vatsaystävällinen palkkari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skuuge
  • Aloitettu Aloitettu
Olen tässä jonkin aikaa yrittänyt löytää itselle sopivaa palkkaria, mutta ei tahdo onnistua sitten millään.

Aluksi sekoitin leaderin maltoa ja star nutritionin whey - 100:sta, mutta koska kärsin laktoosi-intoleranssista
hera proteiini ei sopinut vatsalle vaikka se olikin vähälaktoosista.
Vaihdoin tämän jälkeen Soijaan (Fast ja Scitec), mutta näistä seurasi helvetinmoiset ilmavaivat. Fastin maltoa
tuli myös kokeiluta, mutta minkäänlaista muutosta ei tapahtunut.

Nyt olisi tarkoitus löytää palkkari, josta ei mene se pakki sekaisin. Eli jos jollain vastaavia ongelmia
on ollut niin kertokaapi miten ongelma tuli ratkaistua. Olisi paljon kätevämpää jos reenin päätteeksi
voisi vetää palkkarin nopeasti huiviin sen sijaan, että vetää sen ruoan muodossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tässä jonkin aikaa yrittänyt löytää itselle sopivaa palkkaria, mutta ei tahdo onnistua sitten millään.

Aluksi sekoitin leaderin maltoa ja star nutritionin whey - 100:sta, mutta koska kärsin laktoosi-intoleranssista
hera proteiini ei sopinut vatsalle vaikka se olikin vähälaktoosista.

Tuossa on gramma laktoosia /100g, joten olet saanut sitä laktoosia noin 0,25-0,35g kerralla, epäilen että malto sekoitti vatsasi tai esanssit jos ostit jotain maustettua versiota.

Herneproteiini

Minä suosittelisin tällaisena vatsavammaisena ja soijalle allergisena kokeilemaan herneproteiinia. Tällä hetkellä sitä olen löytänyt peräti vegetukun sivuilta.
1 kilo maksaa muutoman sentin alle 20€ + postikulut. Eli ihan edullista kyllä. Ja sekoittuu nesteisiin huomattavasti paremmin kuin hera.
Vegetukun sivuilta löytyy myös komponenttiproteiineja, eli niissä on useampia proteiininlähteitä sekaisin. Kantsii varmaan kokeilla.
Ainut paska homma, kun maksusysteemi vegetukulla huono. Ei voi verkkopankin välityksellä maksaa..

Mut siis tosiaan ei oo mun maha ainakaan ilmotellu mitää tuosta herneprotskusta :) :thumbs:

Tuossa on gramma laktoosia /100g, joten olet saanut sitä laktoosia noin 0,25-0,35g kerralla, epäilen että malto sekoitti vatsasi tai esanssit jos ostit jotain maustettua versiota.

Tuota heraa vatsa ei sietänyt edes ilman maltoa, käytin maustamatonta whey-100 jota sekoitin mehuun. Vatsa ei muutenkaan hirveesti diggaa maitotuotteista, täytyy välillä olla tarkkana myös vähälaktoosisten tuotteiden kanssa.

Noita herne ja komponenttiprotskuja voisi kokeilla, mutta mistä löytäisin korvikkeen maltolle?

Mulla oli tosi pahat vatsavaivat yhdessä vaiheessa ja skipin top fuel oli ainoa jota pystyin käyttämään ja yleensäkkään yksi harvoista asioista joita sain alas ilman kipuja. En tosin osaa sanoa sisältääkö laktoosia.

mistä löytäisin korvikkeen maltolle?

Ööö???

Kauraa? Perunaa? Oikeaa ruokaa??

EDIT: Jos pitää olla helppoa ja nopeaa ni soseuta viinirypäleitä/hedelmiä.

...Tai vedä uuniperuna, niinku ite teen :) (uuniperuna valmistuu mikrossa 10minsassa..)

itse kanssa vatsaongelmaisena olen yrittänyt etsiä hyvää protskua,joka ei sekoittaisi vatsaa. selfin 3 phase protein on ensimmäinen protsku jota voi vetää vaikka tyhjään mahaan ilman mitään vatsaongelmia. en tosin tiedä onko tuo nyt paras mahdollinen palkkariksi,kun sisältää isolaatin lisäksi munaprotskua ja kaseiinia,vai onko tuolla nyt oikeasti edes väliä.

malton voi korvata esim.banaanilla.

Ööö???

Kauraa? Perunaa? Oikeaa ruokaa??

Ai niin joo!!! :D

Mietin lähinnä onko olemassa minkään muun tyyppistä hiilarijauhetta mitä sekoittaa palkkariin.
Taitaa kuitenkin olla parempi etsiä se vatsalle sopiva proteiini ja jatkossakin vetää hiilarit ruoan muodossa.

Kiitoksia vastauksista, ehkä se vatsan sietämä protsku vielä löytyy kun pystyy valikoimaa rajaamaan.

Palkkarinhan voi vetää parissa pienemmässä satsissa ja runsaamman veden kera. Itse tulee monesti sekoiteltua palkkari treenien alussa ja hörpittyä noin puolet treenin aikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom