Onko varjonyrkkeily hyvää lämmittelyä? hiki ainakin tulee, mutta jos esim. treenaa yläkroppaa niin onko hyvää alku lämmittelyä tämä? pitääkö kädet auki jumeilta/onko venyttelyn korvaavaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:varjoa voi hyvinkin heitellä alku lämpimikseen ennen punttia, mutta jos säkkiä pätkii niin "kevyehköä" naputtelua/irroittelua säkkiin ja mielellään puntti reenin jälkeen(turha väsyttää itseään yhtään ennen reeniä, kevyehkö naputtelukin on yllättävän raskasta kumminkin).
Cthulhu sanoi:Ainakin vuonna Miekka ja Kivi minulle opetettiin, että lyödessä kyseisen käden hartia pitää nostaa mielellään korvaan saakka...muuten tietenkin paikat rentoina...
Peppilotta sanoi:No huhhuh, kyllä tuolla tekniikalla saa nopeasti paikat jumiin. Hartiat siis pidetään rentoina ja alhaalla lyödessä. Ainakin niissä nyrkkeilytreeneissä, joissa itse olen ravannut, on hartioita nostettu tarkoituksellisesti vain esim. yläkoukkua torjuttaessa (olkapää ottaa lyönnin vastaan leuan sijasta).
ardilha sanoi:Kuntonyrkkeilyn ja nyrkkeilyn ero selviää nopeasti, kun kaveri osaa lyödä vastaan.
.,.