Vapari fitness kiinnostusta Oulussa??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EBBA
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän tuolla pyrinnön sivuilla ole mitään infoa kyseisestä kurssista. Vai enkö mää vaan huomannu..? :confused: Mistä Punahilkka sait tietoa?!

Se on vähän hankalasti laitettu sinne. Eli tuolla sivussa on telinevoimistelu, josta aukeaa valikko, mistä pitää klikata "ajankohtaista" Sitten aukeaa sivu jossa on "Syksyn aikuisryhmät", ja siitä kun klikkaa niin löytyy lisätietoja... :)
Tässä vielä tuolta kopioitu pätkä:

Aikuisten alkeisvoimisteluryhmä alkaa su 17.9.!

Kurssi sisältää:
telinevoimistelun perusteita, akrobatiaa, lihaskuntoharjoittelua, kehonhallintaa, trampoliinivoimistelua ja liikkuvuusharjoittelua

Aika: Sunnuntaisin kello 12.30-14.00, Ouluhalli (viikot 37-41, Toppilan liikuntatalo)
Valmentaja Krista Malo

Hinta: 80€ / syksy

Tuohan on just sitä mistä olen haaveillut! Viimeksi keskiviikkona surffasin pyrinnön sivuilla ja en kyllä silloin tuosta löytänyt mitään mainintaa, voikohan tuonne mennä sitten vaan sunnuntaina paikalle kun en ole ehtinyt ajoissa ilmoittautua...

No siis tuohan kuulostaa justihin sellaiselta kurssilta mitä tässä taannoin yritettiin järjestää (akrobatiaa ja kehonhallintaa jne.) mutta pyrinnöllä ei kuulemma ollut resursseja eikä vetäjiä meitä varten... :jahas: Noh eniveis, mulla toi sivu ei näy kunnolla eikä säätäminenkään näköjään onnistunut joten kertoisko joku että sisältääkö tuo kurssi siis viisi kertaa? Ja maksaa 80 eetua viideltä kerralta? (Auts.)

Mä käsitin että tuo kestäis koko syyskauden, eli joulukuulle saakka joka viikko treenit. Eikös tuossa ole että viikolla 42 treenit siirtyy Ouluhalliin, siihen asti Toppilassa.

Minulla olisi kiinnostusta treenailla vaparijuttuja Oulussa! En pääse mihinkään joka viikkoisiin treeneihin, mutta silloin tällöin viikonloppuisin tulisin erittäin mielelläni harjoittelemaan ja oppimaan uutta samanhenkiseen seuraan:) Asun itse tällä hetkellä Pohjois-Karjalassa, mutta pystyisin silloin tällöin viikonloppuisin ajelemaan Ouluun ja asuminenkin järjestyisi sukulaisten luona. Itse olen suunnitellut ryhtyväni treenaamaan ihan "tosimielellä" vapaaohjelmaa...jospa vaikka kisoihin uskaltaisi lähteä kahden-kolmen vuoden sisällä. Treenitaustaa mulla on voimistelun puolelta (rytminen kilpavoimistelu n.3v.) ja myös eräästä kamppailulajista (yhteensä 11v). Kuntosalilla olen "tosissani" treenannut vuoden verran. Myös yhteistreenaaminen salilla vapaaohjelmajuttujen harjoittelun ohella kiinnostaa mua. Täällä Pohjois-Karjalassa kun saa aika yksin treenailla...:( Kiinnostusta siis sekä vapaaohjelman harjoitteluun että muutenkin samanhenkisten tyttöjen tapaamiseen löytyy:) !!!

Vieläkö on kiinnostusta?

