Vappu 2013, 2014 Selvinpäin

Tulin just salilta kauheessa pumpissa. Eki ja Rami sattui saunan lauteilla kauheessa pumpissa. Ramin reidet oli ihan vitun jöötit. Kotimatkalla vastaan tuli jotain känniääliötä haalareissa, vittu mitä spedei..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huvittavinta tässä illassa oli se, että mua pidettiin jotenkin huonompana ihmisenä ja asetettiin osittain illan naurun kohteeksi synttäribileissä, kun oli kaksi eri syytä juopumiselle, mutta kävin mielummin pyörähtämässä selvinpäin ja tulin kotiin!

Kävin kaverilla saunomassa ja sitte kotio hoitamaan asioita. No alkohol here, boss!

Oulua kiertelin kavereiden kanssa. Muut joi viinaa, minä protskudrinkkiä. Eipä tämä nyt oikeastaan enää ketään hetkauta, kun on selvinpäin. Ihmiset on niin kännissä, etteivät tajua että oon selvänä.
Eipä tunnu muutenkaan hirveästi ketään hetkauttavan jos ei juo. Salille ei vaan pääse näiden kinkereiden takia, mutta pitää tankata, palautua ja runtata menemään sitten kunnolla kun pääsee.

Selvinpäin tietenkin. Ei täällä kukaan tosin vappua vietä, mutta vaikka viettäisikin, niin en silti ryyppäisi. Ei vaan nappaa enää koko alkoholi.

Viimeksi olen vappuna rellestäny ku olen ollu 17v. Eli kymmenes vappu selevinpäin :). Tuossa jopa yhen työhakemuksen väsäilin iltani iloksi :D. Tullu tavaksi juopotella sillon ku itestä sattuu sille tuntumaan, todella harvoin osuu näihin perinteisiin päiviin kuten uusvuosi, vappu tai juhannus.

Hahahhaa :D Tällästä paskatrediä ei voi odottaa minnekään muualle kun pakkotoistolle :D "mä meen töihin ja salille tekeen kyykkyä sillon ku te muut ootte krapulas!". Ps. Vappu vitun kännis, kuinkas muutenkaan!
Tuli vaan oltua selvinpäin tää vappu tosta noin vaan :D Ei olis kyllä heti uskonu et tulee tälläseen ryhdyttyä. Niinkun osa varmaan tietääkin niin ryyppään normaalisti niinku pieni pesusieni eli paljon ja usein, mutta tänään sit tuli käytyä selvinpäin baaris ja se ainakin tuli todettua että vittu känniset äijät on tyhmiä ja pitää kovaa meteliä!

Selvinpäin myös, ei jotenki inspannu plus ei ois kyllä ollu massiakaa hirveesti. Mitä tullu whatsapp viestejä ni stadissa ainaki kaikki paikat tukossa eli jos ei omannu paksua lompakkoa taikka kärsivällisyyttä jonottaa ni enpä kauheesti menettäny :D. Pari bisseä silti juonu, ja iha näillä hetkillä alkaakin Hawks - Wild.

Töissä mennyt iltapäivä, ilta, aamuyö ja kohta aamu ihan jees selvinpäin (no, yllättäen).. Snookeria tuli katseltua tossa n. 8h minkä verran nyt lähetystä tuli, enemmän tai vähemmän taustalla. Rauhallisessa sisätyössä kyllä mukava välillä viettää tällaiset rymyjuhlapäivät, varsinkin kun pystyi vielä seuraamaan muitten menoa sivusta.

Joo eipä käynyt kateeksi valittavia ihmisiä kun joka baariin piti jonottaa eka sisälle ja seuraavaksi juotavaa. Ihan kiva olla töissä, vaikka vähän liikaa idiootteja liikkeellä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom