Vatsaliikkeet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten vatsan alueen saisi rääkättyä mahdollisimman monipuolisesti samaan piippuun kuin esimerkiksi hauikset ja muut "tavalliset" lihakset (tiedättehän tunteen... mukava kihelmöinti ja verenmaku suussa) ;)

Nyt tuntuu että vaikka kuinka loppuun asti pötsin kiduttaa, niin tuntemus jää jotenkin "paikalliseksi" vaikka onhan siinä pitkä rivi lihasta.

Ilman painoja teen lattialla, kun olen uusioaloittelija. Jalat 45-asteen kulmassa vapaana ja käsien asentoa säätelemällä pyrin 15 - 20 toiston sarjoihin. Ja alavatsaa jalkoja nostamalla. Se alavatsa tuntuukin olevan helpompi treenata mutta ylempi osa jää jotenkin vajaaksi. Mikä neuvoksi...?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meidän salilla on todella hyvä vatsarutistuslaite. Siis todella todella hyvä. Millään muulla en ole saanut noin helvetin hyvää poltetta vatsaan.
(ei ollut maksettu mainos).

Mutta yleensä itse teen näin:
3x Vatsarutistus jalat 90° kulmassa
3x Jalannostot(perse poissa penkiltä, kantapäät ei saa koskettaa maata)
ja välillä lätkin voimapyörää perään. Yleensä kuitenkin teen tuon voimapyörän kotona iltasella.

Zone-sarja -42%
Jeps. Olikin tarkoitus sanoa että jalat 90 asteen kulmassa, ei 45(!)
Voimapyörä on aika kiinnostava juttu, mutta nyt ei ole välineitä edes siihen. Pakko ähkiä toukkana lattian tai sohvan varassa.

Olisikos muuten mitään järkeä pitää erillisiä vatsapäiviä kokonaan, esim aerobisen tai venyttelyn tai minkä tahansa hikoilun ohessa. Joku ohjelma työpaikan seinällä jota noudatin yli 10 vuotta sitten käski tehdä vatsoja vain aika harvakseltaan. Ja Kalifornian kuvernööri kirjoitti jossain että ei ole MITÄÄN syytä miksi vatsaa ei voisi treenata joka päivä.
Mitähän tässä uskoa...? Vatsat on kuitenkin etusijalla nyt, koska aikoinaan tuli laiminlyötyä sitä. Ja sen huomaa. Olkapäät alkaa kasvaa jo parin viikon aherruksella (lihakset kai muistaa mitä joskus tuli tehtyä?), mutta vatsa vaan pysyy alkutekijöissään.