vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nuo lainausten linkit myöskin kusee. Eli mistä pääsee siihen viestiin mikä on quotattu. Taitaa kyllä olla foorumin softassa bugi, koska heittää esim.. "...showthread.php?89617-vBulletin-4-iso-pivitys-sunnuntain-aikana-forumilla#post2750165" -osoitteeseen, kun pitäis mennä "...showthread.php?89617-vBulletin-4-iso-pivitys-sunnuntain-aikana-forumilla&p=2750165#post2750165"

communicatorilta selattaessa on ainakin huomattavasti raskaampi pakkis. css stailausta on aika sikana vielä tekemättä, esim pieniä padding virheitä siellä sun täällä. Eihän ne vakavia ole, mutta forumista saa aika viimeistelemättömän kuvan. Ehkä itse oisin kuitenkin css stailanut ja muokannut templaa testipalvelimella ja sitten vasta ottanut käyttöön uuden softan, johon olisi ollut viilailtu css ja templa kunnossa.

Onko kukaan onnistunut kirjautumaan sisään Opera Minillä päivityksen jälkeen?

e. Opera Mobilella näköjään onnistui, mutta Minillä ei. Puhelimena Nokian E66.

communicatorilta selattaessa on ainakin huomattavasti raskaampi pakkis. css stailausta on aika sikana vielä tekemättä, esim pieniä padding virheitä siellä sun täällä. Eihän ne vakavia ole, mutta forumista saa aika viimeistelemättömän kuvan. Ehkä itse oisin kuitenkin css stailanut ja muokannut templaa testipalvelimella ja sitten vasta ottanut käyttöön uuden softan, johon olisi ollut viilailtu css ja templa kunnossa.

Sit vain rohkeasti ilmoittamaan missä ne paddingit on. Ja TODELLAKAAN pakkotoisto ei ala tukemaan mitään vammaisia commareita.

Nuo lainausten linkit myöskin kusee. Eli mistä pääsee siihen viestiin mikä on quotattu. Taitaa kyllä olla foorumin softassa bugi, koska heittää esim.. "...showthread.php?89617-vBulletin-4-iso-pivitys-sunnuntain-aikana-forumilla#post2750165" -osoitteeseen, kun pitäis mennä "...showthread.php?89617-vBulletin-4-iso-pivitys-sunnuntain-aikana-forumilla&p=2750165#post2750165"
Joo, bugi on tuo kyllä.

Vieläkin tausta valkea kuin Miami Vicen huumeparonien kämpät:jahas: , tummempi oli parempi(joutuu kohta ottamaan vuoden ensimmäisen buranan kun palaa silmät päähän. Oisko mahdollista saada UUDET VIESTIT painiketta entiselle paikalleen? Vielä ainakin sekavampi/hankalampi kuin entinen, mutta kattellaan ja venaillaan josko se siitä vielä iloksi muuttuu?

Nyt on kyllä hyvä.Yllätys oli kyllä suuri, kun tänään aukaisin pakkiksen päivityksen jälkeen ensimmäistä kertaa. Alko epälyttään, että olenko edes oikealla sivulla. Miellyttää meikäläisen silmää tosi paljon.

Kun hakee uusia viestejä, niin ketjun alla lukee posted by xxx in yyy. Edellisessä leiskassa tuo foorumi oli muistaakseni isommalla jossain oikeessa reunassa, onko mahdollista saada nytkin?

Tähän en ainakaan huomannut tulleen mitään kommenttia. Olisiko mahdollista? Vanhalla tyylillä tuo keskustelualue tosiaan näkyi selkeämmin ja oli helpompi poimia itseä kiinnostavien alueiden uudet viestit.

Edit. Ketjun nimen edessä olevasta omista viesteistä kertovasta kuvakkeesta aukeava pikkuikkuna You have X post(s) in this read näyttää aika hölmöltä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onko toi Forum namiska yläreunassa tarkoituksella tuolla oikeassa reunassa kun olis jotenki loogisempi paikka tossa homen ja gallerian välissä ??

Nyt on threadien taustat erittäin hyvät ainakin mun mielestä. Vielä kun saisi itse palstan ja eri osioiden taustat saman sävyisiksi kuin aiemmin. Ja ehkä tuolta blogipuolelta se kirjoituslaatikon fontti takaisin entiseen, joka oli ilmeisesti sama kuin muuallakin foorumilla.

Olisko mahdollista saada keskitettyä noita yläpalkin "pikalinkkejä"? Tuntuu tosi oudolta kun ne on keskitetty tonne vasempaan laitaan. Lisäksi pakko mainita, että jotenkin tuntuu epäluonnollisen vaalealta tämä yleisilme vaikka sitä ilmeisesti onkin jo rukattu. Töitä kumminkin tehdään varmasti kokoajan leiskan parantamiseksi, mutta nyt tuntuu edelleen tosi keskeneräiseltä ja vaikeaselkoiselta...

Lisäksi pakko mainita, että jotenkin tuntuu epäluonnollisen vaalealta tämä yleisilme vaikka sitä ilmeisesti onkin jo rukattu. Töitä kumminkin tehdään varmasti kokoajan leiskan parantamiseksi, mutta nyt tuntuu edelleen tosi keskeneräiseltä ja vaikeaselkoiselta...

Mua kiinnostaa lähinnä, että miten tämä on vaaleampi kuin aikaisemmin?

kumpi.webp

Zone-sarja -42%
En mä tiiä onko tuo vaaleus sitten vaan meijän päässä, mutta näin se vaan jotenkin tuntuu? Mä en kyllä osaa sanoa onko se nyt hyvä vai huono. Eiköhän tähän totu.

Vaikuttaakohan toi harmaitten palkkien puuttuminen sit siihen, että näyttää vakoiselta? Samoin se, että ennen oli aika paljon boldattua tekstiä ja ketjujen sivunumerot oli alleviivattu tummalla ym.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom