Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by carboniitti
onko tähän rasvanpolttoon vatsan ympärilta jotain erityisen hyviä yhdistelmiä ???
Originally posted by turre101
Miksi ihmeessä niitä vatsoja pitäisi treenata erikoisen usein, tavoitteena yleensä on suht solakka vyötärö, ja täytyy ottaa huomioon että samalla tavalla ne vatsalihakset kasvaa kokoa kuin muutkin lihakset, rankalla treenaamisella saat aikaan _ison_ ja lihaksikkaan mahan, joka ei usein ole tavoite. Mä ainakin olen jättänyt nyt vatsat vähemmälle, 1-2 kertaa viikossa 1 tai 2 liikettä ja sarjoja 1-2, vatsalihakset ei enää kokoa kaipaa yhtään.
Originally posted by NHB
Vähän off-topic mutta itse haluasin kokeilla Paul Chekin kehittämää Tornado Ballia.
Originally posted by nikke1
Rasva lähtee kuluttamalla enemmän ku syö. Fläsä ei lähde siitä päältä vaikka tekisit mitä puukko suussa rutistuksia ja joogaa, vaan lähtee juuri viimeisenä siitä vatsan ympäristöstä.
Originally posted by Mikk0
vielä tähän tämmönen. onkos mahdollista litistää vatsaa ilman rasvanpolttoa? siis ei päkkiä näkyviin eikä kiinteää tiukkaa vatsaa vaan yksinkertaisesti pömpötystä pois? (mitä löytyy aivan liikaa) saatto olla vähän kysymys mutta minkäs teet kun ei ole tietoa
Juu tätä samaa oon jostain kuullut ja joku viisaampi sais nyt vähän informoidakkin.Originally posted by drs
Siis eikös hyvä vatsalihakset juuri "vedä" mahaan sisää, kun taas heikoilla lihaksilla maha roikkuu, korjatkaa jos oli päin mestsää.
Originally posted by drs
Siis eikös hyvä vatsalihakset juuri "vedä" mahaan sisää, kun taas heikoilla lihaksilla maha roikkuu, korjatkaa jos oli päin mestsää.