Ja siitä huolimatta sen forkku näyttää paljon pienemmältä kun Deniksen.mitä vitun perspektiiviä tuo kuva antaa jossa höberli seisoo arskan kanssa :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja siitä huolimatta sen forkku näyttää paljon pienemmältä kun Deniksen.mitä vitun perspektiiviä tuo kuva antaa jossa höberli seisoo arskan kanssa :S
mitähän tässä nyt pitäisi käsittää. ehkä sun tarvis joskus nähdä oikeasti isoja ukkoja muuallakin kuin netti kuvissa. ei tarvi venytellä mittanahoja ku nuita 55-60cm käsiä on suomalaisilla vahvamiehilläkin(ainakin parilla). näkee ihan livenä jos menee katsomaan.Ottakaa vaikka mittanauha käteen ja kattokaa minkä verran se on, niin ehkä käsitätte
sieltähän se yks 55-60 hanska mies kirjoitteleeki ;). kohta intetään jo siitäkin :D"Kuvahan valehtelee enempi, kuin tuhat sanaa." Pitäis olla itse mittamiehenä, niin vois olla asiasta varma. Vai mitä?
ei menny kovin kauaksi arvaus ;):dance:54-56cm ollut tuo käden paksuus jo muutaman vuoden. Mutta onhan tuota varttakin(196cm) siunaantunut.
mitähän tässä nyt pitäisi käsittää. ehkä sun tarvis joskus nähdä oikeasti isoja ukkoja muuallakin kuin netti kuvissa. ei tarvi venytellä mittanahoja ku nuita 55-60cm käsiä on suomalaisilla vahvamiehilläkin(ainakin parilla). näkee ihan livenä jos menee katsomaan.
sieltähän se yks 55-60 hanska mies kirjoitteleeki ;). kohta intetään jo siitäkin :D
kuka toi ruipelo on joka vie joka matsin tos videossa:wtf:
toihan uhmaa jo luonnon lakeja...
oon aina luullu et bodarit vie tässä lajissa:whip:
Ilmeisesti tarkoitit tuota mun laittamaa videota? Ivan Matyushenko. Rankinglistalla nykyään 6. alle 95kg sarjassa. Ja olet ollut pahasti väärässä.:Dkuka toi ruipelo on joka vie joka matsin tos videossa:wtf:
toihan uhmaa jo luonnon lakeja...
oon aina luullu et bodarit vie tässä lajissa:whip:
Toi jälkimmäinen kaveri vetää varmaan jotain eläinten kipulääkkeitä jos pahasti kävis, menis nimittäin eläimestä toi nyrkin koko :Dhttp://www.armpower.net/topfoto/110.jpg tuo jätkä denis ciplenkov
edit: http://www.armsport-rus.ru/NewVer/Foto/30.01.08/74_l.jpg tuossa on tuo edustavampi kuva, siis oikeanpuoleinen kaveri