Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
kalmar-mjällby+1 1 2,70
hifk-kooteepee 2 2,10
popan kerroin oulua vastaan veikkauksella (5,45) houkuttelis,mut vittu ku toi popan taso heittelee niin paljon...pikkurahalla vois kokeilla

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kalmar-mjällby+1 1 2,70
hifk-kooteepee 2 2,10
popan kerroin oulua vastaan veikkauksella (5,45) houkuttelis,mut vittu ku toi popan taso heittelee niin paljon...pikkurahalla vois kokeilla
Molemmat nappiin, lisäksi laitoin euron panoksella (:D) vielä:

GAIS − Halmstad 1 1,40

Ilves N − PK-35 Vantaa N 2 1,25

Kokonaiskerroin: 8,57

Oon pari viikkoa tehnyt pitkävedossa pienillä panoksilla ja kertoimilla vetoja, joten vinkit on tervetulleita.

zagreb-hjk 1,42 1

vitun isolla sisään...summia en viitti laittaa ku joku läski alkaa kuiteski vinkuun...tulosveto 5-0 10e 35,00 kerroin..tasurikin olis mulla järkkyttävä yllätys..ohan toi hjk euroopan mittapuulla ihan ripulia..

zagreb-hjk 1,42 1

vitun isolla sisään...summia en viitti laittaa ku joku läski alkaa kuiteski vinkuun...tulosveto 5-0 10e 35,00 kerroin..tasurikin olis mulla järkkyttävä yllätys..ohan toi hjk euroopan mittapuulla ihan ripulia..
Toivottavasti osuu. En kyllä pelaisi tuollaista kerrointa, mutta enpä pelaa mitään muutakaan, kun on rahat loppu. Onnea.

leeds-bradford 1 1,50...kahden sarjaportaan ero ja joukkueiden tasoero on valtava...laittakaa ihmiset isolla sisään

tps-rops+1 1 1,87...isolla sisään...luotan siihen, että tps voittaa heikommallakin esityksellä selvästi...
angers-istres 2 5,40 2 kierrosta pelattu angersilla yksi tasuri ja istresillä voitto ja häviö...mun papereissa aivan tasavahvat jengit...kokeilla kannattaa pikkurahalla,koska omaan nenään haiskahtaa ylikertoimelta(veikkaus antaa 4,45)

Suositut

Back
Ylös Bottom