Vatsalihasten tärkeys

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
toolate sanoi:
Oisko tuosta apua:
Exrx

Joo kiitos! Täytyy kokeilla kun menee salille. Itelle ei oikein tullut mitään järkevää liikettä mieleen.

Tomi sanoi:
Kannattaisiko jo vähän rajoittaa? Toki jos tavoitteena on sumopainikisat, niin sitten anna mennä vaan. :)

hahaha, joo nyt joku 4kuukautta on paino pysynyt ihan samana enkä ole koittanu enää nostaa sitä.
mutta se mikä minua koko jutussa vähän ärsyttää on se että porukka silti sanoo minua laihaksi. tuntuu että se läski olis kerääntynyt vaan tommoseksi pieneksi pömppömahaksi. viime kuussa lääkärikin arvio minun painokseni 70-80kg :E

Eräällä toisella palstalla oli puhetta vatsojen treenaamisesta, siellä porukka rupes ihan tosissaan ehdottelemaan, jotta vatsoja joka päivä 2 kertaa, kummallakin kertaa 5*200, siitä sitten vaan tahkoamaan.

Kannattaa myös laittaa Googleen 'keskivartaloharjoittelu' ja lukea asiaa koskeva artikkeli, jota ei tälle sivulle voi linkittää. Varsin asiallista tekstiä. Kannattaa käväistä myös pakkiksen voimailuosiolla ja lueskella sieltä hieman keskivartalosta. Ainakin omassa tapauksessani tapahtui tuloskehityksessä varsin positiivisia juttuja, kun laittoi keskivartaloa parempaan kuosiin.

Back
Ylös Bottom