- Ikä
- 35
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varmaan vielä ole videoita.. jotkut on katsoneet livenä armbetsiltä. Itse olen seurannut jenkkien palstaa: http://teammaine.proboards107.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=13180&page=9uwish voitko laittaa sivuston mistä tuloksia näkee ku en löydä tuolta armpowerista...onko mitää videoita väännöistä?
mörkö tai ei... edelleen se lihaksen koko ei ollenkaan suoraan merkkaa sen voimaa.
forkku on tärkeempi väännössä kuin tumppu. vaikka ois kuinka vahva tumppu niin sillä ei te mitään jos on heikot forkut, kädenväännössä. itse olen surke kädenväännössä mutta kyllä harmitti ku kerran väänsin yhtä n60kg ukkoa vastaaan joka on todella hyvä vääntäjä. itse väänsin minkä pystyin ja tää sintti piti vaan kättä paikallaa ja kysyi että joko nää väännät. söi vähän miewstä :D. viikon oli hermosärkyä kädessä sen jälkeenMutta jos tuon kokoiset tumput löytyy niin kyllä niihin varmasti on poweriakin kertynyt. Hyvähän tämän mörönkin on oltava vääntään kuin ilmeisesti toiseksi tuli? Hurja paino ero vaan kavereilla
mörkö tai ei... edelleen se lihaksen koko ei ollenkaan suoraan merkkaa sen voimaa, eikä taatusti anna mitään kuvaa tekniikasta tai taktiikasta.