Varkaudet salilla

Ikä
37
onko teillä kokemuksia tästä asiasta?

itseltäni ei ole mitään varastettu, mut kuulemma saliltani on jotain kännyköitä hävinny.. nykyään en jätä pukukoppiin mitään arvoesineitä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Multa vietiin lukollinen maastofillari salin pihalta keskellä kirkasta päivää. Rupes kieltämättä pikkasen jurppimaan kävelymatka kovan reenin jälkeen... Ja jollekkin oli kelvannut myös mun hien erittämä pipo+hanskat-setti. Toivottavasti meni tarpeeseen.

Tällaista ketjua lukiessa kiittää onneaan, että meidän salilla on lukolliset pukukaapit(joissa tosin on 50 sentin pantti).

Koskaan en jätä mitään pukuhuoneeseen. Paitsi yhellä salilla, jossa on lukolliset kaapit.

Tunnustaako joku, että olisi joskus varastanut jotain salilta? :D

Originally posted by d33-b0
Ja jollekkin oli kelvannut myös mun hien erittämä pipo+hanskat-setti. Toivottavasti meni tarpeeseen.

Heh. Multa oli pienenä käännetty jostain mäkkärin pallomerestä(siis kengät jätetään ulkopuolelle) kumpparit.:confused:

Meidän salilta häviää hyvään tahtiin levypainoja. On sieltä kuulemma yritett viedä tankokin ikkunan kautta, mutta vaksi sai rysän päältä kiinni.

Joku sankari oli pöllinyt 6 kg käsipainot salilta eilen. Vitutti huolella kun olisin tarvinnut(en hauiskääntöön). Hyvä juttu on se, että lukolliset kaapit löytyy:thumbs:

Kuka vie salille mitään arvokasta? Mulla on yleensä vain avaimet mukana ja nekin kulkevat housujen taskussa. Näkisittepä meidän salin Joensuussa... Niin rikollisen näköistä porukkaa, ettei MITÄÄN uskalla jättää pukkariin.

Mulla on jäänyt salille kaapin oveen kolme munalukkoa. Tottakai halvinta mallia, kun ne häviää sieltä aivan varmasti. Kerran laitoin vahingon kiertämään kun joltain oli jäänyt se toiseksi halvin lukko kaapin oveen roikkumaan. Olen pahoillani...

Minulta nyysittiin kerran Addun treenikassi pukuhuoneesta.
Kaikki "arvokamat", dösäkortit, avaimet ym.. oli pinkattu siististi
penkille! No kassi meni varmaan tarpeeseen.

Vähän tietysti ryydytti mennä muovikassin kanssa himaan...

Multa meinattiin viedä kerran farkut kun olin suihkussa. Salilla vääntäessä reppu ja koko vaatearsenaali kenkiä lukuunottamatta on lukollisessa kaapissa. Reenin jälkeen keräsin kaikki kamat reppuun ja jätin sen penkille. Hipsin suihkuun. Shampoo oli jäänyt kotiin, joten suihkuttelin muuten vain puhtaaksi kun en viittiny vetää hikiseen nahkaan puhtaita kuivia vaatteita.
Noh, tulinkin aika pian takaisin, ja mitäs minun silmäni näkevätkään ! Yksi emäntä sovittaa farkkujani eteensä !!! :curs: Että mahtuisikohan ! (Ja farkut oli takuuvarmasti repussa josta se oli ne kaivanut esille, luuli ilmeisesti että mulla kestää suihkussa kauemmin !) Lähti aika vikkelästi paikalta, kun karjaisin "mitä v*ttua!" (jos mun pientä ääntä voi karjaisuksi sanoa:rolleyes: ).
Enkä voinut pelkässä pyyhkeessä pinkaista salinpuolelle leipomaan turpaan sitä :curs: . Pääsi kerpele kuin koira veräjästä.
Olisipa ollut kenkkua lähteä hikisissä salihousuissa parinasteen pakkasessa talsimaan kotiin, kun ukkokin oli jossain ettei sitäkään olisi saanut soitettua tuomaan toisia farkkuja tilalle.
Siitä lähtien oon aina laittanut kaikki kamat takaisin kaappiin lukkojen taakse suihkussa käydessäni. Kertavaroitus opetti !

Originally posted by hash pipe
Koskaan en jätä mitään pukuhuoneeseen. Paitsi yhellä salilla, jossa on lukolliset kaapit.

Tunnustaako joku, että olisi joskus varastanut jotain salilta? :D

vieläki hävettää .. :(
yhen paskapaperirullan...
mut se tuli tarpeeseen seuraavana aamuna...

Atleettiklubilta pöllii joku epatto käsipainoja. Ensin vei kymmenkiloiset ja ilmeisesti on tullut hyvin habaa kun keväällä lähti kolmekymppiset kävelemään.

Sivukommenttina paikan muutkin käsipainot on menneet pudottelusta sellaiseen kuntoon että oli pakko vaihtaa salia. Muutaman kuukauden huomauttelulla ei ollut vaikutusta korjausnopeuteen. Vähän häiritsee keskittymistä penkatessa miettiä, että putoaako reilu parikytkiloinen mötikkä hanttelin päästä keskelle otsalohkoa.

Tämä nainen kuuluu niihin, jotka roudaa kaikki kamat aina salin /hallin puolelle. Treenikassia ja päällystakkia myöten. Ikinä en ole mitään pukuhuoneeseen jättänyt, enkä jätä! :D
Tuntuu toisinaan, että sitä kassia saa olla vahtimassa siellä hallin puolellakin...:curs: Tekis muuten hyvää saada joskus joku idiootti kiinni itseteossa, ja antaa kuulua siihen tyyliin, että ei varmaan tyyppiä haluttais enään pahimmissa painajaisissakaan palata samalle salille/hallille meikäläisen kanssa! :evil: :D

Meidän salilla oli viime talvena joku spede menny pokkana pukuhuoneeseen ja pölli sieltä jonkun lompsan. Onneks tiskin takana seisoskellut tyttö huomas tapahtuneen ja hälytti reenaamassa olleen poliisimiehen hätiin joka sitten otti äijän kiinni ja toimitti putkaan.

Ite laitan avaimet, lompsan ja puhelimen salikassiin ja otan ne mukaan salin puolelle. Vaatteet jätän huoletta pukkariin, jos joku tosiaan ne kehtaa pölliä, niin on sitten todellisesta tarpeesta kyse.

Yhdeltä kaverilta oli varastettu kommunikaattori salin puolella. En tosin tiedä miten näkyvästi oli ollut esillä. Toinen taas kertoi, että pukuhuoneesta oli kadonneet merkkisortsit. Itse vien kyllä arvoesineet laukussa salin puolelle ja pukuhuoneessakin olen nykyään ruvennut pistämään kaappia lukkoon. Sikäli kumma kun sali on kuitenkin hintavanpuoleinen ja lähinnä vakiporukan käytössä eikä luulisi kaikenmaailman hampuusien noin vain rontostelevan sisään. Kaipa se pieni kleptomaani voi asua kenessä vain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom