Auto nyt on kaikkein huonoin paikka jättää arvotavarat. Jos joku iskee lasin sisään ja vie lompsan, kännykän ja muut, niin ei edes vakuutus korvaa. Ihmiset luulee auton olevan jotenkin hyvä ja turvallinen paikka säilyttää vaikka mitä, mutta ei kannattaisi.
Ei luulisi olevan kovin rankkaa ottaa jotain pientä kassia mukaan, jossa saa pidettyä salilla arvotavarat ja vaikka juomapullon mukanaan. Eikä tarttis niitä remmejä ja muita kamoja levittää joka paikkaan, kun pysyvät siistisi kasassa (toim.huom. ne tavarat eivät haittaa minua, mutta noin esimerkkinä).
Itse olen epäileväisin eetu mitä maan päältä löytyy. Ei tulisi mieleenikään jättää puhelinta, avaimia ja/tai lompsaa jonnekin takin/housun taskuun treenin ajaksi! En jättäisi edes suihkun ajaksi (ei tarvi onneksi salilla käydä suihkussa, kun asuu niin lähellä). Nykyään ihan tavallisetkin ihmiset ovat tilaisuuden tullen varkaita, ei siis tarvi olla mikään taparikollinen, narkki tms.
Ei se "auto ole kaikkein huonoin paikka jättää arvotavarat" kun nyt niitä ei siihen kojetaululle, vaihdekepin viereen tai penkille jätä. Hanskalokeroon tai penkin alle kamat niin turvassa on suht hyvin, hyvin harvoin noita laseja rikotaan salin pihalla tai missään muuallakaan yleisellä paikalla! Paikkakunnalla jossa treenaan niin pikku sali ja aina on kamat säilynyt naulakossa, posa toki autossa penkin alla (: enkä ole varkauksista kuullut.