Varkaat salilla, käsittämätöntä röyhkeyttä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Artelo
  • Aloitettu Aloitettu
Auto nyt on kaikkein huonoin paikka jättää arvotavarat. Jos joku iskee lasin sisään ja vie lompsan, kännykän ja muut, niin ei edes vakuutus korvaa. Ihmiset luulee auton olevan jotenkin hyvä ja turvallinen paikka säilyttää vaikka mitä, mutta ei kannattaisi.

Ei luulisi olevan kovin rankkaa ottaa jotain pientä kassia mukaan, jossa saa pidettyä salilla arvotavarat ja vaikka juomapullon mukanaan. Eikä tarttis niitä remmejä ja muita kamoja levittää joka paikkaan, kun pysyvät siistisi kasassa (toim.huom. ne tavarat eivät haittaa minua, mutta noin esimerkkinä).

Itse olen epäileväisin eetu mitä maan päältä löytyy. Ei tulisi mieleenikään jättää puhelinta, avaimia ja/tai lompsaa jonnekin takin/housun taskuun treenin ajaksi! En jättäisi edes suihkun ajaksi (ei tarvi onneksi salilla käydä suihkussa, kun asuu niin lähellä). Nykyään ihan tavallisetkin ihmiset ovat tilaisuuden tullen varkaita, ei siis tarvi olla mikään taparikollinen, narkki tms.

Ei se "auto ole kaikkein huonoin paikka jättää arvotavarat" kun nyt niitä ei siihen kojetaululle, vaihdekepin viereen tai penkille jätä. Hanskalokeroon tai penkin alle kamat niin turvassa on suht hyvin, hyvin harvoin noita laseja rikotaan salin pihalla tai missään muuallakaan yleisellä paikalla! Paikkakunnalla jossa treenaan niin pikku sali ja aina on kamat säilynyt naulakossa, posa toki autossa penkin alla (: enkä ole varkauksista kuullut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitä lompakkoa en edelleenkään salille raahaa, se on vain aika urpoa.

Öö,mitäs urpoa siinä on,jos lompakon ottaa mukaan? Ei se nyt hirveästi paina kännykän ja avainten lisäksi salikassin sivutaskussa.Itse pidän salikorttia lompakossa,enkä jaksa sitä sieltä autossa kaivaa joka kerta pois,että voisin sitten jättää lompakon autoon vaille valvontaa.

Täälläpäin on lähteny uimahallin saunasta kiviä (useampaan otteeseen).. et kyl kaikki kelpaa, mikä ei oo pultattu kii...

Ite en jätä mitään kyl vietäväks, kerran unohtu sheikkeri suihkutilaan tms, ja sitä ei löytätavaroista löytynyt.. ei onneks kovin suuri menetys =)

Jätin vahingossa Mayorsille vetoremmit, joihin oli kirjoitettu mun etunimi. Seuraavalla kerralla kävin läpi kaikki lootat ja kysyin niistä henkilökunnaltakin, mutta eipä löytynyt. Toivottavasti menivät tarpeeseen. Eipä noi kalliit olleet, mutta ihan periaatteesta ärsyttää tommoinen lokkeilu.

Just tänään sain ite ilmottaa salin henkilökunnalle että taljalaitteista on osasta pöllitty tikut pakoista..kuulemma joskus aikana ennen valvontakameroita oli levypainot käyty hakemassa viikonlopun aikana myöskin.

Oon säilyttäny salikamojani useita vuosia salilla ympärivuorokautisesti omalla vastuulla lukottomasti, kunnes joku nilkki pölli meikäläisen kengät ja housut. Siihen loppu luotto salikansaan. Nykyään laitan reenin ajaks kamat lukolliseen kaappiin. Tosin avain löytyy kengästä...

Kait sä ymmärrät,että ne salivaatteet kenkiä lukuunottamatta tulee pestä jumpan jälkeen ennen seuraavaa harjoituskertaa?

Aikaisemmalta salilta, missä treenasin, joku oli pöllinyt magneettisia pieniä lisäpainoja. Varmaan tuli jollekkin tarpeeseen. Samalle salille jätin kerran vyön vahingossa lähtiessäni, olin melko varma, että en näe sitä vyötä enään, mutta siellä se oli vielä kuukauden päästä kun tulin lomalta takaisin. Kyseessä oli kuitenkin Kemi, ja salilla pyöri kaiken väristä ja kaikenlaista porukkaa.

Nykyiseltä salilta tuntuu lähtevän naisten pukkarista tavaraa vorojen mukaan, vähän väliä saa lukea salin facebook-sivulta. Miesten pukkarissa on käsittääkseni vielä ainakin saanut rauhassa tavarat olla.

Miksi vakuutus ei korvaisi? Itellä ainakin on osakasko, jossa taitaa olla 800 euroon asti korvaus irtaimistolle.

E: Voi olla myös kotivakuutus mikä tuon korvaa. Jostain omista vakuutuksistani tuon kuitenkin olen lukenut.
E2: Irtaimiston raja taitaakin olla n. 20000 e kun kotivakuutuksestahan ne korvattas.

Onko sun autoon jätetty lompakko irtaimistoa? Voi toki olla, että joku vakuutus tuonkin korvaa, mutta pelkkä liikennevakuutus ei ainakaan. Ei tietenkään joka paikassa ja kaikkialla auton laseja isketä sisään, mutta niinkin voi käydä joissain. Enkä ymmärrä, miksi sitten jotkut ottavat autosta lähtiessään soittimen/etupaneelin mukaansa, jos se on niin hemmetin hyvä säilytyspaikka.

Kuten sanottua, miksi lompakko salikassissa painaa paljon enemmän kuin avaimet/kännykkä, jota kyllä jaksetaan raahata mukaan joka paikkaan? Itsellä nyt harvemmin on lompsa mukana, kun kotoa kävellen tulen, mutta joskus on kun tulen esim. suoraan töistä. No, jokainen toki säilyttää tavaroitaan missä lystää, mutta turha sitten on itkeä, jos ne lähtevät pitkäkyntisten matkaan, kun itse on melkein tarjottimelle jättänyt.

Vorssalaiset vohki viiskymppisen, vääryydellä veivät, vitun fatipäät.

Niinpä, mietippä minkä takia Suomen aakkosissa on F kirjain? No tietysti siksi ett Vorssalaiset voi sanoa pesuffati.

Mutta joo, jos asiassa pysytään nin ihan liian usein tulee jätettyä yhtä ja toista arvokasta salin pukkariin vartioimatta. Sama duunissa. Ehkä sitä liikaa luottaa että perussuomijuntti on rehellinen...ei taida olla.

Puhtaat kalsarit on kerran hävinny.

Se nyt iso menetys oo mutta, noi hilfingerin kalsarit nyt maksaa vittumaisesti.

Sama, tosin ei ollu mitkään hilfigerit vaan jotku perus black horset tms. Asia lähinnä huvitti, jollain oli pakko olla todella kova tarve. Sen jälkeen oon kyllä aina laittanu kaapittomilla saleilla vähänkään perus yksväristä näyttävämmät vaatteet, esim merkkihupparit kassiin mukaan treenin ajaksi.

Ei ole mitään hävinnyt koskaan. Kerran oli lompakko tippunut pukkarin lattialle, niin joku avulias aatu oli sen napannut ja lähtenyt viemään poliisiasemalle. Puolessa välissä matkaa tajusi vilkaista henkkarit ja numerotiedustelusta kaivoi numeron ja soitti. Olin edelleen salilla ja pyysin tuomaan lompakin takaisin. Ei tajunnut samantien jättää siihen salin respaan sitä.

Kerran pyyhe hävisi, puhuin siitä salinvetäjän kanssa ja päädyttiin siihen lopputulokseen, että se oli vahinko. Kuka nyt toisen miehen pyyhettää pöllii, jäi vain vähän omalaatuinen tunne - No ei siinä mitään pyyhin itseni suihkun jälkeen ties kuinka monella paperipyyhkeellä.

Ei ole mitään hävinnyt koskaan. Kerran oli lompakko tippunut pukkarin lattialle, niin joku avulias aatu oli sen napannut ja lähtenyt viemään poliisiasemalle. Puolessa välissä matkaa tajusi vilkaista henkkarit ja numerotiedustelusta kaivoi numeron ja soitti. Olin edelleen salilla ja pyysin tuomaan lompakin takaisin. Ei tajunnut samantien jättää siihen salin respaan sitä.

Tai sitten omatunto heräs puolessa välissä matkaa:wtf:

Kerran kävin eräällä vanhainkodin salilla (vanhainkodin yhteydessä oleva sali jonne muutkin kun ko vanhemmat ihmiset saavat mennä), ja multa vietiin juuri pakasta vedetyt tennarit.

Lukollisessa kaapissa tulee aina kännykät,lompakot ja avaimet säilytettyä. Lukon avain kulkee hyvin mukana kengännauhoihin pujotettuna.

Meidän salille asennettiin kamerat sen jälkeen kun taljoista katosi tappeja ja muutama kahva.

Lukollisessa kaapissa tulee aina kännykät,lompakot ja avaimet säilytettyä. Lukon avain kulkee hyvin mukana kengännauhoihin pujotettuna.

Meidän salille asennettiin kamerat sen jälkeen kun taljoista katosi tappeja ja muutama kahva.
Kuka viittii viedä jotain taljan tappeja? Mikä siinä voi olla motivaattorina, jos ei silkka tyhmyys? Kun koditon reputtaa kaupasta pitsaa, niin siinä on motivaattorina nälkä ja kuoleman siirtäminen.

Multa on pöllitty seuraavia asioita salilta:
-ulkokengät, onneksi mulla oli normi aerobictossut mukana ettei tarvinnut köpötellä kotiin spinningkengissä, joissa on se möykky pohjassa.
-vetoremmit
-märkä pyyhe, tämä pisti vituttamaan. Sain kuitenkin tyydytystä siitä ajatuksesta, että se oli sellainen pyyhe, jonka päällä olin harrastanut menkkaseksiä useamman kerran ja siihen oli pyyhitty kaikki eritteet joita voi toimituksen aikana ja jälkeen kuvitella syntyvän. Nykyiset pesukoneet huuhtovat niin huonosti, että siinä saletisti oli jämiä vaikka mistä. Vieläkin nautin vahingoniloisena ajatuksesta.
-lukko kaapista. Olin siis unohtanut sen avaimineen kaappiin roikkumaan lähtiessäni. Siinä oli vielä avaimenperä, jossa luki nimeni. Miten alhainen ihmisen täytyy olla, että pöllii toisen halpismunalukon??

Pikkukylän salilta josta olen kotoisin joku vei 12kg käsipainot ja täältä nykyiseltä jossa käyn kaks kertaa pukkarista hupparin taskusta vajaan röökiaskin, ensimmäinen pöllivarkaus harmitti niin että lopetin polttamisen ja toisella kertaa varastetussa askissa ei ollu yhtään sellaista jota olisin räjähteiden takia sokeutumisen pelossa uskaltanu ite silmieni lähellä edes sytyttää ;)
Vitun teini nilkit!

Suositut

Back
Ylös Bottom