vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Se on tahoma 11 mun tietääkseni ja sen pitäisi olla 9 tai max 10 tuon tekstin osalta. Koon pitäisi olla sama mitä forumlistauksen subtekstissä, siis tuossa joka kuvaa mitä kukin alue sisältää.

Myös tuo headerin palkin taustaväri pitäis olla muu kuin harmaa. Mutta tosiaankin, arvohen muuttaminen ei vaikuta mitään.

Pystytkö sä Mike muokkaa tota additional.css?

Sinne lykättynä tämä setti korjaa koko Forum Info boksin tekstit pienemmäksi. Eriteltynä vielä että "Forum Info" isoin, otsikot hieman isompia, ja muu pienempää.

Koodi:
#wgo { font-size: 10px; }
#wgo h2 { font-size: 12px; }
#wgo p { font-size: 11px; }

Se näyttäis olevan nyt tyhjä, eli juurikin tuollaista varten jos näin on. Se on vielä css tiedostoista viimeinen, joten kaikki tuonne lykätty overridee muun.

Joo, noin se voidaan ohittaa, mutta nyt sitten heti infoa, jos jossain muualla kosahtaa. Ja ens päivityksessä pitää muistaa reverttaa tuo tyhjäksi, koska siinä voi olla jo korjaus jos tuo on bugi. Ja 4.1.1 on jo ulkona anyways, pitäis tuuppaa sisään joku yö.

Thx TML.

Sinänsä OK että ID:n wgo kaiken järjen mukaan koskee vain "What's going on" laatikkoa, eli juurikin forum info. En ainakaan löytänyt miltään muulta sivulta kuin forum indexistä. Additional css lyhyen tutkimuksen mukaan ei piittaa päivityksistä, vaan pysyy aina kaiken läpi, mutta CSS on onneksi vain muotoilua, joten minkään toimintaan se ei vaikuta. Etenkään kun nuo tägit ovat myös niin basic kuin vain mahdollista, joten jokainen selain kyllä tajuaa. Toki paras pelata varmaan päälle, jos wipettää tuon ennen päivitystä, ja tosiaan sitten ainakin näkee korjaantuko mikä ihmeen vika onkaan.

Ehkä tiesit jo tuon kaiken, mulla ei tosin ole laisinkaan kokemusta vbulletinista ja kaikki pohjautuu yleiseen markup tietouteen. Pitäisi tosin olla universaalisti pätevää.

Ainakin Windows puolella IE8, Firefox, Opera, Safari, Chrome, IE6 ja IE7 skulaa tuon puolesta. IE6 & 7 tosin mielenkiintoisia kokemuksia joiltain muilta osin... saisi kyllä moisten käyttäjät herätä tähän päivään.

Mahtaako olla jo aiemmin pohdittu tai yritetty korjata, mutta tuolla profiilissa ei toi kaverit välilehti toimi. Tai tulee vaan tyhjä sivu eikä näytä niitä kavereita. Ollut jo pidemmän aikaa tommonen.

Pukkas jotain database erroria ku yritin äskön vastata tällä pikavastauskentällä.

Edelleen:

The following errors occurred with your submission

1.

Database Error

Pukkas jotain database erroria ku yritin äskön vastata tällä pikavastauskentällä.

Edelleen:

The following errors occurred with your submission

1.

Database Error
Sama. Sen lisäksi normivastauksella kun lähetän viestin sanoo heti että 30 sekuntia pitää odottaa. Eli lähettää viestin mutta ei siirrä mua vastaukseen.

EDIT: Sama juttu taas.

Ja sama juttu mullakin mutta kun painaa refresh niin sitten näkyy oma viesti.

Myös uudet postit ei toimi kunnolla. Tämäkin threadi löyty vasta sivulta 8 vaikkin äsken postasin ja sitten hain uudet postaukset. Näytti Miken postauksen viimeiseksi.

Nyt ilmesty ensimmäinen viesti tonne uudet postit, joka ei ole uusi threadi.

EDIT: Näköjään viestin lisääminen tai editoiminen ei pukkaa erroria tai ole ohjaamatta eteenpäin.
EDIT2: Hmm... vai toimiiko.
EDIT3: Jää lataamaan toi Ajax editoidessa, mutta edit menee läpi. Joo, no ongelma selvillä joten eiköhän tää tästä.

Postasin tuonne elämänkatsomus-threadiin mutta sitä ei näy siellä. Jos Talous/Politiikka/Uskonto-osiossa katsoo kyseistä ketjua niin siellä pitäisi mun juttu olla viimeisenä mutta kun yrittää katsoa niin mitään ei näy.

Jumalan kosto vai bugi? Näkyykö mun posti muilla?

Edit: nyt siellä pitäis olla Ed Winchesterin posti viimeisenä mutta sitäkään ei näy.. Ainakaan mulla. Wats goin oon? Joko Jumala kypsyi meidän räksytykseen ja pisti koko ketjun paskaksi? :D Mike, näytä sille kuka on pomo!

Postasin tuonne elämänkatsomus-threadiin mutta sitä ei näy siellä. Jos Talous/Politiikka/Uskonto-osiossa katsoo kyseistä ketjua niin siellä pitäisi mun juttu olla viimeisenä mutta kun yrittää katsoa niin mitään ei näy.

Jumalan kosto vai bugi? Näkyykö mun posti muilla?

Edit: nyt siellä pitäis olla Ed Winchesterin posti viimeisenä mutta sitäkään ei näy.. Ainakaan mulla. Wats goin oon? Joko Jumala kypsyi meidän räksytykseen ja pisti koko ketjun paskaksi? :D Mike, näytä sille kuka on pomo!

Sama ongelma mullakin. Usemman viestin jo heittänyt ja monessa threadissa saattaa olla että viimeisin viesti eilen vaikkakin tänään sinne postannut.

Mulla väitti yhdes ketjus että oli tullut vastaus (uudet postit), mutta siellä oli edelleen mun viesti viimeinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom