Vastuutonta toimintaa (ammattiautoilijan rattijuoppous)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juha79
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
14.10.2003
Viestejä
1 020
Ikä
45
Siis näitä ei voi taas ymmärtää:curs: Mikä vittu siinä on että pitää ajella päissään autolla ja vielä kun kyseessä on raskas kalusto, jonka lastina on vielä polttoainetta, niin huh huh!! Äly hoi???:wall:

Tollanen voi saada aikaan todella pahaa tuhoa.. onneksi ei käynyt pahemmin.

Ei mulla muuta:down:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rattijuopot (ja ruorijuopot myös) on niin syvältä sieltä jostain ettei mitään tolkkua.

Ei kiinnosta pätkääkään jos itsensä tappaa, mutta jos ottaa hyvällä tuurilla tuttuja tai sukulaisia mukaansa niin.. :curs:
 
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200703055822983_uu.shtml

Katoin äsken ihan samaa. Siis KÄSITTÄMÄTÖNTÄ. Ammattiautoilija ja mikä lasti. Tosin en "pienemmän luokan" rattijuoppoutta katso sen suopeammin tyyliin tämä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1439224&postcount=3379

Ammattiautoilijat ovat ammattiautoilijoita vain sen takia, että osaavat peruuttaa täysperälla edes kohtuullisesti oikein. Liikennesääntöjen noudattaminen ei liity mitenkään ammattiautoilijaan.

Edit: Jos joku kysyy miksi olen päätynyt tähän niin ainoa vaatimus ammattiautoilijalle on se, että omaa kortin, osaa peruuttaa edes oikein ja tulee työvuoroihin oikeaan aikaan.
 
No, voisi kuvitella, että tuon kuskin ainakin on suht vaikeata saada duunia enää ainakaan lähivuosina (siis sen jälkeen, kun saa korttinsa takaisin).
 
Ammattiautoilijat ovat ammattiautoilijoita vain sen takia, että osaavat peruuttaa täysperälla edes kohtuullisesti oikein. Liikennesääntöjen noudattaminen ei liity mitenkään ammattiautoilijaan.

Edit: Jos joku kysyy miksi olen päätynyt tähän niin ainoa vaatimus ammattiautoilijalle on se, että omaa kortin, osaa peruuttaa oikein ja tulee suinkin vain työvuoroihin oikeilla ajoilla.
:lol2:
 
Kunnon rangaistukset rattijuopoille niin saadaan se loppumaan. Todella vastuutonta. Mitä joidenkin ihmisten päässä oikein liikkuu. Itse en ota edes sitä yhtä olutta jos aion ajaa. Ei siinä mitään jos rattijuoppo vain itsensä tappaisi, mutta kun se auto on vaan niin iso kapistus että sillä saa helposti tapettua sivullisiakin.
 
Ammattiautoilijat ovat ammattiautoilijoita vain sen takia, että osaavat peruuttaa täysperälla edes kohtuullisesti oikein. Liikennesääntöjen noudattaminen ei liity mitenkään ammattiautoilijaan.

Edit: Jos joku kysyy miksi olen päätynyt tähän niin ainoa vaatimus ammattiautoilijalle on se, että omaa kortin, osaa peruuttaa edes oikein ja tulee työvuoroihin oikeaan aikaan.

Aivan ja lain noudattaminen ei liity mitenkään poliisiin,vaan ne ovat poliiseja vaan sen takia että osaavat heiluttaa pamppua ja potkia edes kohtuullisesti oikein. :hyper:

Ja tulla työvuoroihin oikeaan aikaan!!!! :hyper:
 
Aivan ja lain noudattaminen ei liity mitenkään poliisiin,vaan ne ovat poliiseja vaan sen takia että osaavat heiluttaa pamppua ja potkia edes kohtuullisesti oikein. :hyper:

Ja tulla työvuoroihin oikeaan aikaan!!!! :hyper:

Nyt repes:lol2:
 
Mites muuten laki näiden ns. ammattiautoilijoiden kohdalla(rattijuopumustapauksissa), voidaanko heiltä ottaa kortti kuivumaan / taksilupa poies? Sehän vie heiltä leivän suusta...
V*ttu sais vierä paljon muutakin kyllä...
 
Aivan ja lain noudattaminen ei liity mitenkään poliisiin,vaan ne ovat poliiseja vaan sen takia että osaavat heiluttaa pamppua ja potkia edes kohtuullisesti oikein. :hyper:

Ja tulla työvuoroihin oikeaan aikaan!!!! :hyper:

Täysperällä peruuttaminen on yksi syy, miksi kunnioitan ammattiautoilijoita.
Ja siksi, että suurin osa jaksaa paahtaa pitkää päivää, vaikka väsymys painaa. Ei niin paljon huonoa ettei jotain hyvääkin.

Edit: Oletus siitä, että ammattiautoilija noudattaa täydellisesti liikennesääntöjä on naurettava. Ihmisiä ne rekkakuskitkin on ja tekevät virheitä. Ketään ei kiinnosta, jos Rane ajaa vuoden 85 Talbot:illa ojaan pikku sievässä jossain Pihtiputaalla työvuoron jälkeen mutta jos Rane ajaa rekalla ojaan 15 min. ennen vuoron loppumista niin sitten täydellisten ihmisten maailma kaatuu täysin. Harmi.
 
Täysperällä peruuttaminen on yksi syy, miksi kunnioitan ammattiautoilijoita.
Ja siksi, että suurin osa jaksaa paahtaa pitkää päivää, vaikka väsymys painaa. Ei niin paljon huonoa ettei jotain hyvääkin.

No perkele vaikka olis mikä ammattilainen niin ei toisten henkeä saa noin törkeesti vaarantaa ryyppäämällä.Jos siellä ei kestä selvinpäin niin vittu sitä ammattia voi vaihtaa.Se on totta että jotkut noista on todellisia työn sankareita mutta sivullisten vaarantaminen on todella perseestä vaikka osais jonkun vitun perävaunun ajaakin parkkiin.
 
Täysperällä peruuttaminen on yksi syy, miksi kunnioitan ammattiautoilijoita.
Ja siksi, että suurin osa jaksaa paahtaa pitkää päivää, vaikka väsymys painaa. Ei niin paljon huonoa ettei jotain hyvääkin.

Edit: Oletus siitä, että ammattiautoilija noudattaa täydellisesti liikennesääntöjä on naurettava. Ihmisiä ne rekkakuskitkin on ja tekevät virheitä. Ketään ei kiinnosta, jos Rane ajaa vuoden 85 Talbot:illa ojaan pikku sievässä jossain Pihtiputaalla työvuoron jälkeen mutta jos Rane ajaa rekalla ojaan 15 min. ennen vuoron loppumista niin sitten täydellisten ihmisten maailma kaatuu täysin. Harmi.

Tarkoitatko todella sitä, että jos rane pölyyttelee kännissä talbotilla ojaan, niin se on sama asia jos tää toinen rane ajaa sillä täysperävaunupolttoainehässäkällä päissään?

Jonkin verran enemmän rekka saa aikaan tuhoa kun tuo talbotti.. eli tarkoitan sitä että mitä isompi kulkupeli, sen suurempi on vastuu..

En koe mitään säälintunnetta rattijuoppoja kohtaan ja varsinkaan AMMATTIAUTOILIJOITA kohtaan. Heidän täytyisi tajuta sekin perusasia ettei töissä saa olla humalassa.
 
Ammattiautoilijoiden ei tarvitse aina olla humalassakaan, niin jo jotain sattuu. Ja aina on "vahinko". Jumalauta kun yhtenä päivänä tuli ajettua täysperävaunurekan takana, tyhjän sellaisen, koska peräosa heilui kaistalta toiselle. Ihan kiva, mutta onko pakko ajaa niin saatanan kovaa (selkeä ylinopeus, koska minä ajoin sallittua max. nopeutta, eli 100). Kyllä mä ymmärrän jos rekan peräosa ottaa tuuleen ja joka vitun tien kupruun huomattavasti enemmän kuin tavallinen henkilöauto, mutta säätää sen nopeuden sitten sopivalle tasolle ettei tarvitse jyrätä porukkaa.

Toisekseen oon aika harvan kuorma-auto kuskin nähnyt ajavan max. 80.
 
Täysperällä peruuttaminen on yksi syy, miksi kunnioitan ammattiautoilijoita.
Ja siksi, että suurin osa jaksaa paahtaa pitkää päivää, vaikka väsymys painaa. Ei niin paljon huonoa ettei jotain hyvääkin.

Monien näitten jätkien ajotaidot on tosiaan kunnioitusta herättävät. Joskus nuorena olin repsikkana hommissa ja kattelin suu auki kun jätkät eleettömästi ja sentin tarkasti peruutteli rekat kerralla väleistä sisään.

Edit: Oletus siitä, että ammattiautoilija noudattaa täydellisesti liikennesääntöjä on naurettava. Ihmisiä ne rekkakuskitkin on ja tekevät virheitä. Ketään ei kiinnosta, jos Rane ajaa vuoden 85 Talbot:illa ojaan pikku sievässä jossain Pihtiputaalla työvuoron jälkeen mutta jos Rane ajaa rekalla ojaan 15 min. ennen vuoron loppumista niin sitten täydellisten ihmisten maailma kaatuu täysin. Harmi.

Ne on näitä jotka tietää kaiken aina täydellisen oikeaoppisesti oikein :lol2:
 
Moniko taksikuski osaa peruuttaa täysperävaunua? Eikö ne siis ole ammattiautoilijoita? Entä minä? Osaan peruuttaa täysperävaunua mutta ammatini on projekti-insinööri eikä suinkaan ammattiautoilija. Pahasti offtopic mutta jää häiritsemään yleistykset näissäkin. Pahoillani ja jatkakaa [/OT out]
 
Monien näitten jätkien ajotaidot on tosiaan kunnioitusta herättävät.
Kyllä, siinä kuin minkä tahansa muunkin ammatin edustajan ammattitaito. Peruuttaminen kuuluu rahtarin duuniin, se vaan pitää osata. Ihan niin kuin vaikka kastikkeen teko kokin hommiin.

Ne on näitä jotka tietää kaiken aina täydellisen oikeaoppisesti oikein :lol2:
Ai se on itsensä täydellisenä pitämistä jos paheksuu kännissä bensarekan ojaan ajanutta? Känni-idiootti mustaa helposti koko ammattikuntansa mainetta, se kun näkyy ja kuuluu kauas kun rekalla toheloidaan.
 
Kyllä, siinä kuin minkä tahansa muunkin ammatin edustajan ammattitaito. Peruuttaminen kuuluu rahtarin duuniin, se vaan pitää osata. Ihan niin kuin vaikka kastikkeen teko kokin hommiin.

Katselet sitten siinä haavi auki kun joku osaa tehdä hienosti kastiketta?

Ai se on itsensä täydellisenä pitämistä jos paheksuu kännissä bensarekan ojaan ajanutta? Känni-idiootti mustaa helposti koko ammattikuntansa mainetta, se kun näkyy ja kuuluu kauas kun rekalla toheloidaan.

No kato semmosta kaikkea ikävää aina välillä sattuu oikeessa elämässä. Koita nyt vaan hyväksyä nämä elämän epäkohdat. :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom