Joo, melko uus naama olen, otin käyttöön ton miken 4 jakoisen ohjelman ja oon syöny sil 3500 kcal systeemil (välipala jäi pois kun ei riitä aika) lisäks vedän hera80 n. 2dl/päivä, muscle+ n. 2dl/päivä (molemmat maidon kans), kreatiinii pari teelusikallist teen joukos ja fastin omegat ja vitamiinit, nyt on ongelmana se että kaikki tuo mitä syö humahtaa suoraan mahaan ja pysyy siel, pikkuhiljaa kehittymäs tollanen perussuomalainen kaljamaha.
Eli kysymys yksinkertaisuudessaan on et pysyykö se siellä (pitäiskö ruveta vähentään syömist) vai leviääkö se siitä jonnekin, pituutta mul 180~ ja painoo 73.5 ja kolmisen viikkoo oon vasta tuota rautaa nostellu.. :/
EDIT: niin ja tähän ei mitenkään kuulu mutta mikä ois hyvä palauttava, maku melkee ihan sama mut ei sais olla niin pirun paksua, toi muscle+ pakkaa melkee väkisin ylös :(
Eli kysymys yksinkertaisuudessaan on et pysyykö se siellä (pitäiskö ruveta vähentään syömist) vai leviääkö se siitä jonnekin, pituutta mul 180~ ja painoo 73.5 ja kolmisen viikkoo oon vasta tuota rautaa nostellu.. :/
EDIT: niin ja tähän ei mitenkään kuulu mutta mikä ois hyvä palauttava, maku melkee ihan sama mut ei sais olla niin pirun paksua, toi muscle+ pakkaa melkee väkisin ylös :(

syöny melkee tuplat vanhaan verrattuna ja reenannu ton 4x viikossa ihan hikenä ja melko raskas duuni, paino ei oo muuttunu miksikään, maha kuitenkin vaan venyy, salilla teen niin max painoilla et saan sen 12 toistoo tuskalla, sit yleens toistot 10 ja 8 jonka jälkeen vedän vielä sen verran kun vaan irtoo...