Vauvakuvat avatareissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Eikö kukaan muu ole päässyt ihmettelemään ylläpidon ja muittenkin avatareiden vauvakuvien lisääntymistä? Jotenki pistää niin pirusti silmään ku kaikilla joku potalla tai kehdossa räkä poskella noissa kuvissa, että mitä täälä tapahtuu? Onko tää yhteensattumaa vai oonko vaan sekasi..
Korkeamman tahon komennus vipfoorumeillä vai mitä? ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tää nyt ihan vauakuva ole sentään.

Mä otin oman avatar-kuvani eilen. Voimailu on näet syytä aloittaa ajoissa. Testoneritys on kovimmillaan kun kohta vasenkin kives on laskeutunut.

allnighte.gif

Meillä on vip-osiolla kisa tästä. Voittaja pääsee Strappadon viereen yöks.

Pforcella on varmaan se uus babyDoom-virus koneessa. :(
Näkyykö sulla kaikkien kuvien tilalla jotain vauvakuvia, vai onko niitä vaan satunnaisesti?

Pakko äkkiä maksaa vippi et saa postattua vauvakuvan mis oon sammunu sohvalle paskat kalsareissa :thumbs:

Tai sit se oli viime lauantai :jahas:

vilma-liina sanoi:
Pforcella on varmaan se uus babyDoom-virus koneessa. :(
Näkyykö sulla kaikkien kuvien tilalla jotain vauvakuvia, vai onko niitä vaan satunnaisesti?
Pforce, tuo kuulostaa vakavalta. :( Erittäin vakavaa se on sitten, jos edes tuoreet päivitykset omaava virustentorjuntaohjelma ei löydä virusta, koska silloin vika ei ole koneessa, vaan käyttäjässä. Käyttäjässä olevan vian korjaaminen on tunnetusti paljon vaikeampaa, kuin koneessa olevan, joten olisin sinuna erittäin huolestunut, jos vielä näet mielestäsi vauvakuvia pakkiksella avatareissa.

lisäliha sanoi:
Pakko äkkiä maksaa vippi et saa postattua vauvakuvan mis oon sammunu sohvalle paskat kalsareissa :thumbs:

Vähän samasta syystä, noin kymmenen vanhana poltin kaikki vauvakuvani.. Jotenkin sillon sieppas kun tutut ja tuntemattomat katteli niitä kuvia. Ei jääny yhtään kuvaa, minkä vois avatariin laittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom