Vatsalihakset näkyviin 15-vuotiaalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Osmooo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Istumaannousu on ihan perus vatsalihasliike,ehkä se kaikista yleisin,elikkä ihan lattialla polvet koukussa ja antaa palaa..
vielä sanon että yhdyn teihin kahteen viimeiseen :D
Itse voin sanoa kanssa,että rupea ihmeessä reenaamaan koko kroppaa

Kiitos hyvistä nauruista:david:

"Vejän vatsaa 500 toistoa päivässä"
:dance::hyvä:

Se on sitten helvetin miestä olla, tosi laihana, et kylkiluut näkyy, kevään dieettauksen vuoksi,mut onpahan sit sick päkki...:thumbs:

EDIT: ja kun tuol ekal sivul oli esimerkkejä esim. 170/60kg, niin älkää alkako diettaa, se on ehkä huonoin vaihtoehto. Alkakaa urheilla. Pituuskasvu alkaa, niin sit kasvaa about 5 tuumaa pituutta lisää,samoin painoa.

Itse olen kanssa miettinyt, miten sais vatsalihakset kunnolla näkyviin, teen 100x normi vatsoja 2x päivässä, kerran aamulla, ja kerran ennen ku meen nukkumaan, ja oon tehnyt tätä about 2 kk, mut ongelma onki se et näkyy vaa sixpackin rajat :D että mitähä pitäis seuraavaks tehdä? 15v. poika, ja 179 pitkä, ja painan n.64kg

Ja ajattelitko sä treenata vaikka penkkiäkin jollain sadan toiston sarjoilla?

Ota järki käteen ja tee vaikeampia liikkeitä joissa väsyt siinä viiden toiston jälkeen. Esim. voimapyörä, L-sit, jalannostot roikunnasta, hollow hold.

Itse olen kanssa miettinyt, miten sais vatsalihakset kunnolla näkyviin, teen 100x normi vatsoja 2x päivässä, kerran aamulla, ja kerran ennen ku meen nukkumaan, ja oon tehnyt tätä about 2 kk, mut ongelma onki se et näkyy vaa sixpackin rajat :D että mitähä pitäis seuraavaks tehdä? 15v. poika, ja 179 pitkä, ja painan n.64kg

Ota käyttöön sellaiset liikkeet, että saat kunnolla painoja/vastusta mukaan. Pääsetkö salille? Voimapyörä on kans pirun hyvä. Vatsalihakset tarvii lepoa kasvaakseen ja kehittyäkseen siinä missä muutkin, eli älä missään nimessä treenaa niitä joka päivä. Vaikka rasvat olis kuinka alhaalla, ei se sixpack näy jos siellä ei ole sitä lihasta pullottamassa :)

blueberry06 tämä selvä, pitää ruveta sitten tekemään syviä vatsalihaksii, Ninni kyllä pääsen salille, ja käyn siellä tiistaisin ja torstaisin, siellä teen yleensä vinoja vatsoja, ja jalkoja ja välillä penkkiä, mutta harvemmin tulee salilla nostettua penkistä mitään, koska kotonkin on penkki, ja siel pystyy riuhtoon sitten. ja lenkillä tulee käytyä aina silloin kun vain kerkeän, ja tavotteena on et joka toinen päivä tulisi ainakin käytyä, ni peruskuntokin ois hyvä.

Back
Ylös Bottom