VAROITUS: Ukin musiikki / levykauppa.org

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TRENT
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun kaveri soitti taannoin ja varoitteli tästä puljusta...eipä ole silläkään rahoja yms kuulunut..

Meinasin tehdä tänne threadin aiheesta, mutta ajattelin ettei yksittäistapauksen takia kannata liikkeen mainetta pilata.

Kaveri on sitten sokea?justiinsa...sääliksi käy.

Kun tässä tredissä kovasti morkataan yhtä kauppaa, niin voisin mainita yhden, joka on ainakin mulle toiminut loistavasti. Platta.net. Samoin Kane records, mutta sillä ei vieläkään ole mahdollisuutta maksaa suoraan verkkopankin kautta. Valikoima sen sijaan on varmasti Suomen laajin? Kyllä, on niitä muitakin ja tilaamalla ulkomailta saa varmasti kaiken maailmassa ikinä julkaistun musiikin....

Mä tilasin maanantaina ekan kerran Platta.netistä ja levy tuli tiistaina, eli todellakin kiitettävän nopeaa toimintaa!

CDON.COMista olen tilannut kymmeniä levyjä, ainoastaan yksi on jäänyt saamatta, mutta eipä sitä saa oikein muualtakaan. Koskaan ei mitään ongelmia ole heidän kanssaan ollut.

CDON.COMista on tullut tilattua musiikkia ja elokuvia läjäpäin... tuotteiden hinta on kohdallaan, tavarat tulevat todella nopeasti postitse ja postikulut aina vain sen kolme euroa. Tiedusteluihin on myös erittäin nopeasti aina vastattu. Ei mitään pahaa sanottavaa, aion pysyä asiakkaana vastakin.

Toisaalta tätä http://www.homeenter.com/, entistä F-musicclubia en suosittele. On tullut jäsenenä oltua monta vuotta eikä kovin usein ole raaskinut mitään tilata. Todella hintavia levyjä ja postikulut 6 euroa. Lisäksi tilaamissani levyissä on järestään ollut koteloiden hammastukset rikki. Myös "kuukauden tuotteiden" jatkuva peruuttaminen rupeaa ketuttamaan.

No mun mielestä johonkin typoihin tarttuminen nyt on ihan naurettavaa. On tosiaan kyseessä sokea. Posteista nyt kuitenkin saa selvän. Toimintaa sinällään ei voi puolustella millään tavalla.

No joo, en mä liikettä hauku vain siksi että meilit on mitä on, vaikka otinkin asian esille. Mutta Ukin Musiikilla on tapana toimittaa tilaukset kuukausia myöhässä, tai välillä ei toimita ollenkaan vaikka tilaus on maksettu, ja se jos mikä on äässistä.

http://www.homeenter.com/, entistä F-musicclubia en suosittele. On tullut jäsenenä oltua monta vuotta eikä kovin usein ole raaskinut mitään tilata. Todella hintavia levyjä ja postikulut 6 euroa. Lisäksi tilaamissani levyissä on järestään ollut koteloiden hammastukset rikki. Myös "kuukauden tuotteiden" jatkuva peruuttaminen rupeaa ketuttamaan.

Mä olen kanssa kuulunut tuohon monta vuotta, mutta enää ei tarvitse kuukauden äänitteitä perua.
Tein nimittäin jo pari vuotta sitten niin, että lähetin heillle sähköpostin, jossa ilmoitin, että haluan erota kerhosta. Vastasivat, että koska olen pitkäaikainen asiakas niin he tarjoavat sellaista vaihtoehtoa, että lehdet tulee edelleen kotiin, mutta kuukauden äänitettä ei ole ja muutenkaan ei ole pakko tilata mitään.

Kannattaa kokeilla samaa hommaa :)

Pitääkin testata, tosin laitoin niitten nettisivujen kautta eroamispyynnön johon ei ole vielä vastattu.. Kiitti vinkistä!

CDON.COMista olen tilannut kymmeniä levyjä, ainoastaan yksi on jäänyt saamatta, mutta eipä sitä saa oikein muualtakaan. Koskaan ei mitään ongelmia ole heidän kanssaan ollut.

aivan samat fiilikset,paljon on tilattu ja aina on perille tullut.veljeltä jäi kerrran yksi tilattu levy saamatta,mutta se oli just sarjassamme eipä sitä saa juuri muuaaltakaan.
oon tilannu cdon.comista,levykauppa äxsästä ja airon musiikista,ja aina olen saanut mitä olen tilannut,ei ikinä mitään ongelmia

Päivitellääs taas tätä jos tämä prosessi jotain sattuu kiinnostamaan:

Eli tilannehan oli se, että kauppias lupasi, kuluttajaneuvojan otettua häneen yhteyttä, palauttaa maksamani summan tililleni kunhan lähettäisin hänelle tilinumeroni (tosi asiassa olin sen tehnyt ties kuinka monta kertaa). Lähetin tilinumeroni ja kauppias lupasi hoitaa asian.

Koska mitään ei kuitenkaan yllätys, yllätys kuulunut kuluttajaneuvoja otti kauppiaaseen uudelleen yhteyttä. Vastaus oli edellisestä vanha tuttu:

>moi!
>on viakeamaskaa mihinkänkun ei ole tilinumeroa en voi arpoa
>ihmsiten tilinumeroita ja olettaa ett tää on täänhenmilön
>tilinumero eli pyydäne ttä toimittaisitte sen minulle kiitos
>oheiseen tietoon oiheiseen sähköpostiin kiiitos.
>
>Terveisin TOmmi www.ukinmusiikki.fi

Kuluttajaneuvojakin totesti tilanteen toivottomaksi ja neuvoi tekemään valituksen kuluttajasuojalautakuntaan, jonka aionkin seuraavaksi tehdä.

Vituttaa kyllä oikein huolella tämä täysin kohtuuttomat mittasuhteet saanut säätö, koska kyseessä oleva summa on kuitenkin suhteellisen pieni. En silti periaatteen vuoksi suostu antamaan tässä periksi. Katsotaan nyt, mitä tuo valitus poikii.

Tän kauppiaan toimintatavat on kyllä ainakin itselleni jotain täysin ennenkuulumatonta...

Päivitellääs taas tätä jos tämä prosessi jotain sattuu kiinnostamaan:

Eli tilannehan oli se, että kauppias lupasi, kuluttajaneuvojan otettua häneen yhteyttä, palauttaa maksamani summan tililleni kunhan lähettäisin hänelle tilinumeroni (tosi asiassa olin sen tehnyt ties kuinka monta kertaa). Lähetin tilinumeroni ja kauppias lupasi hoitaa asian.

Koska mitään ei kuitenkaan yllätys, yllätys kuulunut kuluttajaneuvoja otti kauppiaaseen uudelleen yhteyttä. Vastaus oli edellisestä vanha tuttu:

>moi!
>on viakeamaskaa mihinkänkun ei ole tilinumeroa en voi arpoa
>ihmsiten tilinumeroita ja olettaa ett tää on täänhenmilön
>tilinumero eli pyydäne ttä toimittaisitte sen minulle kiitos
>oheiseen tietoon oiheiseen sähköpostiin kiiitos.
>
>Terveisin TOmmi www.ukinmusiikki.fi

Kuluttajaneuvojakin totesti tilanteen toivottomaksi ja neuvoi tekemään valituksen kuluttajasuojalautakuntaan, jonka aionkin seuraavaksi tehdä.

Vituttaa kyllä oikein huolella tämä täysin kohtuuttomat mittasuhteet saanut säätö, koska kyseessä oleva summa on kuitenkin suhteellisen pieni. En silti periaatteen vuoksi suostu antamaan tässä periksi. Katsotaan nyt, mitä tuo valitus poikii.

Tän kauppiaan toimintatavat on kyllä ainakin itselleni jotain täysin ennenkuulumatonta...

Saattaa olla monella onnekkaalla kaverilla tullut ylimääräistä yllättäen tilille. Ei kai se niitä numeroitakaan voi ilman erheitä naputella. Ja jos joskus saat jotain tilillesi niin hyvällä tuurilla numeroita on liikaa tai alkaa liian isolla numerolla, toisin päin toki todennäköistä ja taas sama ruljanssi.
Joku ystävällinen sielu voisi muuten mainita TOmmille, että muuttaa tuon todennäköisesti automaattisesti tulevan lopputervehdyksen. Voihan sillä joskus osua kaikki kirjaimet kohilleen ja tuo lopputervehdys pilaa koko asiallisen viestin.

juuh,, itse olen tilannut ja myös saanut tilaukseni.. Mut palvelu oli todella hidasta ja tilaukseni sain vasta ku sanoin ottavani yhteyden poliisiin jos mitään ei tapahdu!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi kun olisin lukenut tämän threadin saati ymmärtänyt kaivaa taustatietoja Ukinmusiikista ennen tilaustani. Olin tasan kerran aikaisemmin tilannut levyn verkosta, platta.comista joten oletin hölmönä että toiminta olisi yhtä särmää (platta toimitti levyn alle vuorokaudessa todella hienosti pakattuna). Ukinmusiikista kun nyt tässä tapauksessa sattui löytymään (siis ilmeisesti kuitenkaan ei) se levy jota ei muualta löytynyt.

Luulin säästäväni 2€ kun maksoin etukäteen...jep. Kahden meilin jälkeen tällä hetkellä kaveri väittää että levyä ei olekaan hyllyssä (miksi lähetti tilausvahvistuksen jos levyä ei ole??) ja tilaus kestää kun "tavaraa odotellaan warnerilta". Mulla on mennyt "vain" 17 päivää tällä hetkellä tilauksesta mutta vitus on silti nyt jo armoton. Kai se on pakko ensi viikolla ruveta uhkailemaan Poliisilla ja kuluttajansuojalautakunnalla.

Voi kun olisin lukenut tämän threadin saati ymmärtänyt kaivaa taustatietoja Ukinmusiikista ennen tilaustani.

Onneksi olkoon! Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa (jota en yhtään epäile), niin edessäsi on pitkä ja turhauttava prosessi. Itse sain kuin sainkin rahani takasin loppuen lopuksi. Aikaa tosi meni se puoli vuotta, jonka jälkeen olinkin taas lähtötilanteessa. Rahat on mutta levyä ei :rolleyes:

Ukinmusiikista kun nyt tässä tapauksessa sattui löytymään (siis ilmeisesti kuitenkaan ei) se levy jota ei muualta löytynyt.

Sieltähän näyttäisi löytyvän vaikka mitä, mutta totuus on kyllä ihan eri. Kaverilla ei ole noista levyistä murto-osaakaan varastossa tai edes mahdollista saada.

no niin, siitä viisastuneena että pikaisen googletuksen jälkeen oli mitä ilmeisimmin ihan turhaa uhkailla kuluttaja-asiamiehellä, koska se ei kohtalotoverien todistuksen perusteella johda yhtään mihinkään, vedin jätkän rosikseen joulukuun eka, kun tilaus ja maksu oli tehty 31.10. Levy tuli 22.12, mitä ilmeisimmin suht pian sen jälkeen kun sokea-tommi oli saanut poliisilta kirjeen että homma on edennyt oikeusasteelle. Tänään Pasilan Poliisista soitettiin ja sanoin että homma voidaan unohtaa kun levy saapui ja on naurettavaa että Poliisin joka vuosi pieneneviä resursseja pitää uhrata tämmöseen pelleilyyn. Tutkinnanjohtaja kertoi että Tommi "uki" Raitio on heille surullisen tuttu kaveri joka on todistettavasti ollut elämäntapahuijari jo 90-luvun lopusta asti, ja Poliisin kanssa tekemisissä jatkuvasti.

käytännössä mitä edellisen viestin jälkeen tapahtui oli että kerran viikossa lähetin Raitiolle kirjeen jossa vaadin rahojani takaisin, sen jälkeen kun kerroin että jos ei rahoja kuuluu vedän homman rosikseen välittömästi, odotin vielä armeliaasti kaksi viikkoa ennen kuin toimin. Sen jälkeen kun lähetin "rikosilmoitus jätetty tänään" viestin se olikin ensimmäinen kerta kun Raitio ei vastannut mitään elämää suurempaa meriselitystä mun meiliin siitä miksi toimitus kestää. Kaikki mitä se jätkä selittää meileissä on puhdasta valetta...

Pointti on tämä - väitän että jos kaikki tekisi kuten mä eikä menisi siihen sen selittelyyn vaan nostaisi saman tien rikosilmoituksen niin tääkään jamppa ei voisi toimia tossa mittakaavassa. Vinkkinä kaikille - rikosilmoituksen voi nykyisin jättää netissä niin siihen ei mee kun pari minuuttia :)

Nettisivujensa perusteella näyttäisi, että homma pyörii nyt (ainakin paperilla) jonkun muun nimissä Keravalla.

Sen sanon, että kyllä Ukin musiikki tulee olemaan aika kovassa kusessa tulevaisuudessa. Monessa paikassa ihmiset tehny rikosilmoituksen Ukin musiikista.

Ette muuten usko, mutta mulle soitti joku sälli, joka paasasi nimeään kertomatta ensimmäisenä muutaman minuutin kuinka täällä kirjoittelu on rikollista ja kuinka palsta tullaan sulkemaan. Kesti tovin ennenkuin kirosin ja huusin, että kerro nyt saatana mistä tässä on kyse äläkä pelleile. Sama paatos jatkui kuin olisin tyhjille seinille olisin huutanut. Ajattelin kokoajan että tämä on joku vitsi ja joku frendi pelleilee, taustalta kuului jotain tietokoneen puhe-ääntä jatkuvalla syötöllä. No eihän tämä kuunnellut mun puhetta, vaan jatkoi samaa "palvelu suljetaan ja tämä on rikollista". Loppujen lopuksi tarpeeksi huutamalla sain imutettua kaverilta Tommi Raitio nimen. Sitten sanoin että sinäkö olet se joka vedättää ihmisiä ja josta on joka palstalla jotain negatiivista. Kielsi kaiken ja jatkoi paatostaan että tämä on rikollista ja palvelu tullaan sulkemaan ja hän tekee miljoona tutkintapyyntöä.

Numerohaku antaa tuon sällin tiedot. Puhelu oli niin kaoottinen, ettei mitään rajaa. Vaikka umpisokean emailikommunikointi voi olla aika erikoista, niin luulisi luurissa pystyvän edes vähän ilmaisemaan itseään paremmin, mutta ei onnistu.

Ja kuka sitten tuolle tämänkin viestin ikinä lukee, niin älkää helvetti soitelko mulle sunnuntaisin, tehkää miljoona tutkintapyyntöä jos kiinnostaa, mutta vähän tarkennusta palvelun sulkemiseen. Jos joku käyttäjä täällä tekee rikoksen, jota ei tosin tässä ketjussa ole kertaakaan tapahtunut, niin palvelua ei todellakaan suljeta, vaan käyttäjä on vastuussa.

Näyttäähän tuo samainen kaveri tarjoavan hierontaakin.Monitoimiyrittäjä:)

HIERONTATARJOUS
Olen koulutettu hieroja Tommi Raitio, valmistunut Arlainstituutista v. 2004.
Koulutuksen kesto oli 1 vuotta.
Klassisen hieronnan lisäksi on mahdollisuus saada myös pintalämpöhoitoja.
(Lämpö- tai kylmäpakkaus.)
tarjoan hierontoja yrityksille ja yksityishenkilöille.
Voin tehdä myös hierontakeikkoja. Voin siis tulla paikan päälle ja ottaa kannettavan hoitopöydän mukaan.

hierontaa seuraavin hinnoin :

30 min 19 eur 45 min 27 eur
60 min 35 eur 90 min 45 eur
5 x hoitosarjoista 5 eur alennus
10x hoitosarjoista 10 eur alennus
lämpö/kylmäpakkaus 8 eur

Tämä hinnasto sisältää hoidot Laurintiellä.
Hierontahoidot ovat vapaasti sovittavissa eli voit valita hierottavat alueet vapaasti ja yhdistellä tarvittaessa.

Hieronnan voi maksaa käteisellä, pankki/luottokortilla tai laskulla.
Laskutuslisä on 5,25 eur. Hinnat sisältävät alv:n 22%.
Voit ostaa hierontaan myös lahjakortteja.
Aloittaisin mielelläni yhteistyön kanssanne ja toivonkin tarjoukseni kiinnostavan Teitä. Annan mielelläni myös lisätietoja palveluistani.
Ystävällisin terveisin,

Tommi Raitio, koulutettu hieroja
Laurintie 12 C 22 04200 Kerava
Ajanvaraus : p. 040 564 4433

Tervetuloa !

Kesti tovin ennenkuin kirosin ja huusin, että kerro nyt saatana mistä tässä on kyse äläkä pelleile. Sama paatos jatkui kuin olisin tyhjille seinille olisin huutanut. Ajattelin kokoajan että tämä on joku vitsi ja joku frendi pelleilee, taustalta kuului jotain tietokoneen puhe-ääntä jatkuvalla syötöllä.
Ei helvetti. Repesin ihan täysin. :lol2:

haha kummaa porukkaa. mutta voin sanoa että kannattaa oikeesti googletella verkkokauppoja ennen ostopäätöstä. esimerkiks hifi- puolella on eräs verkkokauppa joka kusettaa aika häikäilemättömästi porukkaa, siitä on useampia kirjoituksia hifi- aiheisilla palstoilla.

itellä ollu tapana suosia airon musiikkia. voi kattoa netistä onko hyllyssä, jos ei ni tilaa ja soittavat/pistävät kun on tullu ja sit vaan käy hakemassa. sen firman pyörittäjä on mukava kaveri ja aina on itellä pelannut palvelu siellä.

Musatori Kerava
Runsaan negatiivisen asiakaspalautteen takia Tommi Raition liikkeen tiedot on poistettu tältä sivulta. Asiakaspalautteeseen voit perehtyä seuraavilla sivuilla:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin
http://www.dvdplaza.fi/forums/
http://www.verkkokaupat.org/kaupat/
http://www.radiohelsinki.fi/phorum
http://keskustelu.suomi24.fi/

Raitio harrastaa myös nettikauppaa Ukin muusiikki -nimellä seuraavilla sivuilla
www.ukinmusiikki.fi
http://komeetta.uusikaupunki.fi/ukinmusiikki.fi/
sekä aiemmin myös levykauppa.org nimellä.

http://www.saunalahti.fi/~oystila/raimo/musa/divarit.html#KERAVA

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom