Olen aloittamassa raudan nostelua kolme kertaa viikossa ja pari kysymystä heräsi. Monijaksoista ohjelmaa suosittelisitte? Olen tuossa katsellu Timban postaamaa threadia missä oli noita erilaisia ohjelmia ja tämmöinen pisti ekana silmään.
Kyykky / Prässi 2 x
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x
Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x
Leuanveto / Ylätalja 2 x
Vinopenkki / Penkki 2 x
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x
Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x
Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x
Kysymys kuuluukiin onko tuossa liian vähän vatsaa? Kaverit tokaisi vaan että vatsaa sais olla enemmän, ja onhan se vatsa aika tärkeä alue :D. Niin ja jos tulee teille joku aloittelijalle sopiva monijaksoinen ohjelma mieleen ni pistäkääpä ihmeessä tähän. Viimesenä olis vielä, että kannattaako ruokavaliota alkaa tässä vaiheessa jo suunnittelemaan uusiksi? Ikää on 19, massaa löytyy hieman yli 60kg ja pituutta 180, kohtalaisen hoikka oon siis. Massaa ei tuu vaikka safkaa menee päivittäin kiitettävästi kurkusta alas, enkä hirveästi liiku, eli aineenvaihdunta aika hyvä. Jonkun harrastuksen oon myös kelannu ottaa tähän salin ohelle.
Kiitoksia vastanneille! :thumbs:
Kyykky / Prässi 2 x
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x
Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x
Leuanveto / Ylätalja 2 x
Vinopenkki / Penkki 2 x
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x
Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x
Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x
Kysymys kuuluukiin onko tuossa liian vähän vatsaa? Kaverit tokaisi vaan että vatsaa sais olla enemmän, ja onhan se vatsa aika tärkeä alue :D. Niin ja jos tulee teille joku aloittelijalle sopiva monijaksoinen ohjelma mieleen ni pistäkääpä ihmeessä tähän. Viimesenä olis vielä, että kannattaako ruokavaliota alkaa tässä vaiheessa jo suunnittelemaan uusiksi? Ikää on 19, massaa löytyy hieman yli 60kg ja pituutta 180, kohtalaisen hoikka oon siis. Massaa ei tuu vaikka safkaa menee päivittäin kiitettävästi kurkusta alas, enkä hirveästi liiku, eli aineenvaihdunta aika hyvä. Jonkun harrastuksen oon myös kelannu ottaa tähän salin ohelle.
Kiitoksia vastanneille! :thumbs: