SUPERCARB 1kg -40%

vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Hmm...

Haluan kuitata niin ettei kukaan näe mun juttuja missään omassa profiilissaan ellei mene erikseen niitä hakemaan. Eipä taida onnistua. Prkl.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Saako kysyä tyhmiä? Miten toi stream siis eroaa uudet viestit-hommasta?

Mulla näkyy myös joku "tilaukset" juttu, mut siitä kun painan niin ei kyl tuu mitään esille eikä tapahdu mitään... Enkä mä mitään pääse mistään kyllä estämään. Omat jutut menee kaikille ja kaikkien frendien mulle.

Poista kaikki frendit, niin ei tuu kenellekään sun juttujas :)

Hyvä idea! :david: Keksin vielä paremman: En kirjoita mitään. Sillähän siitäkin pääsee. Ja ei, kyse ei oo siitä etteikö muiden kirjoituksia saisi katsella. Saa, ja on ennenkin pystynyt profiilin kautta. Ärsyttää vaan joku pakollinen feedi omassa profiilissa missä joka hemmetin kirjotus muilta esillä, ja se että tietää omien kirjoitusten automaattisesti menevän nyt kaikkien profiilien etusivulle heti siihen silmille.

Oon kyllä MissEvilEven kanssa samaa mieltä että todella vittumaista kehittää fb ominaisuuksia tällaiseen keskustelusoftaan.

nim. ei tiliä fb:ssa.

Oon kyllä MissEvilEven kanssa samaa mieltä että todella vittumaista kehittää fb ominaisuuksia tällaiseen keskustelusoftaan.

nim. ei tiliä fb:ssa.

e: sinnehän se tämäkin viesti lävähti profiilin etusivulle :jahas:

e2: wat te fak. tämähän tekee tuplapostauksen viestin modaamisesta :jahas: :jahas:

Mun mielestä ihan hyvä, että näkee suoraan tuosta mitä "kaverit" on kirjotellu. Kyllä ne voi muutenkin käydä katsomassa niiden sivuilta.

Mun mielestä ihan hyvä, että näkee suoraan tuosta mitä "kaverit" on kirjotellu. Kyllä ne voi muutenkin käydä katsomassa niiden sivuilta.

Joo. Ihan helvetin hyvä että kun avaa oman (tai jonkun kaverin profiilin) niin eka näkymä on kaikkien kirjoitukset yksitellen rivissä. Ööö... wtf? Mitähän hyvää siinä on että ne väkisin tungetaan kurkusta alas? Jos ne muiden kirjoittelut niin vitusti kiinnostaa niin aina voi mennä profiiliin ja painaa: "näytä kaikki postit". Stalkkaajat voi sieltä selata ihan rauhassa. Mun mielestä menee vähän överiksi jos jopa muiden profiileihin kirjoitetut vierailijaviestitkin sinne upataan, ja kun tota ei näytä voivan edes itse modata että kuinka iso julkisuus on olemassa.

Mulle on ihan fine että kaikki mitä nettiin kirjoittaa niin on täältä luettavissa, mutta tarviiko ne nyt väen väkisin joka paikkaan tunkea esille? Arvostaisin myös ominaisuutta missä sitä saa rajattua mitä itsestään haluaa esille tuoda. FB:ssäkin voi kuitenkin päättää jonkun verran.

Tuossa yleisessä streamissa (ei siinä profiilin) näkyy myös kaikki vierailijaviestit. Toki jos tapana on selata randomina muiden profiileja läpi niin sitten varmaan tuokaan ei ole mitenkään uutta, mutta muille se kyllä meinaa aikalailla muuttunutta käytäntöä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tuossa yleisessä streamissa (ei siinä profiilin) näkyy myös kaikki vierailijaviestit. Toki jos tapana on selata randomina muiden profiileja läpi niin sitten varmaan tuokaan ei ole mitenkään uutta, mutta muille se kyllä meinaa aikalailla muuttunutta käytäntöä.

Niin ja siis ok. Mä oon aina ennenkin voinut mennä vaikka Pandan profiiliin ja klikata "kaikki postit" jos haluan lukea kaiken minkä Panda on forumille kirjoittanut. Se on ihan ok. Mutta onko se että jokainen Pandan liike raportoidaan oikein erikseen? Ja mitä tulee vierasviesteihin: Niihin törmää jos selailee profiileja sattumalta. Nyt kyllä "kukaan" ei kirjoita yhtään mitään ilman että siitä menee tieto jollekin että jahas, siellä on kirjoteltu sitätätäjatota. Erikseen noita vierailijaviestejä ei voi hakea kuten normiposteja, siis ennen... Eli niitä ei varsinaisesti voinut stalkkailla sen kummemmin. Julkisestihan nekin on näkyvissä, ei siinä. Ei täällä mitään voi salassa tehdä mutta en tajua pointtia että kaikesta pitää oikein erikseen kuuluttaa kissan kokoisin kirjaimin.

Pakkosyöttö ja ylistalkkaus sucks big time.

Visitor messaget pistin pois. Streamissa siis nyt blogit, etusivun uutiset, forumin postit, blogikommentit, etusivun uutiskommentit ja avatut ketjut.
Mut tosissaan, ei me voida tällä perusteella jättäytyä vbulletinin kehityksestä pois. Ne viestit ovat kaikki anyways täysin julkisia täällä, joten ei siellä mitään salaista ikinä voi olla.

Tota ei muuten saa pois ollenkaan, se on kiinteenä koodissa. Pitäis modaa ja en modaa tätä softaa ollenkaan nykyään kun ne modit menee aina sekaisin päivityksessä ja aiheuttaa kaikkea kuraa. Eli toi on pakollinen optio tällä hetkellä. Visitor messageita siellä ei ole, enää vain forumin postit ja ketjut.

Ollaan pidetty täällä vuosikausia sama minimaalinen määrä hymiöitä, noita on tullut joka päivityksessä ja tässä mitä tässä oikeasti kuuluisi olla.

Screen Shot 2012-06-17 at 22.57.28.webp

Screen Shot 2012-06-17 at 22.57.36.webp

Screen Shot 2012-06-17 at 22.57.41.webp

Näkeekös muuten ei vipit tuolta profiilista vippipuolen juttuja tai alle kolmekymppiset vanhustenpalstaa tms?

Back
Ylös Bottom