vatsa kasvaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja blasta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juu täälläkin yksi..treenin aikana huomannut kuinka päkki kadonnut lähes kokonaan..vatsalihakset ovat kyllä kasvaneet mutta päällä oleva rasva häivyttää ne.no iha sama sit ku päästään yli 80 kg paino niin alkaa kevyt dieetti :thumbs:

Vai että painoa 73.5kg ja päivän kalorisaanti on 3500kcal. Mielestäni tossa mennään paljonkin yli +1000kcal yli kulutuksen joka ei ole hyvä juttu jos haluat pitää rasvaprosentin kurissa.

Onko muuten kukaan meistä kumivatsoista yrittäny saada tuota syömisestä venyvää vatsaan kuriin treenamalla syviä vatsalihaksia? Itse en huomannut ainakaan mitään eroa, mutta onko joku muu saanu jotain tulosta aikaseks?

itse pyrin syömään n.1000kcal päivässä.. joskus menee jonnekkin 1300-1500.
toisin kuin isoveljeni joskus ns.massakaudellaan söi jonkun 4000-6000kcal.. nykysin ehkä 500-700kcal :D

jos meinaat jonnekkin kehittyä niin tuo 1000kcal ei riitä mihinkään... joku ~3000kcal on varmaan aika sopivasti... ja tuskin se sun veli kummiskaan mitään noin tyhmää tekee(siis tuo 500-700kcal)

no jos painan jotain 87 kg ja pituutta se 173cm ja pääosin mitä syön, on proteiini pitoista ruokaa.. eli kyllä pitäisi kehittyä, niinkuin tähänkin mennessä.
joo kyllä se isoveli on ollut nytten "laihiksella" vähän aikaa.. se syö päivällisen ja ehkä pari leipää päivässä :) no pitänee sitten nostaa vaikkapa ~2000kcal..
PS. veljen penkki 5x140kg :D

Nousuun sanoi:
Onko muuten kukaan meistä kumivatsoista yrittäny saada tuota syömisestä venyvää vatsaan kuriin treenamalla syviä vatsalihaksia? Itse en huomannut ainakaan mitään eroa, mutta onko joku muu saanu jotain tulosta aikaseks?
Itse sain ainakin pömpötyksen kuriin treenamalla syviä vatsalihaksia, tosin painoakin on vain 73-75 kg.

Carbon sanoi:
Vai että painoa 73.5kg ja päivän kalorisaanti on 3500kcal. Mielestäni tossa mennään paljonkin yli +1000kcal yli kulutuksen joka ei ole hyvä juttu jos haluat pitää rasvaprosentin kurissa.

Jepuliskepulis. Ellei treenaa salin lisäksi mitään muuta niin kulutus tuskin yli kolmea tonnia ton painoisella kaverilla on. Eli pikkusen vähemmän safkaa niin ei se mahakaan kasva niin hirveästi.

StuntMan91 sanoi:
no jos painan jotain 87 kg ja pituutta se 173cm ja pääosin mitä syön, on proteiini pitoista ruokaa.. eli kyllä pitäisi kehittyä, niinkuin tähänkin mennessä.
joo kyllä se isoveli on ollut nytten "laihiksella" vähän aikaa.. se syö päivällisen ja ehkä pari leipää päivässä :) no pitänee sitten nostaa vaikkapa ~2000kcal..
PS. veljen penkki 5x140kg :D

Alappa stuntman käyttää enemmän aikaa tiedon keräämiseen, kuin turhien postien postaamiseen. Kerää sitä tietoa ja taitoa vaikka pari vuotta ja ala sitten postaamaan. Tällä hetkellä jutut ovat niin alhaista tasoa, että ei voi alemmas mennä (ellei ihan täysillä trollata).

ps. Hyvin olet kehittynyt, kun 5 päivää sitten sun paino oli 80 ja olit 175 pitkä, oot jopa lyhentynyt :lol2:

ps2. Se, että sä heität loppuun jonkun tuloksen, ei tee sun jutuistä yhtään uskottavampia tai vähemmän typeriä.

ZeiZei, eipä kai tuolla stuntmanin kommentoinnilla niin väliä, hölömökin osaa kattoo suurinpiirtein mihin uskoo ja mihin ei :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
blasta sanoi:
ZeiZei, eipä kai tuolla stuntmanin kommentoinnilla niin väliä, hölömökin osaa kattoo suurinpiirtein mihin uskoo ja mihin ei :D

Niin, tottahan tuokin, mutta kun kaveri jauhanut yhtä huonoa juttua vaikka kuinka monessa ketjussa (osa viesteistä on poistettu). Parempi kitkeä tällaiset heti pois, niin niitä ei pääse tulemaan enempää :D

Siitä "pömppömahasta" vielä, siis kuvailen vielä lyhyesti; kun antaa pötsin olla täysin rentona, niin näyttää melkeinpä raskaana olevalta naiselta! oikeesti, ei mukava :) Mä en tiedä mitä tehdä asialle, jonkinnäkösellä bulkilla kyllä olen - ja syön kyllä paljon. Mutta emmä siis silleesä lihava varmasti ole. Se vatsa näyttää vaan sellaselta venyneeltä, emt.. enkä myöskään syö epäterveellisesti, kunnon kotiruokaa jne..
Mutta tosiaan, tästä aiheesta voisitte kirjoittaa, te jotka tiedätte.
En nyt tarkemmin osaa mitään sanoa, aika neuvoton olen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom