Varsinainen vahvatassu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mitä vitun perspektiiviä tuo kuva antaa jossa höberli seisoo arskan kanssa :S
Ja siitä huolimatta sen forkku näyttää paljon pienemmältä kun Deniksen.:rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos tosissaan luulette, että jollain kädenvääntäjällä on maailman paksuimmat kädet, ja Colemanit sun muut jä kakkosiks, niin ok:hyvä: Ei noista kuvista erota isoiksi kuin epämuodostuneen näköiset sormet, mutta ei helvetissä niitä mittoja mitä tässtä on esitetty.

Jos nyt verrataan vielä kerran Höberliä, joka on liki päätä pidempi Cyplenkovia, niin ero on aika iso käsien osalta. Ei noista kuvista vain saa käden kooksi väitettyä 60 senttiä mitenkään alle 190cm miehellä. Ottakaa vaikka mittanauha käteen ja kattokaa minkä verran se on, niin ehkä käsitätte:wtf:

Ottakaa vaikka mittanauha käteen ja kattokaa minkä verran se on, niin ehkä käsitätte
mitähän tässä nyt pitäisi käsittää. ehkä sun tarvis joskus nähdä oikeasti isoja ukkoja muuallakin kuin netti kuvissa. ei tarvi venytellä mittanahoja ku nuita 55-60cm käsiä on suomalaisilla vahvamiehilläkin(ainakin parilla). näkee ihan livenä jos menee katsomaan.

"Kuvahan valehtelee enempi, kuin tuhat sanaa." Pitäis olla itse mittamiehenä, niin vois olla asiasta varma. Vai mitä?:)
sieltähän se yks 55-60 hanska mies kirjoitteleeki ;). kohta intetään jo siitäkin :D

edit
54-56cm ollut tuo käden paksuus jo muutaman vuoden. Mutta onhan tuota varttakin(196cm) siunaantunut.
ei menny kovin kauaksi arvaus ;):dance:

mitähän tässä nyt pitäisi käsittää. ehkä sun tarvis joskus nähdä oikeasti isoja ukkoja muuallakin kuin netti kuvissa. ei tarvi venytellä mittanahoja ku nuita 55-60cm käsiä on suomalaisilla vahvamiehilläkin(ainakin parilla). näkee ihan livenä jos menee katsomaan.

sieltähän se yks 55-60 hanska mies kirjoitteleeki ;). kohta intetään jo siitäkin :D

54-56cm ollut tuo käden paksuus jo muutaman vuoden. Mutta onhan tuota varttakin(196cm) siunaantunut.

No pistetään muutaman vääntäjän kuva vertailun vuoksi, tuttuja miehiä (ainakin Brzenk monelle) jouokossa, niin saa vertailupohjaa.

Ensin mittoja:
Brzenk:
forkku: 39 armpowerin mukaan, kuvassa 41?
haba: 44

Ivakin:
forkku: ? (ainakin isompi kuin Brzenkillä..)
haba: 49

Semerenko:
forkku: 50
haba: 47

herrat samassa kuvassa järjestyksessä Semerenko, Brzenk, Ivakin.

Voevodalla taas on forkku 47, hauis 52. Kuvista näkee että on selvästi isompi kuin Taras Ivakinilla (poseerauskuva) tai Semerenkolla (vääntökuva). Voevodan ja Cyplenkovin vääntövideoita löytyy youtubesta, ja siitä näkee selvästi kuinka paljon isompi käsi Deniksellä on. Itse istuin Tarasia vastapäätä aamupalalla viime kesäkuussa, ja voin sanoa että oli iso käsi, muttei lähimainkaan niin iso kuin Cyplenkovilla.. Eikä edes suurin niissä kisoissa.

Ja tuossa yksi Voevodan ja Deniksen video: http://www.youtube.com/watch?v=xlQva4VlfAU

Liitteet

• brzenk&ivakin&_.webp
    brzenk&ivakin&_.webp
    72,4 KB · Katsottu: 3 811
  • brzenkforkku.webp
    brzenkforkku.webp
    11,5 KB · Katsottu: 1 284
  • Ivakin49cmhaba.webp
    Ivakin49cmhaba.webp
    9,6 KB · Katsottu: 1 512
  • semerenko&voevoda.webp
    semerenko&voevoda.webp
    13,3 KB · Katsottu: 577
  • Voevoda&taras2..webp
    Voevoda&taras2..webp
    12,3 KB · Katsottu: 904

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo. Kyllä pari kertaa piti katsoa nuo Pushkarin vääntöyritykset kun tuon viseon löysin.:D

Tuolta löytyy vanha video, kun kaveri oli vielä ihmisen kokoinen.. http://www.armpower.net/?page=armtube&fid=176

Devon Larrat (Kanada) voitti viime viikonloppuna John Brzenkin 6-0, eli voisi sanoa että Devon on tällä hetkellä maailman rankinglistan ykkönen, kunnes toisin todistetaan. Devonin ja Denisin vääntöä odotellessa.. Ei kyllä tarvitse paljon veikata kumpi voittaa, kyllä Denis on ihan omaa luokkaansa. Vasemmalla Travis Bagent vs Cyplenkov olisi myös mielenkiintoinen matsi.

kuka toi ruipelo on joka vie joka matsin tos videossa:wtf:
toihan uhmaa jo luonnon lakeja...
oon aina luullu et bodarit vie tässä lajissa:whip:

kuka toi ruipelo on joka vie joka matsin tos videossa:wtf:
toihan uhmaa jo luonnon lakeja...
oon aina luullu et bodarit vie tässä lajissa:whip:
Ilmeisesti tarkoitit tuota mun laittamaa videota? Ivan Matyushenko. Rankinglistalla nykyään 6. alle 95kg sarjassa. Ja olet ollut pahasti väärässä.:D

muutamia sivuja taaksepäin keskultetiin siitä jos 57cm forkut on mahdollista.
Mielestäni on. Minulla on pumpissa 45-46cm. Ja varmasti löytyy niitä jolla on 50cm+. Supermassalla oli varmasti!

Zone-sarja -42%
ei tuosta kyllä tuo hauiksen paksuus selviä pätkän vertaa. ainakaan mulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom