vois tietysti skipata huomisen kierroksen, aika huonoa pelattavaa. Hyviä kertoimia ja kohteita nyt on aika harvassa. Surkeista kohteista ehkä vähiten huono on SaiPa.

Tosin mistäs minä mitään tiedän, kannattaa laittaa HPK:lle tai X niin saatte rahaa. Mun vedot ei tunnetusti osu koskaan :)

montreal-florida+1 1 3.00...erittäin harvoin pelaan änäriä..mut ei löytyny muutakaan...saapa herätä aamulla tod.näk vitutukseen

barys astana-amur 2 2.45...amur tulikuuma joukkue kuus viimestä peliä ja kuus voittoo,kun taas barys kuntopuntarin toisessa päässä...toissapäivänä joukkueet kohtasivat ja amur vei 4-0...mielestäni aivan huippu kohde...isken 2% koko kassasta...illan sm-liiga otteluita sit pienemmällä rahalla
saipa-hkp+1 1 2.70
jokerit-jyp+1 1 2.40
ässät-blues+1 1 1.97
sinkkuina kaikki..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom