Vastuskumit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pyörän sisäkumista voi helposti kanssa askarrella vetokumin. Leikkaa vaikkapa venttiilin pois ja vetää kumin solmuun. Kumin kestävyys on kyllä melko satunnaista. Toisaalta vanhoja sisäkumeja saa ilmaiseksi pyöräkorjaamoista, eli hinta ja laatu korreloivat :)

UP!

Tietääkö kukaan, että löytyykö oulusta näitä vastuskumeja?:)
Aattelin ufs:llä käydä kattoon jos ois, mutta onko kellään varmaa tietoa.:)

katoppa ufs:n nettikaupan sivulta, muistaakseni siellä olen niitä nähny. uskoisin että jos on nettikaupassa niin löytyy myös myymälästä, ainakin tilaamalla.

Osaisko joku antaa vinkkiä että minkä lainen/värinen kumi olis mulle hyvä apu leukoihin leveellä myötäotteella.Pituus on 187cm ja paino 125kg ja leukoja menee vastaotteella sellaset 10 ja myötäotteellakin leuat onnistuu mutta laittaa olkapään kipuilemaan aika pahasti,joten ajattelin että pieni kevennys painoon vois viedä kipua pois?

Tietääkö kukaan, että löytyykö oulusta näitä vastuskumeja?:)
Aattelin ufs:llä käydä kattoon jos ois, mutta onko kellään varmaa tietoa.:)

Oulun UFS:ltä tosiaan oon ostanu omani, joten sieltäpä niitä kannattaa katella :)

Osaisko joku antaa vinkkiä että minkä lainen/värinen kumi olis mulle hyvä apu leukoihin leveellä myötäotteella.Pituus on 187cm ja paino 125kg ja leukoja menee vastaotteella sellaset 10 ja myötäotteellakin leuat onnistuu mutta laittaa olkapään kipuilemaan aika pahasti,joten ajattelin että pieni kevennys painoon vois viedä kipua pois?

Varmaan sopiva ois joko sininen tai keltanen UFS:ltä saatava kumi. Sininen antaa max 60kg ja keltanen muistaakseni 40kg.

Ostin kesällä tuolta voimaharjoittelu.fi tuon vetokumipaketti 2, hyvä lisä ollu kotona treenaamiseen.

Kaikenlaista oon nuilla kumeilla kokeillu mutta ehkä parhaiten oon saanu ne toimimaan vatsoja treenatessa. Kumit vaan vatsapenkin takaosaan kiinni ja hartioitten yli eteen, tai kumi vaikka leuanvetotankoon kiinni ja polviltaan vedetään kumia alaspäin. Kumi kiristyy ja loppurutistuksessa saa hyvän tuntuman vatsalihaksiin. Hyvä lisä normaalille lisäpainoilla treenaamiselle.
Oon käyttäny kumeja myös penkki, hauis, leuanveto ja ojentaja treeneissä.

Olisko kenelläkään treeniohjelmassaan muita hyviä liikkeitä missä vois käyttää nuita vastuskumeja?

ufssilta sinisen gummin ostin ja sen avulla leveitä myötäleukoja vetelin,hyvältä tuntui,mutta täytyy ihmetellä sen venyvyyttä jos sen luvatun 60kg jeesaa,puntarin kanssa mittasin leuan alkuasennossa n.25kg kevennyksen kun kumi oli jalkapohjien alla,loppuasennossa apu jotain 15-18kg luokkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom