Vatsat ja lennkeily??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Joo elikkäs miten saisin pömpön pois aina aamulla kun herään niin vatsa on aivan lituska, mutta kun olen syönyt niin se taas pömpöttää missähän olisi vika...?? mitä liikkeitä suosittelisitte?? millaisia vatsoja ja voisko joku kertoa vaikka jonkinlaista ohjelmaa vatsojen tekemiseen??

Lenkkeily voisko joku mainita tehokasta rasvanpolttavaa lenkkeilyä??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Summerboy sanoi:
Lenkkeily voisko joku mainita tehokasta rasvanpolttavaa lenkkeilyä??
Menet pihalle ja siitä sitten jalkaa toisen eteen riprap.

No HIITtiä vois kokeilla. Ei vie niin paljoa aikaa.

Summerboy sanoi:
Joo elikkäs miten saisin pömpön pois aina aamulla kun herään niin vatsa on aivan lituska, mutta kun olen syönyt niin se taas pömpöttää missähän olisi vika...?? mitä liikkeitä suosittelisitte?? millaisia vatsoja ja voisko joku kertoa vaikka jonkinlaista ohjelmaa vatsojen tekemiseen??

Voimapyörä, voimapyörä, voimapyörä!! :hyper:

Tuo vatsan pömpöttäminen ruokailun jälkeen johtunee heikoista sisävatsoista, jotka ei jaksa pitää korsettia kasassa.

KäveleväRuumis sanoi:
Tuo vatsan pömpöttäminen ruokailun jälkeen johtunee heikoista sisävatsoista, jotka ei jaksa pitää korsettia kasassa.

Mutta liekö niin vahvoja sisävatsoja keksitykään, ettei masu aina vähän pömpöttäisi kunnon ruokailun jälkeen..

Zone-sarja -42%
lasikuitujeesus sanoi:
Mutta liekö niin vahvoja sisävatsoja keksitykään, ettei masu aina vähän pömpöttäisi kunnon ruokailun jälkeen..

Tottakai se aina vähän lähtee pömpöttämään, mutta jos ero on *huomattava*, niin on se syvistä vatsoista kiinni.

Joona sanoi:
No HIITtiä vois kokeilla. Ei vie niin paljoa aikaa.
Mun mielestä on helpompi ottaa aamulla rauhallinen tunnin lenkki, jota varten ei tarvitse lämmitellä tai stressata etukäteen. (Saati sitten oksentaa lenkin jälkeen.) Väite, että HIIT ei kestä niin kauaa, ei välttämättä ole ihan tosi. Itselläni ainakin menee aika pitkään, että on henkisesti toipunut tommosesta rääkistä. No.. Tästä on varmasti monta mielipidettä.

Summerboy sanoi:
kertokaas mulle miten teen niitä syviä vatsoja ja miten löydän ne...

(Fak, miksei minulla haku toimi?)

Katso #6. Sukulaku siinä osoittikin jo linkin, jossa on syvien vatsojen treenauksesta. Sieltä selaamalla saat tietoa, miten niitä treenata. Voimapyörälinkkiä en nyt pysty etsimään.

Syviä vatsoja et löydä muulla kuin kirurgiveitsellä. Ja mieluiten ammattilaisen auttamana, ei parane itse mennä leipäveitsellä niitä esille kaivamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom