Varkaudet salilla

Originally posted by Tziisus
Multa on puhallettu salin edestä 1fillari ja toisesta pyörästä eturengas...Niin ja yks kultainen ranneketju:curs:

Kuka jättää ranneketjun salin eteen? Hohoo...

Tuntuu hullulta että löytyy saleja joissa ei olisi lukollisia kaappeja, ja vielä hullummalta että niitä ei käytettäisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tikari

...Noh, tulinkin aika pian takaisin, ja mitäs minun silmäni näkevätkään ! Yksi emäntä sovittaa farkkujani eteensä !!! :curs: Että mahtuisikohan ! (Ja farkut oli takuuvarmasti repussa josta se oli ne kaivanut esille, luuli ilmeisesti että mulla kestää suihkussa kauemmin !)...
:offtopic:
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tuntuu ainakin siltä, että naisten vaatteet kelpaavat paremmin; ts. pukuhuoneesta, pyykkituvasta, kuivaushuoneesta, tms. lähtee naaraiden kuteet kävelemään helpommin..?

Juu, ja sitä ei itseltä ole sentään tullut pöllittyä mitään.. Kerran tai kaksi olen käyttänyt toisten salille unohtamia sampoita/geeliä.. Nolottaa.:kuola:

Tässä suhteess firman oma sali rulettaa :) Ikinä ei ole mitään pöllitty ja jätän aina kaikki kamat naulakkoon roikkumaan. Lompakko, avaimet, känny, reppu; kaikki jää aina pukuhuoneeseen ja ei huolestuta yhtään. Kertahan se olis ensimmäinenkin, jos joku kerta kamat häviäis (*koputtaa puuta*)... Toisaalta sählyvuorolla (yleinen halli) otan aina kaikki kamat kentän viereen :rolleyes:

Itsekin treenailen firman salilla sinne jätän aina sormukset sun muut hyllyn päälle. Eipä tarvii pelkää et joku tästä porukasta niitä pöllisi kun taatusti jää kiinni. Sen verran on suppee tuo jenggi ketä salilla käy. Ongelma meillä on että työhuoneista katoaa tavaraa. Pari jannua jäänyt kiinni täysin ulkopuolisia, mutta tullaan puku päällä firmaan sisään niin ei niitä kukaan epäile. Varsinkin kun meillä käy talossa 100-200 vierasta päivittäin.
sitten vaan kannettavat sun muut kassiin. Vuoden aikana 5 konetta kadonnut työhuoneista. Sali on onneksi tunnistimella avattavan oven takana niin kaikki käynnit kirjautuu.

Re: Re: Varkaudet salilla

Originally posted by edelbrock
Etkö ole koskaan ihmetellyt, miksi isot possut aina kantaa sitä treenikassia salin puolella? :D

Sinne mahtuu kivasti tavaraa :D

Koskaan ei oo mitään salilta hävinnyt. Oon kai niin pelottava ilmestys :)

joku V.....n kleptomaani pölli salilta mun talvikengät, oli aika kusinen paikka lähtä hikisissä treenikegissä himaan, pihalla oli sillon joku 25 -30 pakkasen puolella en muista muutaku ,että varpaita paleli niin prkl eesti .
:itku:

Käyn työpaikan salilla ja kuukausi takaperin jätin vahingossa viisi 2€ kolikkoa pukuhuoneen penkille pinoon kaappini eteen. Huomasin tämän tosin vasta kaksi päivää myöhemmin kun seuraavan kerran salille kerkesin. Pukuhuonetta käyttää kuitenkin 30-40 ihmistä päivittäin. Tuskin tarvii siis tavaroistaan stressata. :kippis1:

Salilta, jossa treenaan on kadonnut n. vuoden aikana kokonainen sarja pieniä käsipainoja. En nyt tarkkaan muista oliko se sarja kokonaisena 1-10kg vai 3-9kg, mutta joka tapauksessa kaikki on hävinny. Pukuhuoneeseen jätän treenin ajaksi korkeintaan kengät, joita tuskin kukaan haluaa viedä.. :)

Originally posted by Narutumppu
:offtopic:
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tuntuu ainakin siltä, että naisten vaatteet kelpaavat paremmin; ts. pukuhuoneesta, pyykkituvasta, kuivaushuoneesta, tms. lähtee naaraiden kuteet kävelemään helpommin..?

Juu, ja sitä ei itseltä ole sentään tullut pöllittyä mitään.. Kerran tai kaksi olen käyttänyt toisten salille unohtamia sampoita/geeliä.. Nolottaa.:kuola:

ex-tyttöystävältä vietiin pukuhuoneesta rintsikat, sillä aikaa kun se oli suihkussa.

Meillä on pukkarissa lukolliset kaapit! EI maksa mitään.

En ainakaan vielä ole kuullut, että joltain olisi mitään hävinnyt. Vaikka "aika moni" jättää kamat penkille, kun menee suihkuun, vessaan tjsp, vaikka lukollinen kaappikin on vieressä!

Ite en jätä mitään pukukoppiin vaikka kävisinkin suihkussa!Kaikki menee aina lukkojen taakse!

Originally posted by wbb
Pukuhuoneeseen jätän treenin ajaksi korkeintaan kengät, joita tuskin kukaan haluaa viedä.. :)
Multa lähti joskus Kisahallilta lenkkarit jonkun matkaan(ainoat tavarat mitä en ottanut pukkarista mukaan). Tosin vahinko ei ollut suuri, sillä olin samana päivänä saanut uudet lenkkarit, mutten ollut ehtinyt laittaa niihin nauhoja, joten lähdin skisi reeneihin niillä vanhoilla. Tätä voi kai kutsua kierrätykseksi.

Meillä on talonyhtiössä karun mainio sali. vituttaa vaan kun sieltäkin on pöllitty käsipainoja useita pareja. Minä ainakin arvostan sitä ilmasta punttista mikä meillä on ja pistää niin vihaksi ne liimanhaistajat jotka pöllii sieltä tavaraa.:curs:

Meidän salilta häviää aina 1,25kg painot. Pöllitty niin monta kertaa ettei uusia enää hankita. Vähän vituttaa jos haluaisi ykköstä kokeilla vaíkka penkissä niin aina 5 kilon harppaus. :(

sen minä haluan nähdä kun joku varastaa 2x 30kg kässärit.. =) aika sissi saa olla jos kassiinsa ne sulloo ja kotiinsa asti kantaa.

Lämmittimet on lähteny jonkun matkaan kerran, ei ole tosin sen jälkeen salilla näkynyt yhtään tyyppiä jolla olisi samanlaiset lämmittimet. Vasta viime viikolla salilta hävisi kuulemma kello, ja muutenkin valitettavan usein kamaa lähtee toisten matkaan. Kaikki arvokama kyllä kannattaisi laittaa lukkojen taaksa, mutta isoilla saleilla kulkee niin paljon vaikka minkälaista hiihtäjää, että väkisin varkaita sinne eksyy. Pienemmillä saleilla harvoin on mitaan varkausongelmia.

entisen kotikunnan salilta joku vei 8 kilosta 18 kiloon kaikki käsipainot..... oli varmaan niin onneton kynäniska ku tarvi noin pieniä käsipainoja..... no vituttaa vaan aloittelijoiden kannalta ku ne puuttuu sieltä edelleen... jos sais sen varkaan kiinni ni vois :lol2: ja sit :curs: ja sit:evil: ....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom