Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Venäjä ja Tsekki peli oikein mut en uskaltanu ku laittaa 10e panoksen joten tuli vaa about 50e ja se meni nyt yön NHL tuplaan eli Ottawa ja Detroit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paljo teillä menee viikossa esim rahaa veikkauksiin? esim longjohn, paljon menee ja mikä on tuotto? kun kattoo noita vetoja niin mielettömiä panoksia ja vitusti eri vetoja? :D

mä päätin lopettaa muut pelit paitsi v5 ja v75. siinä oon nyt selkeesti plussalla, kolme kertaa saanu kiinni, voitot 175e, 23,5+e, ja sit yks v5 rivin arvo oli joku 6e :D

mutta helvetin siisti seurata keskiviikkosin suoraa lähetystä urheilukanavalta, ja jotenki tuntuu että tossa jopa osaamalla pelata voi voittaa. Pitkäveto tuntuu olevan itselle ainakin ihan lottoa. Jos jotain yrittää ei tule mitään, sitte huvikseen tekee eurolla 6pelin vedon niin osu ja tulee lähes 300e :D

No tällä viikolla olen 200e nostanu tuolta pelitililtä ja viime viikolla nostin 1300e..enkä muista koska sinne oon viimeks rahaa lisäilly.. mul on yleensä 200-300e siel rahaa ja sit ku alkaa tulla enemmän ni yleensä otan pois sieltä et se pysyis tossa 200-300 paikkeil. Voitolla olen mut nyt en muista paljon oon. Pitäis varmaan tarkastaa ku kaikki menot ja tulot on ylhäällä.. Yleensä tykkään pelata Valioliigaa, Espanjan ja Italian vähän isommilla panoksilla ja siis jalkapalloa yleensäkin ku musta noi jääkiekko pelit on yleensä aika arpomista.

No niin, onkos porukoilla tänään mitään hyviä veikkauskohteita? Kun aika köyhältä näyttää ainakin tuo Veikkauksen lista...

Ite pistin jotain pientä vaa tänään ku ei oikein mitää erikoista ollu
Ranska - Slovenia 1 mut se on vissiin alkanu jo ja sit sen pariksi Tuto voittamaa
Sit oli joku Romanian liigan peli mikä meniki jo oikein ja sen kans Topo voittamaan muistaaksen i

aika heikko lista oli joo,piti nyt sellanen "entä jos sittenkin" pitkis laittaa,pienellä panoksella

107.Fulham-Newcastle 2 2.60
108.Arm.Bielefeld-Vfb Stuttgart 2 2.00
114.1=Björndalen 2=Yarochenko 2 2.35
115.1=Tcherezov 2=Svendsen 2 2.00
116.1=Hanevold 2=Kruglov 2 2.00

ker:48.88

aika heikko lista oli joo,piti nyt sellanen "entä jos sittenkin" pitkis laittaa,pienellä panoksella

107.Fulham-Newcastle 2 2.60
108.Arm.Bielefeld-Vfb Stuttgart 2 2.00
114.1=Björndalen 2=Yarochenko 2 2.35
115.1=Tcherezov 2=Svendsen 2 2.00
116.1=Hanevold 2=Kruglov 2 2.00

ker:48.88

Jos samaan korttiin laitat ni voin sanoa että aika riski veto :D Kaikki on kerran vieraspelejä mut itekkin uskalsin koittaa tota Stuttgart peliä

päivän rivi taitaa jäädä Tutosta kiinni. Voihan sen johdon puolessa minuutissa vaihtaa tappioksi.

Mitäa porukka tänään pistää?

Voinhan tänne omat sanoa mut vihjeiks niitä en sanois :D

Eka lappu:
Colomiers - Bastia
2 1.22
Drancy JA - Guingamp
2 1.25
Marcq En Bar. - Sedan
2 1.12
Ajaccio GFCO - Rodeo F.C.
1 1.25
As Sp Servel Lannion - Quevilly
2 1.20
Chavanay A.S. - Luzenac
2 1.12

Kunhan laitoin :D

Toka lappu:

Schalke 04 - Nürnberg
1 1.55
Werder Bremen - Bayer Leverkusen
1 2.00
Hertha Berlin - Bayern München
2 1.57

Kolmas lappu:

Birmingham - Reading
1 2.25
Manchester City - Bolton
1 1.85

Neljäs lappu:

Portsmouth - Tottenham
1 2.15
Sunderland - Aston Villa
2 2.30

viides lappu:

Lyon - Nice
1 1.40
Panionios - Panathinaikos
2 1.80

kuudes lappu:

West Bromwich - Charlton
1 2.02
Paris SG - Toulouse
2 4.65
Norja - Slovenia
1 1.50

Ite jos laittais vaan yhen lapun ni laittaisin varmaan tän 6 lapun ja voi olla et jättäisin jopa ton ekan pelin tosta pois...

Paris SG on tän päivän veto. Toulouselta 11 äijää kokoonpanosta pois, ei tuu voittamaan tota peliä. Toinen mitä vois koittaa on Portsmouth. Ja tokihan sielä olis taas Detroit mutta sehän on sitä tääläkin paljon puhuttua ÄNHOOÄLLÄÄ! Lyon on kanssa lähes pomminvarma mutta kerroin on mitätön.

Pitkä-Jussi vois kyllä kertoa miten helvetissä sä ton Toulousen vedon hait??

yksinkertaisesti Paris on vaan niin susipaska kotona:D

no mut päin persettä mullakin meni 77e tuli vaan rahaa takas 100 eurosta. Pirun norja ku meni kämmäämään muuten olis tullu siitä lapusta viel 400e

Just noita itsekkin äsken koitin pureskella mutta on kyllä niin ympäripyöreitä pelejä molemmat että voivat päättyä aivan miten tahansa. Risti on ihan hyvä lähtökohta molempiin.

Taidan itse luottaa kotijoukkueisiin.

Liverpool - ManU x tai 2 luultavasti sen takia etten yhtää tykkää Liverpoolista eli toisinsanoen tähän ei kannata yhtää uskoa ja liverpool ei oo mitenkää paras mahdollinen kotijoukkue ja no mut ei ole Manukaa mitenkää paras vierasjoukkuekkaa

Arsenal - Chealsea haluaisin uskoa 1 mut tiedä sitä sitten tiukkoja tiukkoja

hirveesti en näinhin ainakaa uskaltais rahaa laittaa

Suositut

Back
Ylös Bottom