Vauvakuvat avatareissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullekkin on tullu babydoom, se haksas mulle tosin eilen otetun albumi kuvan, äiti yllätti omasta huoneesta :(

Vauvaa?..misäää?

Liitteet

• stringit.jpg
    stringit.jpg
    49,4 KB · Katsottu: 10 478
Haha, saahan tässä repeillä :lol2:
Pitää tarkistaa toi virusturva! ONX MITÄÄN TEHTÄVISSÄ ENÄÄ? Kai tästä hoksausksesta saa ees vuoden ilmaset VIPit? aij ei vai? :rolleyes:

Pakko äkkiä maksaa vippi et saa postattua vauvakuvan mis oon sammunu sohvalle paskat kalsareissa.. Tai sit se oli viime lauantai
Tän oisin halunnu nähä :thumbs: ja :kuvia:

Tota mää oon prkl sanonu et ku vetää tuota roinaa niin kasvaa niin äkkii, että kaikki muut rupee näyttää ihan kersoilta vieressä, aikka olis dieetilläkin.

Katos nyt kun natu-Mikelläkin on enää tuollaista lapsen pyöreyttä poskilla :)

Tomi sanoi:
Nevahood näyttää sellaiselta isosilmäiseltä anime-tytöltä. :hyper:

edit:
image.php
Joo ei tuosta ole paljon muututtu parin kymmenen vuoden aikana. Posket on vaan pyöristynyt ja tukkamuoti vähän lyhentynyt.

niin.. oli kuulemma vanhemmille kova kolaus kun ei tullutkaan tyttöä. ehkä siitä hieman arveluttava look. vielä suuremman kysymysmerkin tekee tuo merimiesvaatetus... :lol2:

ToughGrip sanoi:
Tota mää oon prkl sanonu et ku vetää tuota roinaa niin kasvaa niin äkkii, että kaikki muut rupee näyttää ihan kersoilta vieressä, aikka olis dieetilläkin.

Katos nyt kun natu-Mikelläkin on enää tuollaista lapsen pyöreyttä poskilla :)

... Vai onks tuo PForce nyt vaan menny ilman sukkia verannalle pössyttelemää, vilustunut ja saanut vauvakuumeen. Se nyt selittäis yhtä ja toista...

Tiukkis sanoi:
Nyt oon kyllä ihan pihalla :eek: Onks tää jotain sisäpiirijuttua?
Toi Tiukkiksen avatar näyttää oikeesti joltain viidennellä kuulla ultraäänellä kuvatulta:
image.php

Et voi oikeesti olla kovin vanha tossa. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom