Tuohan on aivan perseestä. Itse pidän pirusti ajamisesta. Ne jotka eivät pidä, ajavat vääränlaisella autolla. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan on aivan perseestä. Itse pidän pirusti ajamisesta. Ne jotka eivät pidä, ajavat vääränlaisella autolla. ;)
Eikös kuskittomia metroja ole jo maailma pullollaan? Näin mä ainakin olen ymmärtänyt, saatan tosin tapani mukaan olla jälleen väärässä.:DTuntuu, että tässä on vain muutosvastaisuutta ilmassa samoin kuin on kuskittomien metrojen vastustajillakin. Keksitään kaiken maailman kauhuskenaarioita ja unohdetaan, että olemme matkustaneet kuskittomilla hisseillä jo useita kymmeniä vuosia. Kuskiton metro olisi käytännössä vähän kuin hissi joka liikkuisi sivuttaissuunnassa.
Voi hyvin ollakin mutta kun sitä alettiin puuhaamaan Suomeen niin sitten alettiin just kyselee noita "mitä jos" -kysymyksiä tyyliin: mitä jos kyydissä ois ydinlataus ja juna pitäis jonkun sankarikuskin toimesta ajaa kuuhun tms.Eikös kuskittomia metroja ole jo maailma pullollaan? Näin mä ainakin olen ymmärtänyt, saatan tosin tapani mukaan olla jälleen väärässä.:D
Voi hyvin ollakin mutta kun sitä alettiin puuhaamaan Suomeen niin sitten alettiin just kyselee noita "mitä jos" -kysymyksiä tyyliin: mitä jos kyydissä ois ydinlataus ja juna pitäis jonkun sankarikuskin toimesta ajaa kuuhun tms.