vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mikähän mulla on vikana kun foorumi näyttää tältä:

Liitteet

• Kuva 3.webp
    Kuva 3.webp
    36,7 KB · Katsottu: 181
Pystyy loggaamaan nyt Facen kautta forumille. Nappasee avatarinkin jos haluaa Facen profiilista. Mutta ei ota näköjään mitään anonyymiyttä pois jos avataria ei ota käyttöön. Testatkaa. Ja joku joka testaa, vois nappaa mulle sen yhden kysymysmerkin osoitteen, se kuvake, jolla logataan ulos, image on kadoksissa.

Testattu, avat ei toimi jos ei ole vippi. Ja tuo facen ja forumin yhdistäminen ei tuo mitään infoa forumille facesta, säilyy siis anonymiteetti täysin. Paitsi tapauksissa jos ottaa facen profiilikuvan käyttöön vippinä, silloin näkyy se kuva joka siellä on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Testattu, avat ei toimi jos ei ole vippi. Ja tuo facen ja forumin yhdistäminen ei tuo mitään infoa forumille facesta, säilyy siis anonymiteetti täysin. Paitsi tapauksissa jos ottaa facen profiilikuvan käyttöön vippinä, silloin näkyy se kuva joka siellä on.
Mitä hyötyä Facen yhdistämisestä on?
Hiukan mietityttää vain...

Pakkotoisto.com pyytää lupaa tehdä seuraavaa:

Pääsyä julkisiin tietoihini
Julkiset tietosi sisältävät nimesi, profiilikuvasi, kaverilistasi sekä kaikki muut profiilisi julkiseksi määritetyt osat

Siis tuo ilmoitus tulee jokaisesta apsista defaulttina. Mun nimimerkki on yhdistettynä faceen, ei yhdistynyt mikään muu kuin avatari kun sen option otin käyttöön. Veikkaan, että tuo on alkua vasta tuohon integraation ja myöhemmin lienee mahdollista yhdistää oman halun mukaan enemmänkin. Ohan noita käyttäjiä jo tuolla aplikaatiolla, mutta ei vaikuta mitenkään nimimerkin tai facen profiilin yhdistettävyyteen muille. JN on siis edelleen JN, ellet sitten ota facen profiilikuvaa käyttöön forumin avatarina, jolloin voi oma naama tulla tohon, mut se pitää erikseen kytkeä päälle.

Yhteyden faceen voi katkaista omista asetuksista "edit connections".

Siis tuo ilmoitus tulee jokaisesta apsista defaulttina. Mun nimimerkki on yhdistettynä faceen, ei yhdistynyt mikään muu kuin avatari kun sen option otin käyttöön. Veikkaan, että tuo on alkua vasta tuohon integraation ja myöhemmin lienee mahdollista yhdistää oman halun mukaan enemmänkin. Ohan noita käyttäjiä jo tuolla aplikaatiolla, mutta ei vaikuta mitenkään nimimerkin tai facen profiilin yhdistettävyyteen muille. JN on siis edelleen JN, ellet sitten ota facen profiilikuvaa käyttöön forumin avatarina, jolloin voi oma naama tulla tohon, mut se pitää erikseen kytkeä päälle.

Yhteyden faceen voi katkaista omista asetuksista "edit connections".
Kiitos selventävästä vastauksesta. Pitänee testailla jossain vaiheessa.

Mulla näkyy aina sivun ensimmäinen postaus vain puoleen väliin saakka, mikäköhän mättää?
Sitä seuraavat näkyy normaalisti

Jos tänne saa ehdottaa jotain, niin VIP-blogeihin olisi kiva saada omien kommenttien poistonappi. Tarkoittaa siis, että muiden entryihin kommentoidessa olisi mukava poistaa omat vahinkoviestit-

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom