Vappu 2013, 2014 Selvinpäin

Selivinpäin tuli oltua, tästä bodailusta tullu niin iso osa mun elämää nykyään, niin ei edes ollut minkäänlaista fiilistä juoda. Kohta muutamaks tunniks töihin, saa vähän ylimääräistä tienestiä jonka voi sijoittaa vaikka bodaukseen :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huvittavinta tässä illassa oli se, että mua pidettiin jotenkin huonompana ihmisenä ja asetettiin osittain illan naurun kohteeksi synttäribileissä, kun oli kaksi eri syytä juopumiselle, mutta kävin mielummin pyörähtämässä selvinpäin ja tulin kotiin!

Niinpä. Voi vain ihmetellä missä välissä yhteiskunnan kollektiivinen ajattelu muuttui sellaiseksi, että olet muille selityksen velkaa, mikäli ET juo. Multa yksi kaveripariskunta kaikkosi, kun en enää viitsinyt kitata juomaa vaan valitsin terveemmät elämäntavat. Ihmettelivät kohtuullisen suureen ääneen, että mikä luulen olevani, kun ei juomat kelpaa. Uskomatonta...

Sopivan iisit kemut kaverilla. Hyvät pihvit ja hyvät 3 x extra dry crowmooree. Ei taas hetkeen muista milloin olis tullu naurettua noin paljon.

945797_10151545117072973_1418705008_n.jpg

Ja nyt sitten maastavetoa tekemään ->

Multa yksi kaveripariskunta kaikkosi, kun en enää viitsinyt kitata juomaa vaan valitsin terveemmät elämäntavat. Ihmettelivät kohtuullisen suureen ääneen, että mikä luulen olevani, kun ei juomat kelpaa. Uskomatonta...

Eli just semmonen pariskunta, joka viettää 10-15 vuoden päästä kaiken vapaa-aikansa lähipubissa. Aamulla roikutaan pynttäytyneenä kahvassa heti ysin jälkeen ja illalla vähän tapellaan ja mennään kaatokännissä kämpille.

Käytiin eilen meksikolaisessa syömässä ja ruokajuomana join lasillisen Strongbowta. Siinä mun vapun alkoholit sitten olikin. Tänään auringonpaisteeseen lenkille!

Ei pisakaan viinaa eilen ja aikaisin nukkumaan. Tänään aamulla lenkillä auringon paisteessa ja pururadaltakin oli sulanut lumet. :)

Darraa ei tullut, vaikka koko päivä pitikin juotavaa vetää. Naama kuitenkin palanut joistain kohdista, ja yöllä iski helvetillinen flunssa. Näillä eväillä on hyvä lähteä luennolle tuossa 2h päästä.

Ei tullut edes himassa sitä punkkulasillista otettua (mikä nyt ei liity millään tavalla vappuun, vaan 0-2 kertaa viikossa muutenkin).
Aamulla siis normaali, erinomainen olo ja klo 10 salilla.

Wappu selvinpäin :) Eilinen meni yövuorosta palautuen ja röhnöttäen. Tänään fillarilla wappuajelua reilut 65 km. Bueno keli ja nassu sai brunaa.

Tosi mageeta kyl lenkkeillä tuolla kauniissa säässä reippaana kun melkein jokainen vastaantulija näyttää ihan kuolevaa tekevältä, no eilen tuli oltuu kuskina ja kansan päihtymystila oli sitä luokkaa ettei ihme jos nyt on vähän vakavana :D

Oluttakin tuli kaverin kanssa otettua, darraa ei ollut. Varsin hillittyyn tahtiin ja kohtuu ajoissa nukkumaankin. Ihan hyvä vappu, hyvää grillisafkaa ja vappupäivänä ravinteliin syömään jne.

Suositut

Back
Ylös Bottom