vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Jos quottaa jonkun tekstiä ison pätkän ja kirjoittaa siihen alapuolelle vastinetta, niin pomppii toistuvasti tän kirjoituslaatikon alkuun eli vierityspalkki palaa yläasentoon. Sitten joutuu rullaamaan takaisin alas ja pystyy taas muutaman sanan kirjoittamaan ennen kuin sama tapahtuu. Onko muilla sama vai heittääkö mun työkone ihan omiaan?
Ootko venyttänyt sitä vastauslaatikkoa isommaksi? Oikeasta alareunasta sen saa venytettyä isommaksi ja on kätsy isompia tekstejä kirjoittaessa.

test.. test...Töissä kuuluu tehdä töitä eikä "hillua pakkikseella", hyvin toimii ainakin firefoxxilla ja nyt töihin siitä!!

Vähän täytyy breikkiä pitää ja olin muutenkin juuri lähdössä kotiin ;)

Ootko venyttänyt sitä vastauslaatikkoa isommaksi? Oikeasta alareunasta sen saa venytettyä isommaksi ja on kätsy isompia tekstejä kirjoittaessa.

En oo ikinä venyttänyt laatikkoa, vaan se on aina tossa oletuskoossa. Tässä kun nyt kotoa kirjoittelen, niin ei ole mitään ongelmaa vastata quottauksiin. Mulla on duunissa pöytänäyttö niin iso, että se sitten varmaan jotenkin vaikuttaa. Eli eiköhän tämä asia ole kunnossa.

Eikö muilla tapahdu tuota upotettujen videoiden vammaamista scrollatessa? Mä saan kohta jonkun epilepsiakohtauksen videothreadia scrollaamassa.

^

Ei. Onko kone kovin hidas tapaus?

24" iMac, ei kyllä mitään uusinta mallia. 2.4 GHz Intel Core 2 Duo, 4 Gt 667 MHz DDR2 SDRAM, ATI Radeon HD 2600 Pro.

Ennen tätä vBulletin-softan päivitystä ei ollut ongelmia. Ehkä se on tää Firefox 5 mikä bugaa. Ehdottaa päivitystä jo johonkin 5.1 tai 5.01 mikälie versioon. Pitää kokeilla.

Onpa vittumaista, kun ei firefoxissa enää näy tässä vastauslaatikon ylälaidassa noita nappuloita, mistä saa muutettua fonttia, laitettua linkkiä jne. Eikä ne näy myöskään normaali vastaus hommassakaan. Safarilla ne näkyy, mutta safari ei taas näytä upotettuja videoita viesteissä, vaan siinä on vaa tyhjää tilaa. Onko jollain samaa ongelmaa, tai osaako joku sanoa, että millä mä saan noi nappulat näkymään?

E: tosiaan hävis vissii tän uusimman päivityksen jälkee. Päivitin firefoxinkin 5.0.1. versioon...

Hyvä tuo Pakkissovellus puhelimelle. Tekee kyllä foorumin selailusta tosi miellyttävää. Yksi kysymys: kun selaa tredejä, miten pääsee(kö) suoraan tredin viimeiselle sivulle? Eli kun "klikkaa" jotai trediä, se menee ensimmäiselle sivulle ja sitten joutuu selaamaan kaikki sivut läpi nähdäkseen viimeisimmät viestit..

Jumia jumia, nyt pitää selvitellä mistä noi muutamat omituiset jumit tulee.
oisko nyt jo kolmas päivä ku yöllä pakkotoisto ei oikein toimi? :D
Eilen asennettiin niitä päivityksiä mutta tänään ja muistaakseni toissapäivänä?
Tänään on ollut sillai , että foorumi on toiminut , mutta etusivu ei .(viimeisen puolentoista tunnin aikana ei foorumikaan toiminut)

Mul ei toimi enää kuvien lisäys tosta napista, uusin Chrome. Eilen toimi. Vaalentaa vain sivuun overlayn mutta mitään ei ilmesty. Joutuu lataa sivun uudestaan.

Hieman liian hifiä on kyllä nyt haettu tästä editorista, hieman hidas vaikka muuten olisikin yks kaks kätevää asiaa.

Firefoxillakaan ei toimi kuvien lisäys joutuu kirjoittaa manuaalisesti imagetagit

Stefan+Havlik+MW+13.webp

Vittu mua kyrsii noi selaimet, miksei kaikki valmistajat voi vittu duunaa toimivaa selainta. Safari pakolliseksi kaikille, niin ei tartte aina ihmetellä kun joku vitun hidas Firefoxi kusee. Sehän on maailman bugisin selain ikinä, aina kun sen avaa, niin on päivitystä. No onneksi vBulletin on hullun suosittu, joten selaimet lienee sitten tämän uusimman päivityksen mukana aika nopeaan.

muuten , ainakin nokian 5530 puhelimella kun menee pakkotoistoon , ei voi kirjautua sisään , koska tuo 'ecko' mainos edessä.Se siis blokkaa facebook-connectin , käyttäjätunnuksen ja hyvin pieni osa salasana-saraketta näkyy.Tuleeko olemaan korjattavissa vai pitääkö tyytyä tähän? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom