Vatsalihasveto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löin vetoa kaverin kanssa, että saisin kuukaudessa itseni rantakuntoon (vatsalihakset esille). Nyt haluaisin neuvoja miten onnistun tai epäonnistun voittamaan tämän vedon.

Pojat nyt on koppa kaljaa pelissä!

syöt terveellisesti ja liikut. täts it. Kuukaudessa saat jotain -4kg tiputettua jos ahkera oot.

Ja jotta vatsalihaksesi näkyisivät, sinulla pitää olla sellaiset! Ja pysy erossa kaljasta, kunnes saat sen kopan :kippis1:

Kyllähän ne vatsalihakset siellä ovat vaikket ikinä olisikaan treenannut. Laihduttamalla ne saa sitten vaan näkyviin, en sitten tiedä ollaanko silloin "rantakunnossa" jos painoa on 50kg mutta pakki näkyy?

Six packi näyttää kyllä aika nololta jos rintaa ei ole kehitetty yhtään. Omasta mielestäni, niin paljon kuin sitä six packia jumaloin, on täysin turhaa edes yrittää saada packi näkyviin jos ei ole minkäänlaisia rintalihaksia olemassa. Kädet ja oikeastaan koko yläruumis täydentävät kokonaisuutta.

Ontopic: Treenaa vatsoja 3 kertaa viikossa kovaa, ja tee välipäivinä kevyempiä harjoituksia syville vatsoille(sekä ehkä kerran kunnon treenipäivänä) ja syö tarpeeksi proteiinia. -500kcal/päivä riittää jos et ole juurikaan rasvaa varastoinut napasi ympärille.

Plastiikkakirurgilla saa myös käsittääkseni muotoiltua vatsaihroista sikspäkkiä muistuttavat.
Lisäksi voi hankkia implantteja kuten Peter Andrella.

Sain aika mehevät naurut tästä. :lol2: Tohon kai ei voi auttaa kuin menemällä keskitysleirille niin kyllä sitä rupistuu ja vähän pilkottaa nahan alta joku nahkapäkki... En tajua näitä vetoja ja sun muita kilpailuita. Ei ole ihminen pikamuovailuvahasta tehty.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löin vetoa kaverin kanssa, että saisin kuukaudessa itseni rantakuntoon (vatsalihakset esille). Nyt haluaisin neuvoja miten onnistun tai epäonnistun voittamaan tämän vedon.

Pojat nyt on koppa kaljaa pelissä!

Ois hyvä tietää vähän sun lähtötilanteestasi. Eli paino, treenitausta yms. Tietenkin parhaiten asia kävisi ilmi kuvasta :kuvia:

Vatsalihasten esille saaminen kuukaudessa voi olla joko mahdoton tehtävä tai täysin saavutettavissa oleva tavoite, riippuen juuri lähtötasosta.

Oon tälläne peruslöllykkä, en mikään läski, mutta sillain ettei tunnu haaste mahdottomalta.

Painoa on joku reilu 70kg ja pituutta noin 185cm.

Paras ratkaisu tähän olisi se että kävisit sanomassa kaverillesi että muutetaan vedon sääntöjä niin että Kesäkuntoon 2010 tai 2011 ja vähän enemmän panosta ;)

70kg ja 185cm peruslöllykkä, en usko että saat laihdutettua tarpeeks kk aikana tuohon "rantakuntoon" mutta tulevien vetojen puolesta kannattaa ruveta jo treenaamaan. :thumbs:

jos laihdutat tosta vielä alas ni kylkiluut voit kyllä saada paremmin näkyville. Kannattaa kysyä kaveriltasi vastaako se haasteen kesäkuntoa

Mulla on kans samanlainen veto päällä, serrkupojan kanssa tosin en ollut se hölmö joka uhosi rakentavansa pyykkärivatsan, veto voitetaan vaikka väkisin.. *paskasta naurua*

Joo tarjoot vaikka serkkupojalles aina välillä itsetehdyn aterian, jonka oot tehnyt suurinpiirtein pelkästä rasvasta ilman mitään kuituja. Tietty serkulle sanot, että ateria on dieettiä ajatellen tehty, haluut "auttaa" sitä sen suuressa projektissa.

Tottakai mä haluun auttaa sitä sen suuressa projektissa! Mut prkl kaljat baarissa ja lounas pitäis tarjoo...ENKAI MÄÄ HULLUUU OO?!? Itse oon jo hävinnyt mun vedon jo, mut ainakin voin pitää huolen että sekään ei voita tätä vetoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom