VAROITUS: Ukin musiikki / levykauppa.org

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TRENT
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkos kenelläkään pakkislaisella kokemuksia tästä paskapuljusta? Itse olen odotellut lähes 4 kuukautta tilaustani. Kaksi kertaa olen lähettänyt palautetta sivujen kautta, mutta vastausta en niihin saanut. Olen soittanut liikkeeseen, jolloin luvattiin, että tulossa on. Vaan eipä ole kuulunut vieläkään. Tänään lähetin mailin jossa vaadin rahojani takaisin.

Vitutuksissani vähän googletin ja löysin ihan mielekiintoisia juttuja liikkeestä. Harmi vaan ettei tullut etukäteen tutustuttua. Ikinä ei kuitenkaan suomalaisten nettikauppojen kanssa ole ollut ongelmia.

http://www.radiohelsinki.net/phorum/read.php?f=10&i=1619&t=1619

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=33104

http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=21405&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=ukin+musiikki

ÄLKÄÄ SIIS TILATKO TUOLTA MITÄÄN!

Kuule perkele olen tässä miettinyt yli 4kk samoja mietteitä :D Odottelin siis 4kk tilausta muutaman viikon välein kysyen, että onko ne levyt tulossa ja "on on". Nyt alkuviikosta kysyin ja sanoin, että maksimitoimitusaika ohi (16vk), että tuleeko levyt vai ei. Vastauksena tuli vain, että yhtä tuotteista ei ole, että valitsetko tilalle jonkun levyn ja niin tein ja sanoivat pistävänsä postiin. Odotellaanpa vielä vähän...

Taitaa se sokeus hieman toimintaa haitata.

Tilasin sieltä kerran maililla, jossa mielestäni selkeästi kerroin toimitusosoittaan, mutta koska signaturessa oli firman osoite, niin sinne hän oli paketin pari kertaa lähettänyt. Toisen kerran jälkeen kysyin, että mihin se lähetetty ja sillä se selvisi. Tulivat kuitenkin lopulta perille.

Aika heppoisin taustatiedon runttaat ihmisen 'kusettajaksi'. Vastaus: myyjä saa apua muilta ihmisiltä, mutta pystyy itse hoitamaan esim. sähköpostihommia ja muista askareita.

Sä et voi olla tosissas. Jos mä olisin tutustunut näihin "heppoisiin taustatietoihin" sattumalta niin en ikinä olisi tilannut kyseisestä liikkeestä mitään
ja olisin säästynyt kaikelta tältä vaivalta.

Tällainen ihmisten ruumiinvammoilla pilailu kuuluu ala-asteelle.
Tuskin kukaan on vittuillut kauppiaalle pelkästään sokeuden takia vaan yksinkertaisesti paskan palvelun takia. Sokeus ei edelleenkään oikeuta vittuilluun, paskaan asiakaspalveluun tai kusetukseen.

Ja minua vituttaa se, että nykymaailmassa ja varsinkin keskustelufoorumeissa viuhuu mielipidevapaus kuin mikäkin hevosraippa. Sen varjolla voit sanoa mitä tahansa kenestä tahansa, etkä joudu millään tavalla vastaamaan sanoistasi.

Minua taas vituttaa se että hyväuskoisena menin etukäteen maksamaan tilaukseni, enkä tutustunut liikkeen taustoihin etukäteen, esim. edellämainittujen keskustelufoorumeiden kautta.

Anyway, mailasin (vielä kerran) tilaamani levyn nimen (cripple bastrads - desperately insensitive) ja sain seuraavan vastauksen:

"moi!
triplediä on tilattu
jaodotellaan erää
saapuvaksi.
Valitan.

terveisin TOmmi"

Tripled? Mitä vittua? Tässä vaiheessa alan olla jo varma etten tuu kyseistä levyä ikinä saamaan.

Anyway, mailasin (vielä kerran) tilaamani levyn nimen (cripple bastrads - desperately insensitive) ja sain seuraavan vastauksen:

"moi!
triplediä on tilattu
jaodotellaan erää
saapuvaksi.
Valitan.

terveisin TOmmi"

Tripled? Mitä vittua? Tässä vaiheessa alan olla jo varma etten tuu kyseistä levyä ikinä saamaan.

:D nyt meinasi jo vähän naurattaa. Ai niin perhana, en vissiin saakaan nauraa, sehän on sokea. Asiakaspalvelu on hieno asia.

Juu, paskoja kokemuksia on mullakin kyseisestä puljusta. Tilasin erään musadvd:n noin 2 vuotta sitten ei ole jumalauta näkynyt dvd:tä eikä rahoja. Vaikka todella useaan otteeseen soitin äijälle ja lähettelin maileja joissa vaadin rahoja takaisin.

Pistää vaa ihmetyttämään, että miten tollanenkin paikka pysyy pystyssä? :eek:

Ilmeisesti siksi, kun sinä ja kaltaisesi ette tee mitään asian eteen, vaikka rahoja tai tuotetta ei kuulu. Jos itselläni olisi yli kuukauden joku vastaava ollut päällä, niin ilmottaisin kyllä välittömästi asiasta kuluttajavirastolle ja/tai poliisille.

2 vuotta? Ilmankos näitä "yrittäjiä" riittääkin.. Suomalainen kun ei tee mitään, mutta masentuu ja tilittää monta kuukautta työpaikalla kahvipöydässä.

Lainaan itseäni: olen saanut Ukin musiikista parempaa palvelua kuin monesta muusta liikkeestä. En ole varastossa töissä.
Jos jostakin liikkeestä saa huonoa palvelua, voi äänestää jaloillaan. Ilmeisesti Ukin musiikista saa myös hyvää palvelua, koska yritys on ollut pystyssä jo vuosikaudet.

Silloin ei ole enää kyse huonosta palvelusta,jos asiakas ei saa tilaamaansa tuotetta,jonka on jo maksanut,vaan rikoksesta.Ilmoittakaa nyt kaikki ihmeessä poliisille tollaisesta.Teillä on kuitenkin kaikki mailit tallessa ja tilinauhasta näkee,että maksettu on,joten varmasti saatte rahanne takaisin.Jo joku kuukauden odotusaika kuulostaa mun mielestä aika kohtuuttomalta Suomesta tilatuille tuotteille.Itse olen eri verkkokaupoista saanut aina kaikki tuotteet viikon sisällä siitä,milloin olen ne tilannut.Eikä teillä ole todellakaan mitään velvollisuutta olla koko ajan mailitse niitä tavaroita peräämässä.Se on sen kauppiaan velvollisuus toimittaa ne tilatut tuotteet kohtuullisessa ajassa.Mikäli se ei siinä onnistu,niin vaaditte rahat takaisin.Ja jos rahoja ei ala kuulumaan,niin samantien vaan ilmoitus poliisille.

Pakko avautua vielä tästä saatanan kusipäästä kun rahoja, saati sitten levyä ei ole vieläkään kuulunut. Olen ollut asian tiimoilta yhteydessä kuluttajasuojalautakuntaan kun omat soitot on kaikunu kuuroille korville ja sähköpostit ilmeisesti lentäneet suoraan roskikseen.

Kuluttajaneuvoja lähetti kauppiaalle seuraavan viestin:

"Hei, xxxxxx on tilannut ja maksanut cd-levyn 23.5.2006.
Kuitenkaan hän ei ole levyä saanut eikä myöskään maksamaansa summaa ole palautettu. Nyt pyydänkin VÄLITTÖMÄSTI palauttamaan hänelle maksamansa summan tai muussa tapauksessa seuraavaksi asia käsitellään kuluttajavalituslautakunnassa."

Johon tämä kaveri oli tänään vastannut:

"
>
>moi!
>m,iksei tää xxxx laita tilinumeroitaan meille
>
>emmevoi maskaa josei tule asianukaisia palautus pyyntöjä
>terveisin TOmmi
>"

Alkaa pikkuhiljaa vitutus nousemaan ihan uusiin ulottuvuuksiin. Olen lähettänyt tilinumeroni ainakin kahdessa eri mailissa ja muutenkin pyyntöni ovat olleet varsin asiallisia ja maltillisia, vaikka hermot on syystäkin käynyt ylikierroksilla tän jutun suhteen.

Ei kyllä yllätä yhtään, että tilinumeroa ei hänellä ole kun ei tällä tunnu olevan aavistusta edes siitä minkä levyn olen tilannut. Onkohan sillä minkäänlaista tilausrekisteriä? Tuntuu, että asiakkaille lähtee vain ne levyt mitkä sattuu hyllyssä tilaushetkellä olemaan ja muista tilauksista se on perillä vain vihaisten asiakapalautteitten perusteella...

Paitsi että äijä kiertelee ja kaartelee, niin näköjään myös keksii suoranaisia valheita. Monta kertaa on vakuutellut että levy on tilattu ja tulossa, mutta ainakin tuosta edellä lainatusta pätkästä saa sellaisen kuvan että nyt itsekin myöntää, ettei levyä ole eikä tule.

Noh joka tapauksessa tilinumero on taas kerran lähetetty. Katsotaan mitä tapahtuu...

Onpas suhteellisen fiksu äijä.:arvi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun tässä tredissä kovasti morkataan yhtä kauppaa, niin voisin mainita yhden, joka on ainakin mulle toiminut loistavasti. Platta.net. Samoin Kane records, mutta sillä ei vieläkään ole mahdollisuutta maksaa suoraan verkkopankin kautta. Valikoima sen sijaan on varmasti Suomen laajin? Kyllä, on niitä muitakin ja tilaamalla ulkomailta saa varmasti kaiken maailmassa ikinä julkaistun musiikin....

"moi!
kiitos ja seon mull eihan sama vaikka kuinka monta kertaa oelt enne
laittanut

kun nyt sen saatiin
ja hoidetan homma kuntoon kiiots"

Tämä siis ystävällisenä vastauksena siihen kun lähetin hänelle tilinumeroni ja mainitsin tämän olevan jo ainakin kolmas kerta :). Vielä ei näy tilillä mitään mutta katsotaan josko ne sieltä tulisi.

Minkälaista kokemusta porukalla on CDON.COMista? Kaveri tilas 2 leffaa, joista molemmat laskutettiin mutta toista ei tullut. Kun mitään ei kuulunut 2 viikkoon, kaveri tiedusteli sähköpostitse puuttuvaa elokuvaa. Vastaus oli että ko. leffa oli myyty loppuun ja niitä ei enää puljuun tilata lisää. Kumma kun eivät huomioineet moista seikkaa laskutuksessa. Mukisematta kyllä palauttivat rahat kun sitä pyysi. Eivät tosin tarjonneet itse moista vaihtoehtoa vastauksessaan.

Minkälaista kokemusta porukalla on CDON.COMista?

CDON.COMista on tullut aina kaikki levyt mitkä olen tilannut ja vieläpä ihan suht nopeasti. Ei siis mitään negatiivista sanottavaa ko. puljusta.

CDON.COMista on tullut aina kaikki levyt mitkä olen tilannut ja vieläpä ihan suht nopeasti. Ei siis mitään negatiivista sanottavaa ko. puljusta.

Jep, sama täällä.

Hyvin on homma toiminut ja tavarat tulleet nopeasti, kun olen tilannut CDON.COMista, vaikka yleensä tilailen tuolta vähän harvinaisempia levyjä, joita ei täältä levykaupoista suoraan löydy. Ainoastaan yksi levy on jäänyt tulematta, kun oli vissiin liian harvinainen, ettei heilläkään ollut toimittaa.

Tuo Ukin Musiikki on ihan hazardi mesta. Toisella foorumilla oli julkaistu sen äijän kirjoittamia sähköposteja, ja ne on juurikin sitä luokkaa mitä joku sokea kirjoittelee.

CDON:ista itse tilailen levyjä. Pari levyä on jäänyt tulematta, eli vissiin joku just ehtinyt mua ennen. Tosin ei niitä onneksi multa laskutettukaan. Silloin tällöin osa levyistä tuppaa jäämään jälkitilaukseen, eli 8 levyn tilaus saattaa tulla 2 tai 3 erässä.

Keravalle vain hakemaan rahat.

Musatori Kerava
Aleksis Kiven tie 3
(ALEKSINTORI)
avoinna:
ma-pe 9-17
la 10-14
tervetuloa!

:offtopic: Jaahas..en kyllä yhtään ihmettele jos on astetta hämärämpi pulju. Jostain syystä kaikki vähän enemmän tai vähemmän laitapolkuja kulkevat firmat pakkautuvat täällä just Aleksintorille. Vähän väliä joku firma tekee siellä konkurssin ja perään perustetaan aina uusi. :rolleyes:

Tuo Ukin Musiikki on ihan hazardi mesta. Toisella foorumilla oli julkaistu sen äijän kirjoittamia sähköposteja, ja ne on juurikin sitä luokkaa mitä joku sokea kirjoittelee.

No mun mielestä johonkin typoihin tarttuminen nyt on ihan naurettavaa. On tosiaan kyseessä sokea. Posteista nyt kuitenkin saa selvän. Toimintaa sinällään ei voi puolustella millään tavalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom