vatsa&kylki reeneistä...

sellasta kyselisin että montako kertaa vatsat/kyljet kannattaisi viikossa vetäistä, kun nyt ristiriitaisista vastauksista selkoa löydy!että kannattaisiko joka reeni kerrassa tehä muutama sarja kumpaakin ja 2:sti viikossa tehdä kunnolla molemmat läpi...taikka sitten jokasessa treeni kerrassa vetäistä kumpaakin?

pitäisi kesään mennessä jonkin näköinen sixi aikaansaada...

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Kahesti viikkoon vois olla aika passeli.

japadahoe sanoi:
sellasta kyselisin että montako kertaa vatsat/kyljet kannattaisi viikossa vetäistä, kun nyt ristiriitaisista vastauksista selkoa löydy!että kannattaisiko joka reeni kerrassa tehä muutama sarja kumpaakin ja 2:sti viikossa tehdä kunnolla molemmat läpi...taikka sitten jokasessa treeni kerrassa vetäistä kumpaakin?

pitäisi kesään mennessä jonkin näköinen sixi aikaansaada...

Ite teen pari kertaa viikossa kyljet ja vatsat.. Ja se sixpäkkihän ei tule sieltä rasvan alta näkyviin ilman dieettiä..

jp-84 sanoi:
Ite teen pari kertaa viikossa kyljet ja vatsat.. Ja se sixpäkkihän ei tule sieltä rasvan alta näkyviin ilman dieettiä..

elikkä jos sen muutaman kerran viikossa tekee..ja sit menee siinä toukokuussa dieetille, niin löytyiskö siinä kesä-heinäkuussa kelpo sixi?ja tarviiko tosiaan vatsatkin niin paljon lepoa?itse olen noin vuoden verran reenaillut ihan päin :wall: salilla joten noi vatsa plus kylki reenit oon tehny joka kerta....mut nyt oon pidelly välipäiviä!

japadahoe sanoi:
ja tarviiko tosiaan vatsatkin niin paljon lepoa?i

Saman verran ne tarvii lepoa kun muutkin lihakset. Olettaen tietysti että treenaat niitä kunnolla. Aika usein kuulee/näkee että porukka vetelee 50:n istumaannousu sarjoja joka treenissä.Yleensä vielä jollain ihan muulla kun vatsalihaksilla. Kun vatsatreenin vetäsee kerran/pari kunnolla viikossa niin voin sa noa ettei niitä hirveesti enempää tekis mieli tehdäkään :).

Ps. Tän ois varmaan voinu pistää alottelijoidenkin puolella. Mun mielestä siellä oli sitä paitsi aika uus threadi samasta aiheesta.

sit menee siinä toukokuussa dieetille, niin löytyiskö siinä kesä-heinäkuussa kelpo sixi?
No sehän riippuu aivan siitä, kuinka suuri rasvaprosentti sulla on. Muuten sitä on aika vaikee lähtee veikkailemaan.

Back
Ylös Bottom