Päivitellääs taas tätä jos tämä prosessi jotain sattuu kiinnostamaan:
Eli tilannehan oli se, että kauppias lupasi, kuluttajaneuvojan otettua häneen yhteyttä, palauttaa maksamani summan tililleni kunhan lähettäisin hänelle tilinumeroni (tosi asiassa olin sen tehnyt ties kuinka monta kertaa). Lähetin tilinumeroni ja kauppias lupasi hoitaa asian.
Koska mitään ei kuitenkaan yllätys, yllätys kuulunut kuluttajaneuvoja otti kauppiaaseen uudelleen yhteyttä. Vastaus oli edellisestä vanha tuttu:
>moi!
>on viakeamaskaa mihinkänkun ei ole tilinumeroa en voi arpoa
>ihmsiten tilinumeroita ja olettaa ett tää on täänhenmilön
>tilinumero eli pyydäne ttä toimittaisitte sen minulle kiitos
>oheiseen tietoon oiheiseen sähköpostiin kiiitos.
>
>Terveisin TOmmi
www.ukinmusiikki.fi
Kuluttajaneuvojakin totesti tilanteen toivottomaksi ja neuvoi tekemään valituksen kuluttajasuojalautakuntaan, jonka aionkin seuraavaksi tehdä.
Vituttaa kyllä oikein huolella tämä täysin kohtuuttomat mittasuhteet saanut säätö, koska kyseessä oleva summa on kuitenkin suhteellisen pieni. En silti periaatteen vuoksi suostu antamaan tässä periksi. Katsotaan nyt, mitä tuo valitus poikii.
Tän kauppiaan toimintatavat on kyllä ainakin itselleni jotain täysin ennenkuulumatonta...