Eksyin jotenkin tänne sivulle ja oli niin minua koskeva aihe, että on pakko vastata. Elikkäs toimin tällä hetkellä Oulun Pyrinnön voimisteluvastaavana ja valmennan toisena coachina tässä keskustelussa vilahtanutta aikuisten telinevoimisteluryhmää. Aloitin työt täällä toimistolla syyskuun alusta ja epäilen, että osa mahdollisista yhteydenotoistanne on mennyt vanhaan voimisteluvastaavamme osoitteeseen... Valmentajapulamme on ollut paha tänä syksynä, mutta kevääksi olemme saamassa vahvistusta riveihimme ja eräs tanssi- ja liikunnanohjaaja taustainen valmentajamme on kertonut olevansa kiinnostunut ikuisten valmentamisesta (meidän nykyisten aikuisten valmentajien lisäksi). Aihe koskettaa minua siinäkin mielessä, että olen kolme vuotta seurannut vierestä veljeni fitness-harrastusta. Oikea sarja, missä hän kilpailee taitaa olla classic bodybuilding tai jotain sinne päin... Joka tapauksessa Samin vaparia olen seurannut ja vinkkejä yrittänyt antaa ja käynyt kahdet SM-kisat seuraamassa Lahdessa..

Summasummarum:jos vaparin akrobatiaan kaipaatte valmentajaa, ottakaa yhteyttä allekirjoittaneeseen, niin eiköhän kevääksi 2007 jotain keksitä!

Krista Malo
krista.malo@oulunpyrinto.fi

Joo, mulla ainakaan ei kiinnostus ole sammunut. Tuli liian lyhyellä varoitusajalla tuo syksyn kurssi, lisäksi oli epäselvyyttä hinnasta jne niin se tilaisuus sitten meni ohi kun minä jäin pysäkille ihmettelemään. :)

Jos keväällä tarjoutuu mahdollisuus opetella seisomaan päällään ja tekemään kärrynpyörä tms niin mä olisin kyllä edottomasti mukana. :D Vaparista mun on aivan turha edes haaveilla tällä hetkellä. :rolleyes:

Muita innostuneita?

Minä en asu Oulussa. Mutta mielelläni voisin ajella sinne silloin tällöin treenailemaan kaikenlaisia kivoja akrobatiajuttuja ja samalla voisin käydä sukuloimassakin:) Viikonloput kuitenkin ainoastaan tulee minun kohdallani kyseeseen.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nostanpa vähän tätä threadia. Pyrinnöllä näyttäisi nyt keväällä alkavan uusi aikuisten alkeisryhmä. Ajattelin itse mennä tuonne, vaikka en mitään fitness-harrastusta olekaan virittelemässä. Tämä kopipastena Pyrinnön sivuilta, kun sieltä tosiaan on vähän hankala löytää tietoa:

"Aikuisten voimisteluryhmät

Aika: Sunnuntaisin 19.30-21
Paikka: Ouluhalli

Sisältää: telinevoimistelun perusteita eri telineillä (pääpaino perusliikkeiden harjoittelussa: kuperkeikka, käsinseisonta, kärrynpyörä, heilunta aisalla, kieppi jne.) Lisäksi akrobatiaa, lihaskuntoharjoittelua, kehonhallintaa ja liikkuvuusharjoittelua. Yksilöllisesti edetään myös perusliikkeistä vaativampiin liikkeisiin ja liikeyhdistelmiin. (Arabialainen, puolivoltti, voltti, kiintopyöräys, puolijättiläinen, urhohyppy jne.)

Hinta:
100e / kausi

Tiedustelut / ilmoittautumiset
Krista Malo"

Saataiskohan me esim. lehdessä ilmoittamalla sopivaa valmentajaa?Ei paljoa auta, jos pyrinnöllä tulee uutta ryhmää, mutta tieto saavuttaa vasta kun paikat ovat menneet. Kenelläkään hyviä ideoita? Täytyy kai vetajiä löytyä muualtakin kuin Pyrinnöltä?

Kiinnostaisi kyllä ja paljon, kun olen Ouluun nyt tässä muuttamassa..
Tosin itselle parempi ajankohta ois tuo vko 31. Kuinkahan pian lie menee nuo paikat.. toivottavasti kerkee ilmoittautumaan.

Laitoin mailia ja kysyin voiko vielä ilmoittautua. Jos Ilona sun muut muistaa niin tuolle Kristallehan laitoin jo aiemmin mailia ja vastausviestissään hän aikoi ilmoittaa jos uusia ryhmiä saadaan. Kai näitä lyhyt kursseja ei lasketa niihin. Ei hemmetti pakkohan tän kokoisesta kaupungista on löytyä muitakin kuin yksi ainoa tyyppi, joka voi tuollaista opettaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom