Vasemman- ja oikeanpuolen kehityserot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampe91
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Sampe91

Banned
Olen siis kehoillut vuoden. Ongelmani on, että treenin aikana vasen- ja oikeapuoli kehosta saa tietenkin samaan treenin, mutta kehitys on paljon jäljessä oikealla puolella. :curs: Treenin aikana tuntuu "kehittävämmältä" oikealla puolella, mikä on siis huonompi kasvamaan, kuin vasen.

(!) Ristiriita (!)

Joten voinko jotenkin saada ton oikeankin puolen kasvamaan? :itku:

Jotain tällaista on itelläkin havaittavissa.
Tissit on aika lailla erikokoiset, ja toinen latsi on hieman toista leveämpi.

Kuulemma tasoittuvat itsestään kun vaan jatkaa treenausta normaalisti, näin täällä on ainakin ennen neuvottu.

Sama täällä päässä rintalihaksien osalta. Itselläni on ainakin sellainen käsitys että esim. hauiksissa kokoero voi johtua siitä että on oikeakätisenä käyttäny oikeaa kättä enemmän kantamiseen jne. Kun alottaa salitreenin ja treenaa molempia käsiä samoilla painoilla niin vasen käsi on heikompi ja se rasittuu enemmän jonka takia se taas kasvaa enemmän. Ajan myötä kyllä pitäisi tasottua.

ainoo havaittava juttu atm on hauiksien erot... oikeassa kädessä näkyy mainiosti.. mutta sitten vasemmassa kädessä on kuin hiireltä viety... lisää treeniä siis:whip:

Kyllä aika fakiiri saa olla, jos pystyy vuoden treenaamisen jälkeen näkemään jotain todellisia eroja kehon eri puolissa... :rolleyes:

Kyllä aika fakiiri saa olla, jos pystyy vuoden treenaamisen jälkeen näkemään jotain todellisia eroja kehon eri puolissa... :rolleyes:

Kyse tuskin on räjähtävästä alkukehityksestä per puoli vaan elämän ja kätisyyden tuomia eroja joihin nyt vasta kiinnittää huomiota.

Itsellä vasen hauis ja oikea forkku olivat pienempiä, tai on ne vieläkin aavistuksen, mutta tasoittumaan päin. Takana 1,5v säännöllistä treeniä.

Lisäksi omassa kropassa on puoliskoissa eroja muutenkin kuin lihaksien osalta. Olen huomannut, että oikealle puolen on vaikeampi saada tuntumaa kuin vasemmalle. Esim. kulmasoudussa tämän huomaa parhaiten.

Joo, voimatasoissa on varmasti eroja. Itselläni on vasen puoli kauttaaltaan heikompi ja tämä aiheuttaa esimerkiksi lantion kiertymistä tiukoissa kyykyissä. Mun on kuitenkin vaikea uskoa, että jostain peilistä pystyy näkemään noita voimatasoja vastaavia kokoeroja mitenkään.

Kyllä ne peilistä näkee, jos katsoo kunnolla. Käsikopelolla tuntee ainakin helvetin selvästi!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse maalta kotoisen ja pienen ikäni käyttänyt heinähankoa siten, että vasen käsi koukistanut (haba) ja oikea ojentanut. Kyllä ero on aikamoinen. Ärsyttävää. Tietääpähän kumpaa habaa näyttää jos tyttö kysyy ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom