Varustesodat yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
IPF:n sääntökirjasta:

Liitteet

• IPF belt.GIF
    IPF belt.GIF
    39 KB · Katsottu: 435
Zone-sarja -42%
Amerikassa on kyykätty 1200 paunaa, :wanha: :zzzz:

Pecman sanoi:
Amerikassa on kyykätty 1200 paunaa, :wanha: :zzzz:

Kuka kyykänny 1200 lbs ??? Ja tietenki päällä peltiset kalsarit, jofan hikipuku, parit sarkahousut ja 3 kerroksinen kyykkyhaarniska. Polviin kierretty puolikytä rullaa Jeesus-teippiä! Kyllä tämä Brian Sidersin IPF-varusteilla ja syvyydellä otettu kyykky hakkaa ne laudalta mennen tullen, vaikkei vielä Sidersin ennätys olekaan.

Olakinte sanoi:
Kuka kyykänny 1200 lbs ???
Miller. Taitaa olla jo pari viikkoa vanha "ennätys". En muista mikä humpuukiliitto oli kyseessä... :kakka:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pecman sanoi:
Miller. Taitaa olla jo pari viikkoa vanha "ennätys". En muista mikä humpuukiliitto oli kyseessä... :kakka:

Joo justiisa niinpä näkyy olevan. Finnishpowerin kotisivuilla on Millerin haastattelu, siinä kerrotaan miehen maastanosto ennätyksen olevan 295kg!!! Eli kertoo taas jotaki näistä täyttä :kakka: olevista haarniskoista.

Olakinte sanoi:
Joo justiisa niinpä näkyy olevan. Finnishpowerin kotisivuilla on Millerin haastattelu, siinä kerrotaan miehen maastanosto ennätyksen olevan 295kg!!! Eli kertoo taas jotaki näistä täyttä :kakka: olevista haarniskoista.

Mitä se kertoo yhtään mitään? Kyllä itekin olen roimasti enemmän kyykännyt kuin vetänyt ja vielä raw:na. Se että kyykkää paljon, ei tarkoita että automaattisesti vetääkin paljon.

Raven sanoi:
Mitä se kertoo yhtään mitään? Kyllä itekin olen roimasti enemmän kyykännyt kuin vetänyt ja vielä raw:na. Se että kyykkää paljon, ei tarkoita että automaattisesti vetääkin paljon.

Tottakai se kertoo vaikka mitä! Jos miehellä on kyykky:veto = 1,84, se kertoo juuri sen että peltipokserit o olleet jalassa. Vaa samapa tuo sille, maailman vahvin voimanostaja on ja aina tulee olemaan IPF:n SHW:n sen hetkinen ME-mies.

ite olen sm-tason voimanostaja. mielestäni kaikki varustejutut pitäis poistaa kisoista. aikaa menee pelkkien varusteiden päälle laittoon enemmän kuin itse nostamiseen. ja ennen kaikkea, sulla tarvii olla armeija miehiä mukana kisoissa. sitäpaitsi RAW-kisat ei mittaa varusteita vaan pelkkää voimaa. itse ajattelin vaihtaa sinne!

Olakinte sanoi:
Kuka kyykänny 1200 lbs ??? Ja tietenki päällä peltiset kalsarit, jofan hikipuku, parit sarkahousut ja 3 kerroksinen kyykkyhaarniska. Polviin kierretty puolikytä rullaa Jeesus-teippiä!
Jep, mutta eniten mua vituttaa toi kyykyn korkeus.
http://66.235.41.204/MIllerSquat 2.wmv

:joulu3:

neutraali sanoi:
Onpa ihme että tuo on hyväksytty :eek:

Hah! Ei tuommoista voi hyväksyä, ei sitten mitenkään. Itsekkin saisin parikymmentä kiloa kyykkyyn jos tuommoisella saisin kaks hyväksyttyä.

Luin äsken, että ammattilais liittoihin olisi tulossa monolift MAASTAVETOON :eek:

Siis että veto aloitettaisiin ylhäältä entistä tiukemmat ja vahvemmat vetopuvut päällä. Kai siinä sitten saataisiin taas isommat painot vetoon kun penkkikin on mennyt ohi.

Toivottavasti on vaan huhu, en kyllä kutsu sellaista liittoa enää voimanostoliitoksi mikä alkaa tuommoista käyttää :curs:

Dreamer sanoi:
Luin äsken, että ammattilais liittoihin olisi tulossa monolift MAASTAVETOON :eek:

Höpö höpö, ei sitä kaikkea nettipaskaa kannata uskoa. Varmaan joku on moisen kehittänyt, mutta ei sellainen käyttöön tule.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom