Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä mä en tajua, että miksi helvetissä pitää edes julkaista uusi versio softasta, joka ei toimi kunnolla ja josta puuttuu puolet toiminnoista. Olisi nyt sitten duunannut sen loppuun ja laittaneet vasta sitten levitykseen. Toi searchin toimimattomuus lähinnä vituttaa.
Liittyyköhän tämäkin tuohon haun toimimattomuuteen?
Haet jostain ketjusta käyttäjän X kaikki postit. Haku toimii kivasti ja palauttaa kaikki postaukset. Nyt tuloksista ei vaan mistään nappulasta pääse käsiksi juuri siihen kyseiseen postaukseen, siihen kohtaan ketjua jossa se on (pääsee vaan viimeiseen, käyttäjän profiiliin tai itse ketjun ekaan viestiin).
Bugi, joka korjaantunee päivityksissä.Liittyyköhän tämäkin tuohon haun toimimattomuuteen?
Haet jostain ketjusta käyttäjän X kaikki postit. Haku toimii kivasti ja palauttaa kaikki postaukset. Nyt tuloksista ei vaan mistään nappulasta pääse käsiksi juuri siihen kyseiseen postaukseen, siihen kohtaan ketjua jossa se on (pääsee vaan viimeiseen, käyttäjän profiiliin tai itse ketjun ekaan viestiin).
Ihmettelin tota samaa tossa yks päivä, mut meinasin etten vaan ossaa.
Kyllä sieltä itseasiassa pääsee, ihan oikeesta laidasta pientä punaista neliöö klikkaamalla jossa on valkoinen nuoli.
Kokeilitko edes ennen kuin vastasit? Jos et, kokeile.