Vatsaliikkeet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten vatsan alueen saisi rääkättyä mahdollisimman monipuolisesti samaan piippuun kuin esimerkiksi hauikset ja muut "tavalliset" lihakset (tiedättehän tunteen... mukava kihelmöinti ja verenmaku suussa) ;)

Nyt tuntuu että vaikka kuinka loppuun asti pötsin kiduttaa, niin tuntemus jää jotenkin "paikalliseksi" vaikka onhan siinä pitkä rivi lihasta.

Ilman painoja teen lattialla, kun olen uusioaloittelija. Jalat 45-asteen kulmassa vapaana ja käsien asentoa säätelemällä pyrin 15 - 20 toiston sarjoihin. Ja alavatsaa jalkoja nostamalla. Se alavatsa tuntuukin olevan helpompi treenata mutta ylempi osa jää jotenkin vajaaksi. Mikä neuvoksi...?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meidän salilla on todella hyvä vatsarutistuslaite. Siis todella todella hyvä. Millään muulla en ole saanut noin helvetin hyvää poltetta vatsaan.
(ei ollut maksettu mainos).

Mutta yleensä itse teen näin:
3x Vatsarutistus jalat 90° kulmassa
3x Jalannostot(perse poissa penkiltä, kantapäät ei saa koskettaa maata)
ja välillä lätkin voimapyörää perään. Yleensä kuitenkin teen tuon voimapyörän kotona iltasella.

Zone-sarja -42%
Jeps. Olikin tarkoitus sanoa että jalat 90 asteen kulmassa, ei 45(!)
Voimapyörä on aika kiinnostava juttu, mutta nyt ei ole välineitä edes siihen. Pakko ähkiä toukkana lattian tai sohvan varassa.

Olisikos muuten mitään järkeä pitää erillisiä vatsapäiviä kokonaan, esim aerobisen tai venyttelyn tai minkä tahansa hikoilun ohessa. Joku ohjelma työpaikan seinällä jota noudatin yli 10 vuotta sitten käski tehdä vatsoja vain aika harvakseltaan. Ja Kalifornian kuvernööri kirjoitti jossain että ei ole MITÄÄN syytä miksi vatsaa ei voisi treenata joka päivä.
Mitähän tässä uskoa...? Vatsat on kuitenkin etusijalla nyt, koska aikoinaan tuli laiminlyötyä sitä. Ja sen huomaa. Olkapäät alkaa kasvaa jo parin viikon aherruksella (lihakset kai muistaa mitä joskus tuli tehtyä?), mutta vatsa vaan pysyy alkutekijöissään.

Tosin paha sitä vatsalihasta nähdä läskikerroksen alta, mutta tuntee sen silti kehittyykö se vaiko eikö...

Hae se voimafillari, ei maksa paljoa ja sillä mahan niin kipeeksi, että yskiminen ja nauraminen on tuskaa seuraavina päivinä. Katso siihen liityvät jutut treenios.

Endomorfi sanoi:
Jeps. Olikin tarkoitus sanoa että jalat 90 asteen kulmassa, ei 45(!)
Voimapyörä on aika kiinnostava juttu, mutta nyt ei ole välineitä edes siihen. Pakko ähkiä toukkana lattian tai sohvan varassa.

Olisikos muuten mitään järkeä pitää erillisiä vatsapäiviä kokonaan, esim aerobisen tai venyttelyn tai minkä tahansa hikoilun ohessa. Joku ohjelma työpaikan seinällä jota noudatin yli 10 vuotta sitten käski tehdä vatsoja vain aika harvakseltaan. Ja Kalifornian kuvernööri kirjoitti jossain että ei ole MITÄÄN syytä miksi vatsaa ei voisi treenata joka päivä.
Mitähän tässä uskoa...? Vatsat on kuitenkin etusijalla nyt, koska aikoinaan tuli laiminlyötyä sitä. Ja sen huomaa. Olkapäät alkaa kasvaa jo parin viikon aherruksella (lihakset kai muistaa mitä joskus tuli tehtyä?), mutta vatsa vaan pysyy alkutekijöissään.

