Vatsalihasvyöt! Humpuukia vai ei?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hege2
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Toimii toimii, itse saavutin älyttömän lihaksikkaan kunnon ihan vaan posettamalla peilin edessä tunnin päivässä.:rolleyes:

No perkele. Ei ole tuotakaan varmaan silti moni koittanut... Tarkoitin lähinnä, jos tuollaista pitäisi joku treenaamaton perusjätkä säännöllisesti ja pitkään. Kyllä melkein luulisin että jotain kasvua voisi vatsalihaksissa tapahtua. Tai vastaavasti joku treenari joka pitää ruokavalion kunnossa ja treenaa kaikkea muuta paitsi vatsaa.

Miten voi sanoa jostain jotain, jos ei ole edes testannut?:) Eikös näitä ole jotain ihan kuntoutuskäyttöön tarkoitettuja? Ei. En ole ostamassa. Eikös Bruce Lee käyttänyt tämmöisiä parempilaatuisina versioina?

Ihan hauska näissä mainoksissa on se, kun katsovat lämpökameralla treenin "tuloksia". Saman asian ajaa ihan perusvyökin, kun ei pääse iho luovuttamaan niin tehokkaasti lämpöä vyön alta.

Sauna Beltkin toimii, koska se nostaa hieman aineenvahduntaa, jos se aiheuttaa hikoilua. Mitään käytännönmerkitystä sillä ei varmaankaan ole. Mutta kuitenkin vähänkin on jotain. Eli se toimii.:D Paikallisesti se ei mitään rasvoja polta.

Ainaki semmonen sähkärivyö antaa niitä sätkyjä ja varmasti jotenkin aktivoittaa lihaksia, kokeiltu on. Mutta ei se vatsalihaksia näkyviin tuo vaikka kuinka lopsuttaa jos on yli 20% rasvat.

http://www.abgymnic.co.uk/ Tollasen ostin joskus teininä halvalla jostain marketista. Kyllä sattu niin saatanasti ku veti vastuksen täysille, supisti pirun kovaa. Kerran koitin ja pölyttymään jäi. Kyllä lihaksen luulisi ajan kanssa kasvavan jos sille tarpeeksi antaa sähköä.

Jos noi vatsalihasvyöt oikeasti kasvattaa lihasta, niin kehittääkö ne myös sen hermoston lihaksiin? Sehä oiski, jos kehittyis 6-pack jota et pysty jännittää ollenkaan =D.

http://www.abgymnic.co.uk/ Tollasen ostin joskus teininä halvalla jostain marketista. Kyllä sattu niin saatanasti ku veti vastuksen täysille, supisti pirun kovaa. Kerran koitin ja pölyttymään jäi. Kyllä lihaksen luulisi ajan kanssa kasvavan jos sille tarpeeksi antaa sähköä.

Jos ihan muutamalla eurolla lähtee toimiva peli, niin myy mulle.:) Ihan testailun ilosta. Jos tuntuu mukavalta, niin se riittää mulle. Jos edes kävisi hieronnasta. Ei nuilla varmasti merkittävää hyötyä ole. Ovat vaan niin legendaarisia, että pakko saada testata.

Jos ihan muutamalla eurolla lähtee toimiva peli, niin myy mulle.:) Ihan testailun ilosta. Jos tuntuu mukavalta, niin se riittää mulle. Jos edes kävisi hieronnasta. Ei nuilla varmasti merkittävää hyötyä ole. Ovat vaan niin legendaarisia, että pakko saada testata.

Joo ei mitään tietoa missä mahtaa enää olla. Noita lähtee muutamalla eurolla ihan kaupastakin jos sattuu löytämään.

Niin eikö nuo vatsalihashommat kuse siihen, että härvelit antaa kyllä sähköimpulsseja vatsoille, mutta ei ne vatsalihakset tee työtä supistuen minkäänlaista vastusta vastaan. Lihas supistuu siis itsestään ilman fyysistä vastusta, joten kehitys on aika hiljasta. Näin mä on nuo ymmärtänyt. Ei vastusta, ei lihasrepeämiä, ei kehitystä. Kyllähän hauistakin voi levossa jännittää, mutta ei se kasva jos ei se tee duunia supistuen vaikka hauiskäännössä.

Kyllähän hauistakin voi levossa jännittää, mutta ei se kasva jos ei se tee duunia supistuen vaikka hauiskäännössä.

