- Ikä
- 42
Originally posted by Tahvo Tohveli
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta mielestäni se on liian yksinkertainen tapa ajatella tuota asiaa.
Niinhän se onkin. Mutta mulla oli se taka-ajatuksena kun sanotaan ettei lihas pääse tottumaan jos liikettä vaihtaa. Ei se lihas pahemmin välitä mitkä muut lihakset siinä työskentelee, kun itekkin kuitenkin joutuu supistumaan.
Originally posted by Force
Täytyy löytää kiertotie kehityksen jatkumiseksi. Kiertotie on esimerkiksi vaihtaa liikettä, ja taas pystyy kehittymään uudessa liikkeessä jonkin aikaa. Kun kehitystä ei enää heru sillä liikkeellä, niin on aika vaihtaa liikettä.
Mitenköhän se on mahdollista että vaikka ranskalaisessa punnerruksessa kehitys loppuu, niin se jatkuu jos tekee välillä ojentajia taljassa? Sama lihas siinä työskentelee. Taljassa tekemällä on helpompi huijata ja saada sillä tavalla enemmän painoa ylös. Itelläni ei oo aiheesta tutkimustietoa, mutta omakohtaista kokemusta kyllä. Olen ehtiny kokeileen sitä että vaihtelen liikkeitä, tai teen aina samoja liikkeitä jopa vuoden yhteen menoon. Kummallakaan tavalla en oo kehittyny huonommin tai paremmin eikä kehitys oo ikinä pysähtyny. En tietenkään yritä sanoa että liikkeiden vaihtaminen on väärin, vaan sitä ettei siitä ole hyötyä.
No ihan sama. Mä olen helvetin vaikee ihminen kiistatilanteissa. Mä voin olla melkein missä asiassa vaan eri mieltä muiden kanssa jos vaan haluan, ja pystyn jopa esittään hyvät perustelut jos asiasta jotain tiedän. Just muutama päivä sitten muijan kans tapeltiin siitä miten vaarallista ketodieetti muka on. Se oli kuullu ravintotiedon tunnilla taas jotain kauhutarinoita, ja ravintoterapeutin sanaahan ei tietenkään voi kyseenalaistaa.
Pitäsköhän alottaa joku kinastelu-thread, minä vastaan loput.
Ei mutta mun puolesta tällä threadilla saa heittää vesilintua, tai vaikka muurahaiskarhutinta. Ite en ainakaan enää tähän kirjottele. Meni jo liian offtopiciks.