Tosin paha sitä vatsalihasta nähdä läskikerroksen alta, mutta tuntee sen silti kehittyykö se vaiko eikö...

Sen voimapyörän saat jollain 10€:lla vaikka lähimmältä Stockmannilta.

Kaikilla on omat tapansa, mutta vatsa on hyvä tehdä max 2 kertaa viikossa. Lihas se on sekin ja tarvitsee lepoa kasvaakseen. Tietysti syvät vatsat taitaa palautua nopeammin, koska niitä kuitenkin käytetään hengitykseen ym.?
Vatsoille kannattaa alkaa vetämään lisäpainoilla noita rutistuksia. Kokeilee vaikka niin, että tekee 10 toistoa muutaman viikon, sitten 12 toistoa, jne. Ainankin itselläni vatsoille vaihtelu on namia.

Viestin informaatiotaso lähellä nollaa :D

Wintikka sanoi:
Hae se voimafillari, ei maksa paljoa ja sillä mahan niin kipeeksi, että yskiminen ja nauraminen on tuskaa seuraavina päivinä. Katso siihen liityvät jutut treenios.
Katson katson kunhan ehdin (hirveesti lukemista täällä pakkiksessa ja puolet pitää vieläpä "suodattaa") mutta ehditkö heittää tähän hätään sen voimafillarin hinnan...?
Persaukinen olen, ja sillä mentaliteetilla ja vippaskonsteilla yritän "tervehtyä" tässä entisiin mittoihini. Toivon ettei ole liian myöhäistä. Jospa vajaan 4 vuoden päästä kun täytän 40, olisin suht kondiksessa niin siitä olis kiva jatkaa elämää :wanha:

Wintikka sanoi:

On tää muuten sairasta hommaa! Aikuiset älykkäät ihmiset HALUAA itsensä niin kipeiksi ettei voi ryhiä eikä köhiä. Eikä nauraa. Mutta just tuota olen ihmetellyt että miksi helevetissä saan kaikki muut lihat kipeeksi mutta en vatsaa. Mäkin haluan rähjäisen mahan prkl!! :hyper:

Mä oon itse tehny välillä ylätaljassa,selkä pakkaa vasten ja siitä saa sit hyvin tuettua polvet siihen tukeen.Toimii pirun hyvin,oon tehny esim 4x8x60 mutta nyt muutaman kuukauden jälkeen tuntuu 70 menevän lähes yhtä hyvin.Siinä joutuu puristaa niin perhanasti että varmasti saa vatsan kipeäks.

make998 sanoi:
Mä oon itse tehny välillä ylätaljassa,selkä pakkaa vasten ja siitä saa sit hyvin tuettua polvet siihen tukeen.Toimii pirun hyvin,oon tehny esim 4x8x60 mutta nyt muutaman kuukauden jälkeen tuntuu 70 menevän lähes yhtä hyvin.Siinä joutuu puristaa niin perhanasti että varmasti saa vatsan kipeäks.

Eikös siinä lantio saa enemmän kyytiä kuin vatsa? Tosin, jos painoja on rutkasti niin kai siinä saa kyytiä koko äijä...

Monesti ongelma onkin että loppuu happi, siis huonohko yleiskunto kertakaikkiaan haittaa liikkeen suoritusta. Mietinkin että pitäisikö vetää kovalla tempolla ja sykkeellä sitä treeniä, vai eristää enemmän sitä liikettä. Muistaakseni se yleiskuntokin kohenee kun jaksaa lihas lihakselta pumpata, mutta onko se sittenkään järkevää... varsinkin kun laihtuminen ei olis pahitteeksi. :wanha:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse tein muutama päivä sitten vahingossa löydön, jolla sain turtuneen vatsani kolmen päivän ajaksi todella aristavaksi: hyvää huomenta- liike ja voimapyörä lisäpainoilla samaan treeniin. Sarjoja ei ollut kovinkaan paljoa ja painotkin pienet, mutta polte oli jo treenissä todella hurja puhumattakaan seuraavasta aamusta... Suosittelen :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom