Vatsakipu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vesqq
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eilen alkoi vatsakipu ja tänään jatkuu. En olisi muuten tänne pistänyt mutta huomasin, että kun seisoo ja nostaa vasenta polvea ylöspäin ei tunnu missään, mutta kun nostaa oikeaa polvea niin sattuu tuonne vatsan kohalle aivan pirusti. Aattelin vain että tietäiskö joku tosta että mikä voisi olla kyseessä. Muutenkin tälläinen pistävä kipu koko ajan. Toissapäivänä tein kyllä vatsarutistuksia, mutta ihan normaalisti.

Kai tässä pitää kohta käydä doctorilla jossei lopu.

pitää näköjään tuota umpisuolta leikellä.

Kaun porukka on yleensä pitäny taukoa reenaamisesta, jos on tuota umpparin lisäkettä leikattu?

juu tattista tuosta, selvis paljonkin. Ei oikeen tällä kännyllä osaa käyttää tätä pakkista.
Onkohan tuo natriumkloridi, mitä nyt menee suoneen, niin hyvää bulkkiruokaa :D

Itellä leikattiin tossa eilen 8 aikaan ja pääsin tänään pois. 2,5 kg ylöspäin ei sais nostella 3-4 viikkoon. Mitenhän se treenaaminen ton jälkeen? Ei varmaan heti mitään maksimeita tankoon.

Mikähän on vikana, kun noin viikon verran hiilareiden syönti aiheuttanut älyttömää vatsakipua ja turvotusta? Aikaisemmin ei ole koskaan ollut mitään vatsavaivoja.

Mikähän on vikana, kun noin viikon verran hiilareiden syönti aiheuttanut älyttömää vatsakipua ja turvotusta? Aikaisemmin ei ole koskaan ollut mitään vatsavaivoja.

Kaikki hiilarit vai vaan gluteiinipitoiset? Voihan se keliakia puhjeta myöhemmälläkin iällä...

Kaikki hiilarit vai vaan gluteiinipitoiset? Voihan se keliakia puhjeta myöhemmälläkin iällä...

Kyllä muutkin kuin gluteenipitoiset esim. riisi ja banaani. Ainoastaan maissihiutaleita ja täysjyväruisnäkkileivästä olen pystynyt syömään hiilareita. Välillä kun tuo pahin mahakipu tulee alkaa myös palelemaan niin kuin olisi kuumetta.

Olin tuossa kyllä kuukauden Thaimaassa, mutta siitä on jo yli 2 viikkoa. Eikä sielläkään ollut mahan kanssa mitään ongelmia.

Kyllä muutkin kuin gluteenipitoiset esim. riisi ja banaani. Ainoastaan maissihiutaleita ja täysjyväruisnäkkileivästä olen pystynyt syömään hiilareita. Välillä kun tuo pahin mahakipu tulee alkaa myös palelemaan niin kuin olisi kuumetta.

Olin tuossa kyllä kuukauden Thaimaassa, mutta siitä on jo yli 2 viikkoa. Eikä sielläkään ollut mahan kanssa mitään ongelmia.

Kyllähän noi jotkut bakteerit/alkueläimet ottaa itämisaikansa ennenkun alkavat oirehtimaan. Aika perushuttua että tullaan juuri kaukoidästä ja alkaa mahakrampit, vielä tollanen horkkapalelu siihen päälle. Vois olla ihan aiheellista käydä antamassa näytteet purkkiin jos ei vaiva helpota.

Kyllähän noi jotkut bakteerit/alkueläimet ottaa itämisaikansa ennenkun alkavat oirehtimaan. Aika perushuttua että tullaan juuri kaukoidästä ja alkaa mahakrampit, vielä tollanen horkkapalelu siihen päälle. Vois olla ihan aiheellista käydä antamassa näytteet purkkiin jos ei vaiva helpota.

Okei, kiitos avusta! Jos ei mee ohi niin lääkäriin mars.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom