- Liittynyt
- 14.11.2006
- Viestejä
- 2 362
Tässäkin lienee taustalla se, että Sanoma-konserni pörssiyhtiönä noudattaa DEI-sääntelyä (vastuullisusraportointi, jne). En osaa sanoa, tuleeko sieltä suoraa sanelua siitä että tietty osuus julkaisuista täytyy olla tiettyyn aiheeseen tai tietyiltä kirjoittajilta, mutta vahvasti kyllä haiskahtaa siltä. Tämä on ihan mainio esimerkki siitä miten kulttuuria ja maailmankuvaa pyritään väkisin monipuolistamaan vailla mitään kiinnostusta siihen, mitä kuluttajakunta on mieltä. Aivan samaa sontaa kuin se, että nykyisin täytyy jokaisessa mainoksessa olla kaikki mahdollinen gay-,lihavuus- ja värillisyysteemat framilla. Ja se osaltaan johtaa siihen että ainakin Suomen tyyppisessä maassa ihmiset kuluttaa vähemmän ja vähemmän tätä mediaa ja kulttuuria, mikä noudattelee tätä linjaa.
Itsekin valitsen toisin, luultavasti kyllä tämän Nidela Fayen mielestä väärin mutta don't care ;)
