vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
...jaa ei mitään nyt taas toimii äsken kun yritti vasta johonkin ketjuun niin tuli
"The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 1 characters."
ja kirjoitukset hävisi

Saako muut ladattua tuota etusivulla olevaa venyttelyopasta? Oon sitä tässä jo kauan aikaa yritellyt ladata työkoneella että sais tulostaa mokoman, mutta yleensä lataa vaan ekan sivun ja sitten loppuu lataus...

Saako muut ladattua tuota etusivulla olevaa venyttelyopasta? Oon sitä tässä jo kauan aikaa yritellyt ladata työkoneella että sais tulostaa mokoman, mutta yleensä lataa vaan ekan sivun ja sitten loppuu lataus...

Kyllä mulla ainakin toimii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko muuten tässä vbulletinissa mahdollista muuttaa tai laittaa mahdolliseksi muuttaa threadikohtaisesti paljonko posteja mahtuu sivulle? Esim toi "repesin hauskoja kuvia netistä" threadi olis kiva jos olis vaan 10 postausta per sivu, muuten tykkään että on paljon posteja samalla sivulla, mutta toi kuvathreadi, kun on sivu lopussa ja sivulla 100+ kuvaa vähän ärsyttävää kelata aina alas asti+ sen avaaminen kestää vaikka olis mikä yhteys.

En mä löydä sieltä kuin ton yleisen how many posts / page, oon ihan tyytyväinen että muissa threadeissa näkyy paljon, haluaisin _vain_ tuon kuvaketjun 10 postin mittaiseksi..

En tiedä onko jo aikaisemmin ollut puhetta, mutta olisi ihan kiva saada privaviesteihin ja ryhmien posteihin kellonajat takaisin.

Kappas.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom