vatsan staattiset pidot, ohjelma

miten usein, kuinka monesti jännitetään kerralla, kuinka pitkän aikaa vatsaa pidetään jännityksessä, käykö vain yksi asento, kuinka pitkä aika jännittämisien välillä?
tarkoituksena saada vatsa mahdollisimman vähän pullottavaksi, ettei aina tarvitse vetää sisään.

Arnoldi neuvoo kirjassaan toisin kuin tuossa linkissä. Arskan mukaan ensin vedetään henkeä ja vatsa sisään. Sitten puhalletaan ilmat ulos ja vedetään vatsaa sisään. Arskan tavalla saa kyllä paremmin tuntumaan vatsassa.

En ole ihan varma mitä hait kysymyksellä, mutta... Itse olen havainnut hooverin aikas tehokkaaksi. Yleensä teen 2-3 kertaa viikossa ikään kuin vatsalihasten "lämmittelyksi" 1x 1 min ns. tavallista hooveria, lisäksi 2x 30 s toinen jalka ja vastakkainen käsi ilmassa. Nyt olen ottanut ohjelmaan myös kylkipidot eli hoover kyljellään. Tehoa saa lisää nostamalla päällimmäisen jalan ylös (korkeutta säätämällä voi säätää tehoa). Kylkipidoissa ajat ovat vielä vaatimattomia eli hyvä kun siinä toinen koipi pystyssä pysyy parikymmentä sekunttia!

Enzyme sanoi:
En ole ihan varma mitä hait kysymyksellä, mutta... Itse olen havainnut hooverin aikas tehokkaaksi. Yleensä teen 2-3 kertaa viikossa ikään kuin vatsalihasten "lämmittelyksi" 1x 1 min ns. tavallista hooveria, lisäksi 2x 30 s toinen jalka ja vastakkainen käsi ilmassa. Nyt olen ottanut ohjelmaan myös kylkipidot eli hoover kyljellään. Tehoa saa lisää nostamalla päällimmäisen jalan ylös (korkeutta säätämällä voi säätää tehoa). Kylkipidoissa ajat ovat vielä vaatimattomia eli hyvä kun siinä toinen koipi pystyssä pysyy parikymmentä sekunttia!

Hoover?:kuvia: Kerrotkos vähän lisää mikä liike on kyseessä ja mitä se tekee?

Kuvia ei nyt tähään hätään löydy, mutta kyseessä on siis asento, jossa ollaan kasvot maata kohti käsivarsien ja varpaiden varassa. Oikeastaan punnerrusasento, mutta käsivarsien varassa. Keskivartalo pidetään tiukkana ja selkä suorana (ei saa päästää notkolle). Lankuksi taitavat myös jotkut liikettä kutsua. Kuvaa hyvin asentoa. Asennon ylläpito hoituu syviä vatsalihaksia käyttämällä (poikittainen vatsalihas).

:offtopic: Mitenkä kauan aikaa luulette ton bodybuilding nettisivuston kaljupäisen ukon treenanneen? Rasva prosentti??

Jos tarkotat tota jätkää joka noissa kuvissa on, niin oisko 3v? Vaikee sanoo. Mut tohon kuntoon pääsee kyl kahdessakin vuodessa jos vedät hommat oikein.

Back
Ylös Bottom