Mutta jos jänitetään sähköllä keinotekoisesti yli omien supistus rajojen? En mä ainakaan saa vatsoja jännittymään niin että sattuu, pelkällä jännittämisellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täyttä shittiähän nuo halpikset varmasti ovat. Tai mistä minä tiedän, kun en ole testannut. Miksi käyttäisivät "ammattilaismalleja" kuntoutuksessa, jos eivät toimisi. Voi olla, että kuntoutettavalla potilaalla ei ole tavoitteena saada Colemannin reisiä, vaan hidastaa surkastumista. Eli ei tuo täysin toimimaton idea ole. Ajattelin, että testimieliseksi kaveriksi hieromaistuimelle, joka on ihan paras ostos ikinä.

Niin, ilman edelleen sitä vastusta mikä venyessä ja supistuessa aiheittaa repeämiä lihakseen? Mitä syytä lihaksella on kasvaa ilman vastusta jota vastaan se ei tee duunia? Kaverilla oli tommonen vyö joka anto impulsseja. Kiva sillä oli paikkoja rentouttaa ja tuntui hauskalta.

Ellei sitten ole kyse jostai ihan marginaalisesta ajattelutavasta että onhan se parempi kuin ei mitään? Jossain kuntoutuksessa kun lihakseen ei viestit kulje ja paikat on muutenkin kuihtuneet lihasten ja hermoratojen osalta ehkä onkin ok masiina. Taitaa olla nissä laitteissa rahaa enemmän kiinni ku ostos teeveen härveleissä.;)

Niin, ilman edelleen sitä vastusta? Mitä syytä lihaksella on kasvaa ilman vastusta jota vastaan se ei tee duunia?

En minä mitään tiedä, mutta hoitoalan ammattilaiset tietävät. On tietenkin eriasia, että onko tavoitteena lihaskasvu vai lihaksen koon mahdollisimman vähäinen surkastuminen esim. onnettomuuden jälkeen, jos noita edes ylipäätään käytetään suuremmassa mittakaavassa. Mutua asiasta, josta en mitään tiedä. Olen hyvin epäileväinen lihaskasvua kohtaan.

Edittinä. Tuli melkein identtinen vastaus edellisen kanssa.:D Eli asia jonka takia tähän threadiin vastasin. On kysymys, että käykö tuo jotenkin lihaksia rentouttavana laitteena.

Edittikakkosena. Ei tuommoisilla ole mitään käyttöä, jos ei ole ihan laiska paska.

Juu, mutta nyt oli kyse vatsalihasvöistä, mitä jengille myydään halvalla. Ei ole kovin vaikea tehdä istumaannousuja, voimapyörää ja vatsarutistuksia jolla sitä masua treenataan tehokkaasti. Nyt meillä on siihenkin laite niin ei tarvi niitäkään sitten tehdä. Voimaharjoittelu on ollu vatsatreeneineen varmaan 100 vuotta elossa ja nyt meillä on vihdoin laite jolla ei sitten tarvi tehdä työtä lihaksille itse ollenkaan. Epäilen suuresti. Vanhat konstit toimii yleensä aina vaikka näitä uusia kivoja laitteita tuleekin.:D

Muistan itekki, ku joskus nuorempana kaveri osti paikallisesta euromarketista semmosen supistusvyön kympillä alelaarista. Ei se sillä kovi kauaa jaksanu treenailla, mut hyvin se meni kännipäissää extremeurheiluna ku ei heittäny ollenkaa sitä geeliä siihe välii vaa täydet tehot masiinaan ja reiteen kiinni. :D

Haha, tuli mieleen et mitähän tapahtuis jos laittais ton vyön kiinni ja samalla treenailis vatsoja normaalisti. Esim. hoover-etupito, sit up/crunch, taljavedot keskivartalolla, kapteenin tuoli, jne..
Tuo vielä et toi sykäyksittäinen jännitys kuulostaa epäilyttävältä, jossain on sanottu et syvät vatsat on tarkotettu pidempään staattiseen rasitukseen, tuohan treenaa vaan pinnallisia vatsoja ja niistä tulee vielä enemmän nykiviä, eikä ne syvät saa treeniä, eli koko mahasta tulee nykivä eikä jäykkä niinkuin pitäis.

No ostos-tv:ssäkin mainostetaan joka päivä jotain "paranneltua" vatsalihasvyötä jolla muka saa tuloksia treenaamalla 5 min/päivä. Mielestäni (vaikka en ole kokeillut) täyttä humpuukia ja saan parempia tuloksia vaikka tekemällä 1xMax istumaannousut joka perjantai.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom