VAROITUS: Ukin musiikki / levykauppa.org

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TRENT
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Onkos kenelläkään pakkislaisella kokemuksia tästä paskapuljusta? Itse olen odotellut lähes 4 kuukautta tilaustani. Kaksi kertaa olen lähettänyt palautetta sivujen kautta, mutta vastausta en niihin saanut. Olen soittanut liikkeeseen, jolloin luvattiin, että tulossa on. Vaan eipä ole kuulunut vieläkään. Tänään lähetin mailin jossa vaadin rahojani takaisin.

Vitutuksissani vähän googletin ja löysin ihan mielekiintoisia juttuja liikkeestä. Harmi vaan ettei tullut etukäteen tutustuttua. Ikinä ei kuitenkaan suomalaisten nettikauppojen kanssa ole ollut ongelmia.

http://www.radiohelsinki.net/phorum/read.php?f=10&i=1619&t=1619

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=33104

http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=21405&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=ukin+musiikki

ÄLKÄÄ SIIS TILATKO TUOLTA MITÄÄN!

WTF???!!

30-vuotias Tommi Raitio on ensimmäinen täysin sokea musiikkikaupan pyörittäjä. Hän on ollut syntymästään asti sokea, mutta musiikin kanssa tekemisissä koko ikänsä, joten asiantuntemusta hänellä riittää.

Ei sais nauraa, mutta sinne vain ostamaan karsee mälli levyjä myymälään ja sanoo "juu, 500€ seteli on".

Mike sanoi:
Keravalle vain hakemaan rahat.

Jos asuisin siinä lähellä niin olisin jo käynyt. Ihmettelen, että miten tommonen puoti voi pysyä pystyssä. Summa ei mikään järin suuri ole joten enemmän tämä on näitä periaatekysymyksiä. Rahani tuun saamaan takasin tavalla tai toisella, siitä olen varma.

Ei sais nauraa, mutta sinne vain ostamaan karsee mälli levyjä myymälään ja sanoo "juu, 500€ seteli on".

Niinpä :D

Eipä se kovin ihme ole jos ei maileihin vastaa. Tai jos vastaa, niin se varmaan arpoo että mitähän mailissa lukee ja vastaus on tyyliin:

TRENT - "Anteeksi, mutta tein tilauksen(Waspin live dvd) kaksi kuukautta sitten, eikä pakettia ole tullut, palautatko rahani?"

Tommi - "Valitettavasti Roy Orbison ei tee enää uusia levyjä, koska on kuollut, mutta voin toimittaa tilalle Viikatteen uusimman levyn joka julkaistaan 2009."

Tilasin noin 1,5 vuotta sitten slayerin ja in flamesin hupparit postiennakolla oli vielä aidot mercandiset ja hinta 35€ muualla 65€.Toimitus kesti 2kk.Ihmettilin kun tilauksia ei kuulu ja lähetin s-postia.Äijä sanoi että bändi kamat tulee saksasta nuclear blastin kautta ja tilaus on sen takia myöhässä.Lupasi toimittaa tuotteet ilman postikuluja.
Tuotteet tuli postiin ja oli sellaiset kun pitikin .Toimitus aika tosin oli se 2kk

Tilasin 2kpl The Black Dahlia Murderin levyjä ja paidan, lähinnä levyjen hintojen takia, n. 10€ kipale. Levyt tuli parin viikon sisällä mutta paitaa on nyt odoteltu puolisen vuotta.. Oon lähettäny mailia sinnepäin ja on vastattukin ja sanottu että kestää ulkomaantilauksen takia.. tällä viikolla taas kerran kyselin paitaa ja Raition Tomppa lupas tutkia varastoa..

Tommi - "Valitettavasti Roy Orbison ei tee enää uusia levyjä, koska on kuollut, mutta voin toimittaa tilalle Viikatteen uusimman levyn joka julkaistaan 2009."
WTF???!!
:rolleyes: Sokeudelle ei ole paljon tehtävissä, mutta oman typeryytensä voi peittää helposti pitämällä tuollaiset mölyt mahassaan.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: olen saanut Ukin musiikista parempaa palvelua kuin monesta muusta paikasta.

:rolleyes: Sokeudelle ei ole paljon tehtävissä, mutta oman typeryytensä voi peittää helposti pitämällä tuollaiset mölyt mahassaan.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: olen saanut Ukin musiikista parempaa palvelua kuin monesta muusta paikasta.
Niin, kumpihan se on typerämpi? Ihmisiä surutta kusettava kauppias vai se joka vähän pilailee? Ettet vain olisi itse siellä varastossa duunissa kun noin kimpaannuit.

Tuo jätkä pystyy tasan tarkkaan tekemään kaupalleen yhtäpaljon kuin kuka muukin kauppias, tässä tapauksessa lopettaisi tuon pelleilyn ja pistäisi luukut kii.

Mua itseä vituttaa suunnattomasti kusettajat, mutta nyt huomasin, että ihmiset jotka puolustaa noita, vituttaa vielä enemmän.

Taidat olla yksi harvoista valitettavasti...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Sokeus on vissiin tabu sitten? Mua kyllä naurattaa vähän jo ajatus sokeasta kauppiaasta.

niin ja paskankos väliä sillä vaikka ois kädetön ja jalaton, ei se oikeuta silti antamaan paskaa asiakaspalvelua.

No niin. Vähän päivitystä tilanteeseen.

Kahden palautteen, yhden puhelinsoiton ja mailin jälkeen sain seuraavan vastauksen:

"jaaahas no mitäs oelt itlannut
voisko siitä saada jotain tietoa
niin ruvetaan selvittää missä oikein mennään.

Terveisin Tommi levykauppa.org"

Hauskinta tässä on, että ilmaisin mailissani (ja kaikissa muissakin yhteydenotoissa) kyllä varsin selvästi mitä olen tilannut. Vaikka olisikin sokea, niin ei nyt näin pihalla sais sentään olla...

EDIT: Niin ja laitoinhan mä siihen mailiin vielä varmuuden vuoksi koko tilausvahvistuksenkin.

"jaaahas no mitäs oelt itlannut
voisko siitä saada jotain tietoa
niin ruvetaan selvittää missä oikein mennään.

Terveisin Tommi levykauppa.org"

:D:D Ei saisi nauraa. :D Mutta hyvin löytyy sisua äijältä. :)

Kai tuolla joku assari on kaupalla? Vai voisiko joku selittää miten sokea voi millään maailman ilveellä selvitä yritystoiminnasta yksin? Miten se saa oikean levyn pakettiin jos ylipäätänsä saa? Miten se lajittelee levy-yhtiöltä tulevat levyt kun niissä ei varmasti ole mitään kokokuviotunnistetta?

Kai tuolla joku assari on kaupalla? Vai voisiko joku selittää miten sokea voi millään maailman ilveellä selvitä yritystoiminnasta yksin? Miten se saa oikean levyn pakettiin jos ylipäätänsä saa? Miten se lajittelee levy-yhtiöltä tulevat levyt kun niissä ei varmasti ole mitään kokokuviotunnistetta?
Aika heppoisin taustatiedon runttaat ihmisen 'kusettajaksi'. Vastaus: myyjä saa apua muilta ihmisiltä, mutta pystyy itse hoitamaan esim. sähköpostihommia ja muista askareita.

Ettet vain olisi itse siellä varastossa duunissa kun noin kimpaannuit.
Lainaan itseäni: olen saanut Ukin musiikista parempaa palvelua kuin monesta muusta liikkeestä. En ole varastossa töissä.

Jos jostakin liikkeestä saa huonoa palvelua, voi äänestää jaloillaan. Ilmeisesti Ukin musiikista saa myös hyvää palvelua, koska yritys on ollut pystyssä jo vuosikaudet.

Tällainen ihmisten ruumiinvammoilla pilailu kuuluu ala-asteelle.

Mua itseä vituttaa suunnattomasti kusettajat, mutta nyt huomasin, että ihmiset jotka puolustaa noita, vituttaa vielä enemmän.
Ja minua vituttaa se, että nykymaailmassa ja varsinkin keskustelufoorumeissa viuhuu mielipidevapaus kuin mikäkin hevosraippa. Sen varjolla voit sanoa mitä tahansa kenestä tahansa, etkä joudu millään tavalla vastaamaan sanoistasi. Armoton-elokuvassa huoralta viillettiin kasvot tuollaisten höpöpuheiden takia.

Sokeus on vissiin tabu sitten?
Väitinkö sillä tavalla? Ei sähköpaimeneen tarvitse kusta vain sen takia, että voit tehdä niin. Arvostelu kohdistettiin nyt henkilöön itseensä, ei hänen toimintatapoihinsa. Jätetään henkilökohtaisuuksiin takertuminen Mattiesko Hytöselle ja muille pelleille.

Kai sä nyt tajuat että jos ei pahansuopaisesti virnuilla, niin mitään pahaa ei ole tapahtunut? Ja minä en ainakaan tuolle äijän sokeudelle nauranut, vaan sille että se tosiaan pyörittää tuon ikävän vammansa kanssa verkkokauppaa. Johan on helvetti, mitä sanoisit leuanvetokisoihin osallistuvasta miehestä, jolta puuttuu molemmat kädet?

Ja minua vituttaa se, että keskustelufoorumeissa viuhuu mielipidevapaus kuin mikäkin hevosraippa. Sen varjolla voit sanoa mitä tahansa kenestä tahansa, etkä joudu millään tavalla vastaamaan sanoistasi.

Mielipidevapaus on hyvä asia, sanot sinä siihen mitä tahansa.
Armoton-elokuvassa huoralta viillettiin kasvot tuollaisten höpöpuheiden takia.

Voi vittu sun kans. :D :david:

Miulla on lukuisia ystäviä jotka ovat saaneet tuolta joko huonoa tahi sitten olematonta palvelua.Ja lisä keskustelua löytyy muunmuassa dvd-plazan foorumilta ja paljon...
Sokeudelle ei mitään voi mutta senverran pitäisi löytyä itsekritiikkiä ettei ala sellaiseen hommaan mitä ei pysty kunnolla hoitamaan.

Ja jos puhutaan ala-aste tason puheista niin seuraava lause on juuri sitä:

Armoton-elokuvassa huoralta viillettiin kasvot tuollaisten höpöpuheiden takia.

Siis tuo äijähän on todellakin kusettanut aikasta montaa ihmistä. Mielestäni moinen ansaitsee nimenomaan helvetinmoisen herjauksen osakseen.

Haha, toi ukin musiikin tyyppi on ihan pihalla.

Tällä kertaa hän on sokea ? viimeksi väitettiin olevan muuta, ei siis sokea kuitenkaan. Pulju on täyttä paskaa.

nm. kokemusta on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom