Vapaudu pakkoajosta!

Tuohan on aivan perseestä. Itse pidän pirusti ajamisesta. Ne jotka eivät pidä, ajavat vääränlaisella autolla. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosiaan ainakin kaksi esitetyistä ongelmista on ratkaistavissa/ratkaistu jo myynnissä olevissa autoissa:

-Vakionopeuden säätimet ovat alkaneet muuttua tutka-avusteisiksi = osaavat hiljentää jos edessä oleva auto jarruttaa. 5 vuoden päästä ei muita olekkaan.

- Ainakin volvolla on kuljettajan vireyden seuranta jossain malleissa. Täristää rattia ja heittää kahvikupin kuvaa mittariin jos kuski nuokkuu. Varmasti helppo kehittää "järeämmäksi".

Tuntuu, että tässä on vain muutosvastaisuutta ilmassa samoin kuin on kuskittomien metrojen vastustajillakin. Keksitään kaiken maailman kauhuskenaarioita ja unohdetaan, että olemme matkustaneet kuskittomilla hisseillä jo useita kymmeniä vuosia. Kuskiton metro olisi käytännössä vähän kuin hissi joka liikkuisi sivuttaissuunnassa.
:offtopic: Eikös kuskittomia metroja ole jo maailma pullollaan? Näin mä ainakin olen ymmärtänyt, saatan tosin tapani mukaan olla jälleen väärässä.:D

:offtopic: Eikös kuskittomia metroja ole jo maailma pullollaan? Näin mä ainakin olen ymmärtänyt, saatan tosin tapani mukaan olla jälleen väärässä.:D
Voi hyvin ollakin mutta kun sitä alettiin puuhaamaan Suomeen niin sitten alettiin just kyselee noita "mitä jos" -kysymyksiä tyyliin: mitä jos kyydissä ois ydinlataus ja juna pitäis jonkun sankarikuskin toimesta ajaa kuuhun tms.

ihme nillitystä kyllä olemattomista aiheista :D kai se on pakko vaan selittää sillä että ihmiset ei vaan tiedä paremmasta eli siitä miten aikaansa voisi käyttää johonkin hyödylliseen sen sijasta että joutuu vahtaamaan silmä kovana ympäristöä liikkuakseen paikasta toiseen.

Toi olis aivan loistava keksintö, JOS se vaan toimisi niin hyvin, että ei tartte paljoa liikennettä seurata. Autolla ajaminen on sitten niin vitun tylsää puuhaa, kun sitä joutuu enemmän harrastamaan.

Vois käyttää tuonkin ajan enemmän tai vähemmän järkevästi tien tuijottamisen sijaan vaikka leffojen ja kirjojen parissa tai sitten aamulla kun lähtee reissuun niin kuittais univelkoja :D. Tuohon järjestelmään taitaa olla vielä matkaa.

käyttäisin 100% mielummin junaa, jos se olisi taloudellisesti edes samalla tontilla autolla ajamisen kanssa ja juna-asemalle/asemalta pääsis edullisesti, nopeasti sekä vaivattomasti määränpäähän.

Voi hyvin ollakin mutta kun sitä alettiin puuhaamaan Suomeen niin sitten alettiin just kyselee noita "mitä jos" -kysymyksiä tyyliin: mitä jos kyydissä ois ydinlataus ja juna pitäis jonkun sankarikuskin toimesta ajaa kuuhun tms.

:D perus skenaario

Tuleekohan siihen sitten reitin opetus. Että kun ensin ajaa reitin kapakkaan selvinpäin niin sitten illan viinaa kiskottua istuu vain auton takapenkille ja se ajelee kännisen isännän kotiin. Vieläkö muijan lepyttäis ja krapulapäivänä antain piparia niin sitähän vois muuttaa asumaan takapenkille ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom